To je vhodné vytvořit nový účet pro rodiče a z vlastního účtu tam pak je možné přeposílat kredit. Pak je jasné kdo co provolal protože má vlastní účet. Tak to momentálně řeším já.tom_speedy píše:... Nešlo by nějak oddělit kredity k linkám? Např. dobít jako registrovaný uživatel a následně tento kredit přerozdělit k jednotlivým linkám?
Možnost spravovat cizí Odorik účty
Re: Možnost spravovat cizí Odorik účty
_______________________________________
Re: Možnost spravovat cizí Odorik účty
Tak zcela nesouhlasím. Pokud dítěti zřídím účet, podepíši dodatek ke smlouvě, tak také potřebuji mít jistotu, že mně nezruší správu. Z druhé strany, pokud je účet na firmu a ta se "rozejde" ze stávajícím správcem, tak by mělo být v pořádku aby jej mohli zrušit. Těžko rozhodnout ...xsouku04 píše:... V každém případě zažádat o možnost správy cizí účet by měl majitel spravovaného účtu a ne obráceně.
Jednoznačně ale správa vice účtů je věc, která je určitě dobrá a vhodná, jednoznačně doporučuji a jsem pro. Přesto bych ještě navrhl i variantu omezeného rozhraní, kde by měl uživatel jen uživatelské práva (bez možnosti změnit nastavení). Tudíž by si nemohl bez dovolení aktivovat prémiové SMS a podobně.
_______________________________________
Re: Možnost spravovat cizí Odorik účty
No, pro děti možná - ale jinak by ten požadavek na "umožnění správy tohoto účtu nějakému jinému účtu" měl opravdu vycházet primárně od onoho "ovládaného" účtu. Z bezpečnostních důvodů. Jinak byste se takhle mohl snažit ovládat jakýkoliv cizí účet...
Jedině snad na ten požadavek co máty Vy nějak při implementaci myslet a umožnit třeba u existujícího účtu něco jako vytvoření podřízeného účtu, který se oné "podřízenosti" nebude moci dodatečně zbavit...
Jedině snad na ten požadavek co máty Vy nějak při implementaci myslet a umožnit třeba u existujícího účtu něco jako vytvoření podřízeného účtu, který se oné "podřízenosti" nebude moci dodatečně zbavit...
Re: Možnost spravovat cizí Odorik účty
Velmi bych se také přimlouval za nějakou možnost správy více účtů. Mám na svém účtu několik SIM pro rodinu a dvě VOIP přípojky a nemám s tím problém. Osobně by mi ale vyhovovalo, kdybych kromě toho mohl zřídit i nějaké podřízené účty pro svá vnoučata. Jsou ještě nedospělá, tak jejich rozhodování v této věci je irelevantní - děda to cvaká a chce jen mít o svých financích trochu přehled
Re: Možnost spravovat cizí Odorik účty
Je fakt, že by se tím trochu kompenzovalo to, že nejde mít v rámci jednoho účtu víc kreditů - což by pro některé podobné "usecase" mohlo sloužit také dobře. Akorát když nad tím tak přemýšlím, tak si říkám, jestli by ta možnost mít více kreditů v rámci jednoho účtu nebyla nakonec implementačně jednodušší.
Re: Možnost spravovat cizí Odorik účty
Já bych se také přimlouval spíš za možnost mít více kretitů na jednom účtu. Mám na účtu sice jen dvě linky, svou a rodičů a když jsem si našel systém tak mi to také nedělá problém to jednou za měsíc přerozdělit ale kdyby byl kredit oddělený bylo by to jednodušší. Nebyl by sice problém jim zřídit vlastní účet aby se kredit a výpis volání oddělili ale jelikož využíváme i stejný seznam kontaktů tak bych ho musel dělat dvakrát.
Vidím že nejsem sám kdo má podobný "problém".
Vidím že nejsem sám kdo má podobný "problém".
