Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve ok)

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod Radouch » stř 21. zář 2016 0:03:10

xsouku04 píše:Už je známa podstata problému (myslím, že z minulého týdne). V současné době jen náš dodavatel odkládá nasazení změny, která by měla - jak je již otestováno - problém opravit.
Proč to tak odkládá a kdy onu změnu plánuje nasadit, nevím, ale předpokládám, že to do příštího týdne bude, pokud ne, budu to urgovat.

Před 2 dny jsem měl opět přesměrovaný příchozí hovor, aniž by byl takto signalizován. :?
Radouch
 
Příspěvky: 13
Registrován: pon 01. pro 2014 21:31:51

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod xsouku04 » stř 21. zář 2016 16:00:50

Radouch píše:
xsouku04 píše:Už je známa podstata problému (myslím, že z minulého týdne). V současné době jen náš dodavatel odkládá nasazení změny, která by měla - jak je již otestováno - problém opravit.
Proč to tak odkládá a kdy onu změnu plánuje nasadit, nevím, ale předpokládám, že to do příštího týdne bude, pokud ne, budu to urgovat.

Před 2 dny jsem měl opět přesměrovaný příchozí hovor, aniž by byl takto signalizován. :?


Můžete uvést id hovoru?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6360
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod Radouch » pát 23. zář 2016 9:53:49

xsouku04 píše:Můžete uvést id hovoru?

178150328
Radouch
 
Příspěvky: 13
Registrován: pon 01. pro 2014 21:31:51

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod Radouch » pon 28. lis 2016 21:01:21

xsouku04 píše:Můžete uvést id hovoru?

Dnes jsem opět zaznamenal chybějící příznak přesměrování u hovoru 187481929 - jinak to už delší dobu vypadalo bezproblémově...
Radouch
 
Příspěvky: 13
Registrován: pon 01. pro 2014 21:31:51

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod xsouku04 » pon 28. lis 2016 23:07:54

Radouch píše:
xsouku04 píše:Můžete uvést id hovoru?

Dnes jsem opět zaznamenal chybějící příznak přesměrování u hovoru 187481929 - jinak to už delší dobu vypadalo bezproblémově...


Dá se problém opakovat, nebo se vyskytne jen občas náhodně? U nás u hovorů vypadá OK. Operátor volaného čísla podle O2 vypadá na Vodafone. Jaký operátor je číslo, na které se hovor směruje?
Můžete mi poslat i příklad, kdy to bylo OK, abych to mohl porovnat?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6360
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod osmdesát » úte 14. úno 2017 13:22:07

Oživuji toto téma, protože jsem udělal nějaké změny a příznak přesměrování se mi přestal zobrazovat.
Dříve jsem si nechával přesměrovávat příchozí hovory na číslo Oskarty a příznak přesměrování se mi zobrazoval.
Nyní si je nechávám přesměrovávat na mobilní odorikové číslo a příznak to neukazuje.
Podotýkám, že vždy jde o příchozí hovory na voip číslo jiného operátora, které mám přes sip přihlášené v odoriku.
Id hovoru např: 196811339 + 196811338.
osmdesát
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 19. srp 2014 14:24:46

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod xsouku04 » úte 14. úno 2017 15:32:54

osmdesát píše:Oživuji toto téma, protože jsem udělal nějaké změny a příznak přesměrování se mi přestal zobrazovat.
Dříve jsem si nechával přesměrovávat příchozí hovory na číslo Oskarty a příznak přesměrování se mi zobrazoval.
Nyní si je nechávám přesměrovávat na mobilní odorikové číslo a příznak to neukazuje.
Podotýkám, že vždy jde o příchozí hovory na voip číslo jiného operátora, které mám přes sip přihlášené v odoriku.
Id hovoru např: 196811339 + 196811338.

