iPhone - nefunguje přesměrování hovorů v síti T-mobile?

Můžete využít jen část a nebo všechny služby co Odorik.cz nabízí přímo z Vašeho telefonu ?

iPhone - nefunguje přesměrování hovorů v síti T-mobile?

Příspěvekod xsouku04 » pon 02. led 2017 23:37:53

Vypadá to, že s telefony iPhone není možné použít přesměrování hovorů. Nejde to zapnout ani v menu ani vytočením čísla **21*cislo#.
Zkoušeno na čtyřech různých SIM a iPhonech v síti Odorik. Pokud SIM vytáhnete a dáte do jiného telefonu než iPhone, přesměrování najednou jde.

Nevíte někdo, zda-li je tento bug v celé síti T-mobile ČR nebo jen u některých jeho virtuálů? Pokud máte zároveň iPhone a síť T-mobile, funguje vám přesměrování hovorů?


iPhone píše:Chyba provádění požadavku Neznámá chyba. Nastavování selhalo (Aktivace) Přesměrování hovoru (Hlas) Ve všech hovorech


Přestože přesměrování hovorů není běžně používané, může být velmi užitečné. Např. pokud jste v raomingu v jiné než 1. zóně, ale i z důvodů např. zastupitelnosti lidí.

Kdyby to někdo zkoušel a fungovalo to, tak nepodmíněné přesměrování se vypíná vytočením ##21#.

Nejlepší návod na přesměrování má Vodafone.https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-f ... ni-hovoru/
Pokud vím pro O2 i T-mobile v ČR platí to stejné. O2 a zdá se ani T-mobile (jeslti se něco nezměnilo) nepodporuje přesměrování u svých předplacených karet. Přesměrování hovorů neumí ani značka Kaktus. Značka mobil.cz zdá se přesměrování umí.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6088
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: iPhone - nefunguje přesměrování hovorů v síti T-mobile?

Příspěvekod VeselyBuvol » úte 03. led 2017 23:24:29

Dnes vyzkoušeno přesměrování s originál T-Mobile kartou na Iphone 5s a aktuální verzí iOS pomocí kódu **21*... Přesměrování nastaveno bez problémů a na první pokus. Vypadá to, že problém je v SIM kartách Odoriku. Pane Soukupe, vzhůru do boje s T-Mobilem!
VeselyBuvol
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 03. led 2017 23:15:22

Re: iPhone - nefunguje přesměrování hovorů v síti T-mobile?

Příspěvekod jarous » sob 07. led 2017 16:38:10

Hezký den,

zkoušel jsem to s číslem v Relaxmobilu, který využívá síť T-mobile a po chvíli chroustání to zahlásí neprovedení operace... :cry:
jarous
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob 07. led 2017 14:40:35


Zpět na Mobilní telefony

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník