zabezpecovacka

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

zabezpecovacka

Příspěvekod pajas » úte 04. říj 2016 11:44:52

dobry den, potrebuji simkartu do zabezpecovacky, provola minimum. mam dotaz zda neni omezena platnost simkarty. tj kdyz z ni nebudu volat zda se nedeaktivuje. diky za odpoved.
pajas
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 04. říj 2016 11:40:51

Re: zabezpecovacka

Příspěvekod Pitomec » stř 05. říj 2016 14:54:29

Vzhledem k poplatku 0,70Kč/den by se deaktivovala snad jenom při nulovém zůstatku na účtu.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2020
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: zabezpecovacka

Příspěvekod o-k » stř 05. říj 2016 23:04:07

Dobry vecer
No premyslim ze bych mati preved Mob. cislo od O2 k Odoriku a nemusel se starat o vysi kreditu. Mati pouziva mobil jen pro prijem hovoru a jinak vola pres Odorika ale pres VoIP s nastavenou identifikaci jejim mobilnim cislem.
Rozumim tomu spravne ze pokud bude jen mobil na prijem tak se bude uctovat denni poplatek 0,70 Kc (255 Kc rocne) a jinak netreba cokoliv hlidat krom stavu kreditu na spolecnem zakaznickem uctu u Odorika?
Diky za info.
Uživatelský avatar
o-k
 
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 27. pro 2012 19:16:06
Bydliště: Blanensko

Re: zabezpecovacka

Příspěvekod xsouku04 » čtv 06. říj 2016 8:37:25

o-k píše:Dobry vecer
No premyslim ze bych mati preved Mob. cislo od O2 k Odoriku a nemusel se starat o vysi kreditu. Mati pouziva mobil jen pro prijem hovoru a jinak vola pres Odorika ale pres VoIP s nastavenou identifikaci jejim mobilnim cislem.
Rozumim tomu spravne ze pokud bude jen mobil na prijem tak se bude uctovat denni poplatek 0,70 Kc (255 Kc rocne) a jinak netreba cokoliv hlidat krom stavu kreditu na spolecnem zakaznickem uctu u Odorika?
Diky za info.

Ano je to tak.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6936
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: zabezpecovacka

Příspěvekod Pitomec » čtv 06. říj 2016 12:12:21

Pokud se volá přes VoIP s identifikací mobilního čísla, které je také u Odoriku, tak se to započítává do denní útraty, ne?
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2020
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: zabezpecovacka

Příspěvekod xsouku04 » čtv 06. říj 2016 15:05:55

Pitomec píše:Pokud se volá přes VoIP s identifikací mobilního čísla, které je také u Odoriku, tak se to započítává do denní útraty, ne?

Důležité je číslo linky přes kterou se volá, ne identifikace.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6936
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: zabezpecovacka

Příspěvekod Pitomec » čtv 06. říj 2016 15:23:35

Sice přesně nevím, jaký je v tom rozdíl, když všechny hovory jdou přes Odorik tak jako tak (možná snad skrz nějaké technické nastavení u Odoriku), ale pokud má někdo mobilní číslo od Odoriku a chce volat přes VoIP, tak je úplně zbytečné to řešit nějakou identifikací mobilního čísla na pevné lince - stačí přímo přihlásit tu linku, na kterou je mobil přiřazen.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2020
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: zabezpecovacka

Příspěvekod xsouku04 » čtv 06. říj 2016 15:26:08

Pitomec píše:Sice přesně nevím, jaký je v tom rozdíl, když všechny hovory jdou přes Odorik tak jako tak (možná snad skrz nějaké technické nastavení u Odoriku), ale pokud má někdo mobilní číslo od Odoriku a chce volat přes VoIP, tak je úplně zbytečné to řešit nějakou identifikací mobilního čísla na pevné lince - stačí přímo přihlásit tu linku, na kterou je mobil přiřazen.

Neměla by to ale být hlavní linka VoIP telefonu kvůli tísňovým hovorům.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6936
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: zabezpecovacka

Příspěvekod Pitomec » čtv 06. říj 2016 15:30:13

Na toto jsem se chtěl taky zeptat - je takový technický problém, aby hovor směrovaný na tísňovou linku (je jich tuším 5) přišel automaticky o "podstrčenou" identifikaci?
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2020
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: zabezpecovacka

Příspěvekod xsouku04 » čtv 06. říj 2016 20:04:19

Pitomec píše:Na toto jsem se chtěl taky zeptat - je takový technický problém, aby hovor směrovaný na tísňovou linku (je jich tuším 5) přišel automaticky o "podstrčenou" identifikaci?


Co se týče funkce CLIP, tak to tak automatikcy funguje. Prostě při volání na tísňové linky se CLIP neuplatní.
Pokud ale voláte z linky u mobilního čísla, žádné neclip číslo tam není.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6936
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Další

Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků