To je divné, opravdu jsem na problémovém klientu slyšel reálné vyzvánění, už to rozeznám. Ale je pravda, že se to nedávno zase vrátilo do původního stavu a tón je zase jen generovaný. Nedokážu si tu změnu vysvětlit (:xsouku04 píše:Zatím to není, ale pracujeme na tom.osmdesát píše:Všiml jsem si, že jste už implementovali přenos vyzváněcího tónu do audia jakoby zvednutého hovoru. Máte to tedy uděláno tak, že server detekuje problémové klienty automaticky a udělá to jen jim, nebo to tak máte plošně a jsou takto ošetřeny i korektně fungující telefony?
To s sebou nese i ten problém, že neslyším stav kreditu, který zřejmě posíláte stavovým audiem. U mobilu je tohle nestandardní řešení opodstatněné (aby se neplatil hovor), ale u voipu je podlě mě lepší to zvednout a poslat normálním hovorovým audiem.