nokia e5

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
Tatinek2
Příspěvky: 85
Registrován: úte 12. črc 2011 7:39:10

nokia e5

Příspěvek od Tatinek2 »

Kolega má nokii e5. Klient mu jde zapnout pouze v síti Wifi. Ve 3G nejde. Poradí někdo kde je chyba?
Samsung Galaxy mini GT - 5570i
Na 90% volám přes Odorik
AndriIP
Příspěvky: 29
Registrován: stř 07. pro 2011 12:23:43

Re: nokia e5

Příspěvek od AndriIP »

Je v telefonu nainstalovana aplikace Sip Voip Settings?
http://www.developer.nokia.com/info/sw. ... tings.html
Připojení sip aplikace do 3G-3,5G internetu :
Po instalace musi se objevit polozka Advance VoIP settings:
Advance VoIP settings → VoIP services → vybrat příslušný VoIP profil → Profile settings → a položku AWCDMA změnit na ON
Tatinek2
Příspěvky: 85
Registrován: úte 12. črc 2011 7:39:10

Re: nokia e5

Příspěvek od Tatinek2 »

Super. Funguje. Dík. Měl jsem tam off.
Samsung Galaxy mini GT - 5570i
Na 90% volám přes Odorik
Carlos

Re: nokia e5

Příspěvek od Carlos »

Potřebuji obnovit toto téma.
V podstatě mám stejný problém jako kolega uživatele Tatinek2, tzn., že telefon se přes wifi připojí, přes 3G však ne.
Advance VoIP settings → VoIP services → vybrat příslušný VoIP profil → Profile settings → a položku AWCDMA změnit na ON - tuto položku mám nastavenou správně.
Telefon je Nokia N8 (se symbianem Belle), operátor Vodafone. Za všechny rady díky, už mě nic nenapadá.
Carlos
Příspěvky: 5
Registrován: stř 28. bře 2012 17:54:22

Re: nokia e5

Příspěvek od Carlos »

Ještě bych chtěl dodat, že v tabulce Vaše registrovaná SIP zařízení: občas vidím úspešné spojení.
Stejně jako log ukazuje:
Dne 2012-03-28 v 17:05:51 hodin vaše zařízení poslalo z IP adresy 46.135.60.254 následující registraci:
Náš server vyhodnotil zprávu jako: OK

A přesto se telefon nepřipojí.
Internet přes 3G jinak funguje.

Tak problém je vyřešen. Musel jsem zmšnit nastavení portu z 5060 na jiný. Dal jsem 443. Všiml jsem si, že je to pospáno v Nastavení volání z internetu:

Kód: Vybrat vše

Pokud se Vaše zařízení nechce zaregistrovat, zkuste použít jiný port - naše ústředna naslouchá na 5060,443 a 6688 jak na UDP tak TCP
Odpovědět