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možnost spravovat cizí Odorik účty
Aby mohli mít jednotlivé linky vlastní kredit, mi přijde příliš komplikované.
Možnost udělat speciální účet, po jehož přihlášení dostane uživatel základní přehled o všech spravovaných účtech a linkách a dostane také možnost se na ně přihlásit, mi přijde jednodušší.
Výhoda, je to, že počet linek, které mohou sdílet jednotlivý kredit, není omezen. Tedy je to 1 až n.
Další výhoda je, že pro lidi, kteří tohle nepotřebují, se vůbec nic nemění a nekomplikuje.
Možnost udělat speciální účet, po jehož přihlášení dostane uživatel základní přehled o všech spravovaných účtech a linkách a dostane také možnost se na ně přihlásit, mi přijde jednodušší.
Výhoda, je to, že počet linek, které mohou sdílet jednotlivý kredit, není omezen. Tedy je to 1 až n.
Další výhoda je, že pro lidi, kteří tohle nepotřebují, se vůbec nic nemění a nekomplikuje.
Re: Možnost spravovat cizí Odorik účty
Taky bych uvítal správy více účtů. Momentálně spravuji devět účtů známích a příbuzných, které jsem uvrtal do VOIP u Odorika.
A v případě problému neustále řeším, že si někdo změnil heslo, které si ani pořádně nepamatují. Pak mám problém se do účtu dostat.
A v případě problému neustále řeším, že si někdo změnil heslo, které si ani pořádně nepamatují. Pak mám problém se do účtu dostat.
Re: Možnost spravovat cizí Odorik účty
Lépe něco, než nic. Ale možná by nemusel být zvláštní kredit pro jednotlivé linky. Stačil by jeden kredit a linka buď bez limitu nebo např. s měsíčním limitem.xsouku04 píše:Aby mohli mít jednotlivé linky vlastní kredit, mi přijde příliš komplikované.
Možnost udělat speciální účet, po jehož přihlášení dostane uživatel základní přehled o všech spravovaných účtech a linkách a dostane také možnost se na ně přihlásit, mi přijde jednodušší.
Re: Možnost spravovat cizí Odorik účty
Napadlo mě ještě lepší řešení než to předchozí:
Jeden kredit, jedna linka bez omezeni, druhá má měsíčně z tohoto jediného kreditu připisovánu stanovenou částku (např. 100Kč). K účtu a linkám je jen jeden přístup (majitel - správce účtu), jen jeden (globální) kredit. Pokud dojde k vyčerpání limitu pro druhou linku má správce možnost limit dočasně navýšit a následně třeba zase upravit na předchozí hodnotu. Přečerpání limitu druhou linkou např. v průběhu posledního hovoru se buď řeší přerušením hovoru nebo se neřeší - co je jednodušší programovat. Stejně je už aktuálně asi nějak řešeno překročení toho stávajícího (globálního) kreditu.
Vzhledem k tomu, že provolaná výše kreditu jednotlivou linkou je v současnosti známá, nemělo by naprogramování navrhovaného řešení být velkým problémem
Jeden kredit, jedna linka bez omezeni, druhá má měsíčně z tohoto jediného kreditu připisovánu stanovenou částku (např. 100Kč). K účtu a linkám je jen jeden přístup (majitel - správce účtu), jen jeden (globální) kredit. Pokud dojde k vyčerpání limitu pro druhou linku má správce možnost limit dočasně navýšit a následně třeba zase upravit na předchozí hodnotu. Přečerpání limitu druhou linkou např. v průběhu posledního hovoru se buď řeší přerušením hovoru nebo se neřeší - co je jednodušší programovat. Stejně je už aktuálně asi nějak řešeno překročení toho stávajícího (globálního) kreditu.
Vzhledem k tomu, že provolaná výše kreditu jednotlivou linkou je v současnosti známá, nemělo by naprogramování navrhovaného řešení být velkým problémem