Zdravím.
Docela mně zaujalo VOIP a uvažují si pořidit.
Nepochopil jsem způsoby platby.
Da se platit převodem s učtu na učet?
Platba za služby
Re: Platba za služby
Dobrý den,
ano, platit převodem jde. Nejlépe se podívejte sám na možnosti placení přes demo účet:
http://www.odorik.cz/registrace.html
Na té stránce je napsáno, jak se přihlásit do demo účtu. Pak se můžete porozhlédnout v menu platby => navýšení kreditu.
ano, platit převodem jde. Nejlépe se podívejte sám na možnosti placení přes demo účet:
http://www.odorik.cz/registrace.html
Na té stránce je napsáno, jak se přihlásit do demo účtu. Pak se můžete porozhlédnout v menu platby => navýšení kreditu.
Re: Platba za služby
Byl by další dotaz.
Je nějaký časový limit na provolaní kreditu?
Zaregistrují se, dostanu číslo, dobijí si třeba 300 kč.
Za jak dlouho je musím provolat?
Je nějaký časový limit na provolaní kreditu?
Zaregistrují se, dostanu číslo, dobijí si třeba 300 kč.
Za jak dlouho je musím provolat?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8193
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Platba za služby
Kredit neexpiruje. Ale abychom se časem zbavili mrtvých účtů, které někdo zapomněl zrušit, pokud za poslední dva roky neprovoláte ani 100 Kč a zároveň ani nedobijete kredit, bude vám po upozornění emailem účtován 2 Kč/měsíc za neaktivní účet a 2 Kč/měsíc za každé veřejné telefonní číslo na něm. To můžete kdykoli přerušit novým dobitím kreditu.Bimbo píše:Byl by další dotaz.
Je nějaký časový limit na provolaní kreditu?
Zaregistrují se, dostanu číslo, dobijí si třeba 300 kč.
Za jak dlouho je musím provolat?
Přesná citace ze všeobecných podmínek:
http://www.odorik.cz/w/cenik_doplnkovyc ... tivni_ucet8) EXPIRACE KREDITU
Platnost kreditu je neomezená. Pokud však během posledních dvou let
nedojde k dobití účtu celkem 100 Kč nebo více a zároveň není utraceno
100 Kč nebo více, účet je považován za nepoužívaný. V případě, že
u daného účtu byla použita funkce převodu kreditu mezi účty Odorik (jako
příjemce nebo i jako odesilatel), za nepoužívaný je považován účet, na
kterém bylo za poslední 2 roky utraceno méně než 100 Kč. Za vedení
nepoužívaného účtu a za každé veřejné číslo (geografické, nomadické,
mobilní či jiné) na nepoužívaném účtu si účtujeme drobný měsíční
poplatek, viz aktuální ceník. Pokud na sebe vlastník nechal vyplněný
aktuální emailový kontakt, bude o započetí tohoto účtování informován
emailem. Účtování může zabránit opětovným dobitím 100 Kč nebo více,
nebo útratou 100 Kč nebo více za poslední dva kalendářní roky. Pokud
na účtu nebude dostatečný kredit k zaplacení udržovacího poplatku za
všechna veřejná čísla, mohou být veřejná čísla automaticky uvolněna.
O předpokládaném uvolnění čísel bude vlastník účtu vyrozuměn emailem
nejpozději měsíc předem a dostane tak možnost uvolnění zabránit. Pokud
je účet bez kreditu, žádné poplatky se neúčtují. Nepoužívaný účet bez
kreditu může být zrušen nejdříve po půl roce, vlastník účtu bude o záměru
informován nejpozději měsíc předem.