To jsou dvě různá id. To první je id z hlaviček SIP, to druhé id v naší databázi.
Problém trochu je, že to id z databáze není ještě v okamžiku odesílání tohoto emailu známo.
Tedy řešením by mohlo být dovolit přes api stahovat i sipcallid in a sipcallid out pro příchozí a odchozí větev hovoru.
I SIP id by také mělo být unikátní, je to výmysl těch, co přišli se SIP standardem.
Přidáme možnost si z API stáhnout i tohle SIP CALL ID obou částí hovorů, aby bylo možné spárovat výpisy hovorů s nahrávkami.
Naposledy upravil(a) misa dne stř 28. led 2015 10:29:35, celkem upraveno 5 x.
Důvod:Doplnění podstatných věcí
To je super zpráva. Aktuálně to párujeme podle času, ale při více hovorech najednou v téměř stejnou dobu už jsme měli některé nahrávky spárovány chybně, takže přes toto ID to bude jednoznačné.
Dobrý den,
dnes jsme to nasadili do API. Z důvodů zachování zpětné kompatibility jsme přidali nepovinný parametr sip_ids, který po nastavení na "true" vrací dva nově přidané atributy hovoru sip_in_call_id a sip_out_call_id. Až se jednou dopracujeme k Odorik API v2, tak už to bude standardní součástí informací o hovoru.