Pátá aktualizace aplikace Odorik Callback 2 pro Android

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Pátá aktualizace aplikace Odorik Callback 2 pro Android

Příspěvek od 4smart.cz »

Dobrý den,

právě byla uvolněna další aktualizace aplikace Odorik Callback 2 pro Android.
Zde je seznam změn:

- V nastavení aplikace přibyla možnost zapnout nahrávání hovorů. Tato funkce se uplatňuje v režimech zpětné volání a přesměrované volání.
Nahrávání hovoru neprovádí aplikace samotná, pouze vkládá prefix *86 před volané číslo a tento prefix aktivuje funkci nahrávání na serveru odoriku.
- V režimu přesměrovaného volání se již manuálně nezadává číslo pro přímý hovor, ale vybírá se ze seznamu dostupných čísel. Tento seznam aplikace získává prostřednictvím Odorik API.
- V seznamu čísel (viz předchozí bod) jsou také k dispozici tzv. sdílená čísla, která lze pro toto volání použít. V současné době vrací Odorik API pouze jeden rozsah čísel.
Z tohoto rozsahu aplikace vybírá náhodně pouze jedno číslo, které promítá do výběru.
V budoucnu se počítá s tím, že Odorik API bude vracet více rozsahů sdílených čísel, aplikace potom nabídne z každého rozsahu další sdílené číslo.
- Dále bylo provedeno několik drobných změn v textech a popisech.

J. Marák
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pátá aktualizace aplikace Odorik Callback 2 pro Android

Příspěvek od xsouku04 »

Je zde další aktualizace s opravou několika drobností.
utx
Příspěvky: 123
Registrován: pon 27. kvě 2013 23:10:42

Re: Pátá aktualizace aplikace Odorik Callback 2 pro Android

Příspěvek od utx »

xsouku04 píše:Je zde další aktualizace s opravou několika drobností.
Teď jsem ji poprvé nainstaloval. U přesměrovaného volání je roletka výběru čísel prázdná. U zpětného volání je to v pořádku.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pátá aktualizace aplikace Odorik Callback 2 pro Android

Příspěvek od xsouku04 »

utx píše:
xsouku04 píše:Je zde další aktualizace s opravou několika drobností.
Teď jsem ji poprvé nainstaloval. U přesměrovaného volání je roletka výběru čísel prázdná. U zpětného volání je to v pořádku.
Mně to nedělá.

U přesměrovaného volání by roletka měla obsahovat vždy alespoň jednu položku, i když žádné vlastní veřejné číslo nemáte. A to vždy náhodné sdílené číslo. Můžete prosím na mail poslat přihlašovací API jméno, pod kterým Vám to tak dělá? Abychom byli schopni problém zopakovat.

Mně to nedělá. Jediný problém s kterým jsem se setkal byl ten, že po aktualizaci mi aplikace začala padat. Aktualizaci jsem prováděl možná trochu nerozumě v době, kdy aplikace běžela. Po odinstalaci a nové instalaci, a opětovného zadání API jména a hesla to přestalo a žádnou další chybu jsem neviděl.
utx
Příspěvky: 123
Registrován: pon 27. kvě 2013 23:10:42

Re: Pátá aktualizace aplikace Odorik Callback 2 pro Android

Příspěvek od utx »

xsouku04 píše:
utx píše:
xsouku04 píše:Je zde další aktualizace s opravou několika drobností.
Teď jsem ji poprvé nainstaloval. U přesměrovaného volání je roletka výběru čísel prázdná. U zpětného volání je to v pořádku.
Mně to nedělá.
Zajímavé. Teď už to nedělá ani mne. Přitom jsem jí za tu dobu nepoužil.
kurandin
Příspěvky: 9
Registrován: úte 29. črc 2014 13:15:50

Re: Pátá aktualizace aplikace Odorik Callback 2 pro Android

Příspěvek od kurandin »

Mobil Vodafone Smart ultra 6
Po aktualizaci mobilu na Andorid 6.0.1 a zřejmě i aktualizaci Odorik CallBack2 při zpětném volání funguje vpořádku,
ale v režimu Přesměrované volání nemohu vyplnit položku "běžným hovorem na číslo". Bez toho vyskakuje hláška "Doplňte chybějící číslo, prosím zadejte nejprve číslo na které bude realizován přímý hovor".
Odorik CallBack1 funguje vpořádku.
Setkali jste se někdo s tímto problémem a jak jste ho řešili?
Naposledy upravil(a) kurandin dne pát 24. úno 2017 12:53:22, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pátá aktualizace aplikace Odorik Callback 2 pro Android

Příspěvek od xsouku04 »

kurandin píše:Mobil Vodafone Smart ultra 6
Po aktualizaci mobilu na Andorid 6 a zřejmě i aktualizaci Odorik CallBack2 při zpětném volání funguje vpořádku,
ale v režimu Přesměrované volání nemohu vyplnit položku "běžným hovorem na číslo". Bez toho vyskakuje hláška "Doplňte chybějící číslo, prosím zadejte nejprve číslo na které bude realizován přímý hovor".
Setkali jste se někdo s tímto problémem a jak jste ho řešili?
Prosím, zkuste do mailu, soukromou zprávou nebo tady na fóru poslat API uživatelské jméno, které používáte. Zkusil bych se přihlásit na Vaše api na svém mobilu, abychom opravdu potvrdili, že to má spojitost s Androidem 6 a ne Vašim Odorik účtem.

Update. Já mam android 5.1 a aplikace mi funguje i s Vaším API jménem a heslem. Jediné co mne napadá, že snad Android mohl udělat co se týče 6.0 nějaké změny ohledně práv aplikace. Je tam možné něco nastavovat ohledně práv? Asi to nepomůže ale přecijen. Tedy opravdu vypadá to na věc androidu 6.

Jednou mi aplikace po aktualizaci úplně padala a vyřešil jsem to tak, že jsem smazal aplikaci data (nebo dát aplikaci úplně odstranit a pak znovu nainstalovat) a pak znovu zadal API jméno a heslo a poté bylo po problému. Tohle bych asi zkusil také. Možná se jen změnilo něco co si ukládá a je z toho po aktualizaci ve špatném stavu.
Samozřejmě pokud by někdo mail Android 6.0 a provedl čistou instalaci a dělá mu to také, tak už by to byla jistota.
Odpovědět