zelená linka

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Martin C

Re: zelená linka

Příspěvek od Martin C »

a ano, to jsem neuvedl, jednalo se o nabidku pro firmu, ceny byly bez dph, tedy i ta avizovana cena 1,99 za minutu byla bez dph, na tarfikaci se zitra mrknu, ale myslim ze tam bylo 60+1
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8161
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: zelená linka

Příspěvek od xsouku04 »

Je to hrozně zvláštní. Myslím že není možné, aby jeden vyvolený operátor dostal podstatně jinou cenovou nabídku. Tohle se reguluje.
A co by z toho vodafone měl ? Nechávat volat na osmistovky ze své sítě úplně zadarmo ? Ledaže by to nabízel sám vodafone konovým zákazníkům a podmiňoval to něčím na čem je přesvědčen že vydělá. Osmistovku s neomezeným volání zdarma ze sítě vodafone bychom jinak potřebovali :)
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2583
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: zelená linka

Příspěvek od Pitomec »

Nevím jak u zelené linky u Vodafone, ale u firemních tarifů nabízí tento operátor skutečně zajímavý věci. Kromě volání ve vniřní síti grátis pak taky třeba hovory za 1Kč/min a bez ohledu kam to je (pevná, mobil). Bohužel jsou ale tyto tarify na úrovni turecký tržnice, tj. kdo má větší lokty, tak si to vyhádá a nikde v ofic. ceníku to člověk nenajde...
Obrázek
Robert Nagy

Re: zelená linka

Příspěvek od Robert Nagy »

xsouku04 píše:Je to hrozně zvláštní. Myslím že není možné, aby jeden vyvolený operátor dostal podstatně jinou cenovou nabídku. Tohle se reguluje.
Až pokud vím, tak je to zcela dobře možné. A terminační poplatky za "osmistovkové" hovory regulovány nejsou. Až pokud vím.
A co by z toho vodafone měl ? Nechávat volat na osmistovky ze své sítě úplně zadarmo ? Ledaže by to nabízel sám vodafone konovým zákazníkům a podmiňoval to něčím na čem je přesvědčen že vydělá.
Ano. Třeba.
Robert Nagy

Re: zelená linka

Příspěvek od Robert Nagy »

Pitomec píše:Nevím jak u zelené linky u Vodafone, ale u firemních tarifů nabízí tento operátor skutečně zajímavý věci. Kromě volání ve vniřní síti grátis pak taky třeba hovory za 1Kč/min a bez ohledu kam to je (pevná, mobil). Bohužel jsou ale tyto tarify na úrovni turecký tržnice, tj. kdo má větší lokty, tak si to vyhádá a nikde v ofic. ceníku to člověk nenajde...
I toto mohu potvrdit v plném rozsahu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8161
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: zelená linka

Příspěvek od xsouku04 »

Kód: Vybrat vše

A terminační poplatky za "osmistovkové" hovory regulovány nejsou.
Nejsou též regulovány koncové ceny pro jakékoli služby.
Nicméně co je podle mého názoru regulováno je fakt, že není možné někomu dát bezdůvodně podstatně lepší velkoobchodní cenu než jinému. Tím velkoobchodní myslím mezi operátory, nikoli koncovému uživateli. U koncových uživatelům je možné ceny stanovovat klidně podle pravidel arabského tržiště, což je podle regulátorů v pořádku.
Robert Nagy

Re: zelená linka

Příspěvek od Robert Nagy »

xsouku04 píše: Nejsou též regulovány koncové ceny pro jakékoli služby.
Nicméně co je podle mého názoru regulováno je fakt, že není možné někomu dát bezdůvodně podstatně lepší velkoobchodní cenu než jinému. Tím velkoobchodní myslím mezi operátory, nikoli koncovému uživateli. U koncových uživatelům je možné ceny stanovovat klidně podle pravidel arabského tržiště, což je podle regulátorů v pořádku.
xsouk04: Nechci zpochybňovat, jestli něco je nebo není formálně regulováno, psal jsem jen na základě svých zkušeností. Jestli Vás to více zajímá, klidně mi zavolejte - číslo najdete podle call IDs v tomhle vláknu http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=434&start=10 myslím jednoduše :)
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: zelená linka

Příspěvek od ViR »

xsouku04 píše: .....není možné někomu dát bezdůvodně podstatně lepší velkoobchodní cenu než jinému....
To ano, ale může tam být hodně "důvodů", proč někomu slevím. V první řadě to může být objem hovorů, technologie propojení a vytížení linek, zda je či není tranzit a pod. V každém případě by to asi chtělo oprášit staré smlouvy :-). U lecčehos v minulosti také pomohlo, pokud byla cena zjevně ustřelená, spor předložit ČTÚ. Úřad pak rozhodnutím obvykle stanovil ceny (pravda, pro ten konkrétní případ) na nějaké lepší úrovni a zveřejnil je. To ale pak zpravidla nastavilo jako "precedens" novou cenovou úroveň...
Odpovědět