Kolega Vam asi psal, ale Vy jste se zaregistroval a automaticky jste dostal vnitrni cislo=linku a verejne nomadicke cislo(=cislo na ktere se lze z/do PSTN dovolat), ale Vy jste vnitrni cislo(=linku) z webu odstranil. tj. hodil do karanteny. Tudiz jste se logicky nemohl nikam zavolat, zaregistrovat. Asi namitnete, jak je mozne, ze system Vam dovolil linku uvolnit.....no je to tak, ze jste administrator a pod uctem admina proste muzete cokoliv. Pokud by jste byl users tak na neco podobneho nemate opravneni.aplet píše:No nevím ale po registraci jsem si stáhnoul aplikace s androidu a i když jsem byl připojení zobrazuje mi že nejsem připojení a přitom jsem byl na internetu. Vůbec na stránkách nejsou pořádně vysvětlení při potížích nebo návody jak postupovat. Pak jak je to náročné na čerpání dát? Vůbec nic ani přibližně informace.
Ale vse to je o tom, ze PHONElix ma trosku jinou logiku nez ja jakou jste zvykli z Odorkiku, Skype, Viberu, kde jednoduse ucty admin, power user, user se neresi.
Ale je to dobra poznamka, predevsim do napovedy, ze i adminum musime v ToolTipu durazne rikat, ze pokud odstranuji linky, ktere maji automaticky prirazeny, tak musi vedet co delaji.
O tom, ze si admini mohou rozsypat dial plan ani snad nema cenu psat, viz. https://napoveda.phonelix.cz/doku.php?i ... e:dialplan