Udělám jeden callback a objeví se tři hovory,u roamingu ještě víc.Dalo by se zavést ve výpisu sloupek DRUH HOVORU?
Tedy - VoIP,GSM,Callback,Roaming s tím,že by na jeden hovor stačil jen jeden řádek?
Zpřehlednění výpisu hovorů
Re: Zpřehlednění výpisu hovorů
Prosím, toto opravdu nikoli - respektive, pokud ano, tak jen jako volitelnou možnost. Já chci vidět, jak je právě např. při callbacku vytvořena konečná cena hovoru (tedy kde mne ev. obírají o peníze) a velmi oceňuji, že Odorik tyhle informace před zákazníkem netají. Myslím, že v tom nejsem sám. Jakmile by se objevil jeden řádek „callback X CZK“, půvab celé věci mizí.Kristovec píše:Dalo by se zavést ve výpisu sloupek DRUH HOVORU?
Tedy - VoIP,GSM,Callback,Roaming s tím,že by na jeden hovor stačil jen jeden řádek?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zpřehlednění výpisu hovorů
Typ hovor se objeví v informační okénku, které se objeví, když myší najedete na délku hovoru.Kristovec píše:Udělám jeden callback a objeví se tři hovory,u roamingu ještě víc.Dalo by se zavést ve výpisu sloupek DRUH HOVORU?
Tedy - VoIP,GSM,Callback,Roaming s tím,že by na jeden hovor stačil jen jeden řádek?
Viz obrázek. To je zde hlavně kvůli této někdy obtížně orientaci, co je to vlastně přesně za hovor.
- Přílohy
-
- typ_hovoru.png (55.46 KiB) Zobrazeno 3148 x