paralelni zvoneni na *linkach

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Uživatelský avatar
konrad
Příspěvky: 150
Registrován: ned 29. led 2012 1:41:25
Bydliště: Praha 1

Re: paralelni zvoneni na *linkach

Příspěvek od konrad »

Tak z mobilu to nejde.
Podle návodu jsem nastavil nový VoIP profil k druhé lince, který se nyní objevuje jako sip.odorik.cz(1).
Po vytočení *8223004 nebo jakéhoholi jiného čísla se ozve obsazovací tón a objeví hláška Adresa zaneprázdněna, a to i když nastavím jako výchozí původní sip.odorik.cz s CLIP, nebo nastavým jako výchozí nový sip.odorik.cz(1), i když mám nastavené paralelní vyzvánění na obou linkách.
Na nomandické číslo 910 se nelze dovolat, ozývá se obsazovací tón.
Nefunguje to ani z počítače přes aplikaci, vzápětí se ukáže "spojení ukončeno".
Pro jistotu jsem odstranil druhý VoIP k druhé lince, ale problém zůstává.
Pokusy o spojení se ani neobjevují ve výpisu volání.
Takže to vypadá, že se přes odorik už nedovolám... pokud není nějaká porucha.
Uživatelský avatar
konrad
Příspěvky: 150
Registrován: ned 29. led 2012 1:41:25
Bydliště: Praha 1

Re: paralelni zvoneni na *linkach

Příspěvek od konrad »

Zdravím, konečně mi Vodafone uznal reklamaci E52 (vybíjela se během 6 hodin aniž by na pozadí běžela nějaká aplikace). Za lepší a novější telefon (myslel jsem si na Nokia 700) však chtěli docela velký doplatek. Na skladě měli novou E52, vyřešeno.

Vracím se k předchozímu nastavení VoIP k druhé lince. V tuto chvíli mám linku s CLIP a rád bych měl v telefonu i nomandické číslo, abych nemusel mezi linkami přepínat volbou *8223004.
Pokud tomu správně rozumím, paralelním vyzváněním nepřijdu o žádný příchozí hovor ať na CLIP či na nomandické číslo.
Zvolím-li za Výchozí službu jedno z nastavení sítě, v případě VoIp k druhé lince by to bylo sip.odorik(1), měl bych primárně volat (volanému se ukáže) z nomandického čisla.
Je nějaký ověřený způsob nastavení - návod, abych nezpůsobil podobnou nehodu jako posledně?
xsouku04 píše:Výpadky byly dva. Večer a pak v noci až do rána.
Týkalo se to jen volání ze SIP telefonů.
První výpadek byl způsoben nejspíš člověkem, kterému se podařilo zacyklit si vlastní číslo tak, že naše detekce to nepoznala. Už je to opraveno.
Druhý výpadek byl podivný překlep v kódu. Změny souvisí s přechodem na nový proxy. Trval od cca dvou hodin v noci do cca 8 hodin ráno.
Odpovědět