Máme tam chybu, že když je to přesměrováno pomocí SIP jména, předá se jako přesměrované číslo ono SIP jméno, což ostatní operátoři považují za nesmysl a proto příznak přesměrování zruší. Dívám se na to.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6360
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod xsouku04 » úte 14. úno 2017 23:21:58

Už by to mělo být opraveno.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6360
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod osmdesát » stř 15. úno 2017 22:20:49

Chová se to divně: na sip účet navázaný na odorik mi někdo zavolá. Mobil, na který je hovor přesměrován, začne zvonit, ale bez příznaku přesměrování. Když hovor típnu, začne zvonit znova, tentokrát už s příznakem přesměrování. Id 197243518 + 197243548. Po típnutí tam vznikl hovor 197243529 a pak nepřijatý hovor 197243549. Nejdřív jsem típnul mobil, pak jsem myslím típnul voip telefon, a nakonec opět mobil, který mezitím začal zvonit znova, tentokrát už s příznakem přesměrování.
Možná, že je problém to, že mobil, na který je směrováno je na jedné lince s voip telefonem, kde to má vyzvánět také, je-li přihlášen. Nepodařilo se mi ale vymyslet jiné řešení, než cizí sip účet navázat na volnou nevyužitou linku, u které pomocí paralelního vyzvánění hovor rozvedu na linku, v níž mám voip telefon, a na mobilní číslo (které je pod toutéž linkou). Kvůli útratě mám na mobilní linku přihlášený i voip.

Taky mi vadí, že nejde přesměrování na jiné číslo použít jen tehdy, není-li voip zařízení přihlášeno. Takhle to zbytečně zvoní na obou telefonech. Když jsem zadal mobilní číslo do záložního, vždy mi to někdo vymazal a napsal zprávu, že to se nesmí.

Nechápu také, proč v lince, která je mobilní, chybějí nastavení jako např. paralelní vyzvánění a další, která jsou u linek čistě pro voip. Přitom je možné na této lince mít voip, tak by bylo fajn tam mít i nastavení typická pro voip mít i tam.
osmdesát
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 19. srp 2014 14:24:46

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod xsouku04 » stř 15. úno 2017 23:02:00

osmdesát píše:Taky mi vadí, že nejde přesměrování na jiné číslo použít jen tehdy, není-li voip zařízení přihlášeno. Takhle to zbytečně zvoní na obou telefonech. Když jsem zadal mobilní číslo do záložního, vždy mi to někdo vymazal a napsal zprávu, že to se nesmí.

Co přesně jste kam zadal a co přesně vám kdo napsal? Takové zásahy děláme, jen pokud někdo způsobuje zacyklení hovorů. K zacyklení může snadno dojít, když má dvě čísla A a B a zálohuje voláním B a B na A, ale čísla nejdou v jeden okamžik obě, protože vypadne internet. Pak se snadno může hovor zacyklit. Nevím o žádném jiném důvodu, proč bychom to dělali. Záložní číslo typicky bývá mobilní, protože když někomu nejde internet, jiným než mobilním číslem by si nepomohl. Tedy způsob je to správný, jediné omezení je v tom, že si musíte dát pozor, abyste nezpůsobil zacyklení hovorů. Tedy že hovor je směrován z čísla A na číslo B a z B na A ...

osmdesát píše:Nechápu také, proč v lince, která je mobilní, chybějí nastavení jako např. paralelní vyzvánění a další, která jsou u linek čistě pro voip. Přitom je možné na této lince mít voip, tak by bylo fajn tam mít i nastavení typická pro voip mít i tam.


Důvod je prostý. Příchozí hovory na mobilní číslo nejdou vůbec přes nás, jsou směrovány přímo na SIM. Tudíž bohužel věci jako paralelní zvonění nastavovat nelze.
Z VoIP linky jde bez problému dělat odchozí hovory a jde se na ni i dovolat, ale to se musí volat na číslo v síti a ne na ono mobilní číslo.

Co se týče oné chyby přesměrovávacího příznaku při volání přes SIP jméno, trvá stále ta stejná chyba. Nic dalšího to není. Když si hovor odmítnete, jde to náhradní cestou a tam se příznak přenese i tak. Proto ty podivnosti.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6360
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků