Hlasová schránka

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
vpe
Příspěvky: 86
Registrován: ned 04. bře 2012 3:23:10

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od vpe »

Gratuluji k loajálním zákazníkům, co si pamatují číslo, jsi instalatér nebo tak něco? :-)
A co přenos čísla :-D Nojo ale ty to zase tak moc nepotřebuješ, hádám. Jsi spokojen s tím, co máš. Jakže dlouho máš odorik?
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2583
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od Pitomec »

Proč loajální zákazník? Je snad hlavně v mým podnikatelským zájmu, aby se mně lidi dovolali a naopak nemuseli pořád někde hledat nový číslo, když ho budu každou chvíli měnit. Zrovna tak jako když sem já v pozici zákazníka, mám někde uložený číslo a potřebuju zavolat, tak mám akorát vztek, když zaslechnu hlášku že je číslo mimo provoz, protože ho dotyčný už nemá.
Přenos čísla sem zavrhl a klidně si počkám až Odorik spustí svoji hlasovou schránku. Zatím mají zákazníci telefon na mobil, takže to holt musím zvedat a ne jenom vybírat hlasový zprávy, jak to zčásti plánuju do budoucna.
Jak mám dlouho Odorik, to bych se musel podívat do registrace, ale spíš je otázkou, jestli ho vůbec máš ty sám :mrgreen:
Obrázek
Odpovědět