nokia e5
Re: nokia e5
Je v telefonu nainstalovana aplikace Sip Voip Settings?
http://www.developer.nokia.com/info/sw. ... tings.html
Připojení sip aplikace do 3G-3,5G internetu :
Po instalace musi se objevit polozka Advance VoIP settings:
Advance VoIP settings → VoIP services → vybrat příslušný VoIP profil → Profile settings → a položku AWCDMA změnit na ON
http://www.developer.nokia.com/info/sw. ... tings.html
Připojení sip aplikace do 3G-3,5G internetu :
Po instalace musi se objevit polozka Advance VoIP settings:
Advance VoIP settings → VoIP services → vybrat příslušný VoIP profil → Profile settings → a položku AWCDMA změnit na ON
Re: nokia e5
Super. Funguje. Dík. Měl jsem tam off.
Samsung Galaxy mini GT - 5570i
Na 90% volám přes Odorik
Na 90% volám přes Odorik
Re: nokia e5
Potřebuji obnovit toto téma.
V podstatě mám stejný problém jako kolega uživatele Tatinek2, tzn., že telefon se přes wifi připojí, přes 3G však ne.
Advance VoIP settings → VoIP services → vybrat příslušný VoIP profil → Profile settings → a položku AWCDMA změnit na ON - tuto položku mám nastavenou správně.
Telefon je Nokia N8 (se symbianem Belle), operátor Vodafone. Za všechny rady díky, už mě nic nenapadá.
V podstatě mám stejný problém jako kolega uživatele Tatinek2, tzn., že telefon se přes wifi připojí, přes 3G však ne.
Advance VoIP settings → VoIP services → vybrat příslušný VoIP profil → Profile settings → a položku AWCDMA změnit na ON - tuto položku mám nastavenou správně.
Telefon je Nokia N8 (se symbianem Belle), operátor Vodafone. Za všechny rady díky, už mě nic nenapadá.
Re: nokia e5
Ještě bych chtěl dodat, že v tabulce Vaše registrovaná SIP zařízení: občas vidím úspešné spojení.
Stejně jako log ukazuje:
Dne 2012-03-28 v 17:05:51 hodin vaše zařízení poslalo z IP adresy 46.135.60.254 následující registraci:
Náš server vyhodnotil zprávu jako: OK
A přesto se telefon nepřipojí.
Internet přes 3G jinak funguje.
Tak problém je vyřešen. Musel jsem zmšnit nastavení portu z 5060 na jiný. Dal jsem 443. Všiml jsem si, že je to pospáno v Nastavení volání z internetu:
Stejně jako log ukazuje:
Dne 2012-03-28 v 17:05:51 hodin vaše zařízení poslalo z IP adresy 46.135.60.254 následující registraci:
Náš server vyhodnotil zprávu jako: OK
A přesto se telefon nepřipojí.
Internet přes 3G jinak funguje.
Tak problém je vyřešen. Musel jsem zmšnit nastavení portu z 5060 na jiný. Dal jsem 443. Všiml jsem si, že je to pospáno v Nastavení volání z internetu:
Kód: Vybrat vše
Pokud se Vaše zařízení nechce zaregistrovat, zkuste použít jiný port - naše ústředna naslouchá na 5060,443 a 6688 jak na UDP tak TCP