Snažím se vylistovat cenu hovorů na konkrétní čísla za minulý rok. Abych si je mohl nechat si přibližně proplatit z projektu, popř. mít odhad nákladů pro daný projekt, pro porovnání smysluplnosti spolu s dalšími náklady.
Statistika dle čísel je skvělá, nicméně neobsahuje cenu hovoru, pokud jsem volal callbackem.
Existuje nějaká možnost jak získat přibližný odhad cen, aniž bych musel procházet záznam po záznamu, což se nevyplatí? Ať už přes služby Odorika nebo přes funkce LibreOffice?
Zkreslení vyvolané tím, že jsem mohl potenciálně jedním callbackem volat na dvě čísla postupně, mi nevadí.
Nějaký nápad?
Vyúčtování callback hovorů
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyúčtování callback hovorů
Vlastně by stačilo rozpoznat hovory, které byly spojeny přes zpětné volání a k jejich ceně připočíst 0,59 Kč/min s tím, že doba vyzvánění by se jen nějak odhadla podle počtu hovorů.
Tyto hovory je možné rozpoznat, když se najede na délku hovoru, vyjede bublina. Bohužel tohle se ale neobjeví v exportu do excelu. To bychom museli přidat.
Žádné jednoduché a elegantní řešení mne nenapadá. Snad jen to můžete odhadnout, když víte celkový počet minut a pak odhadnete, kolik procent minut bylo přes zpětné volání, je možné potom vypočítat odhadovou celkovou cenu docela snadno.
Tyto hovory je možné rozpoznat, když se najede na délku hovoru, vyjede bublina. Bohužel tohle se ale neobjeví v exportu do excelu. To bychom museli přidat.
Žádné jednoduché a elegantní řešení mne nenapadá. Snad jen to můžete odhadnout, když víte celkový počet minut a pak odhadnete, kolik procent minut bylo přes zpětné volání, je možné potom vypočítat odhadovou celkovou cenu docela snadno.
Re: Vyúčtování callback hovorů
Ve statistice podle čísel i celkové (záleží, kolik čísel máte u odoriku nebo do zahraničí a jestli nevoláte z VoIPu): všechny "poloviny" callbacku mimo odorik mají cenu 0,59 (příp. 0,49/0,25 na pevnou), přímo z mobilu by měly víc. Tj. stačí sečíst a přidat stejný počet minut na druhou polovinu callbacku za 0,59? + nějaká ta rezerva na zvonění.. Nebo jsem něco přehlídl?
Re: Vyúčtování callback hovorů
Problém je v tom, že těžko říct, kolik hovorů (přesněji minut) šlo callbackem a kolik přímo ze SIP telefonu.alfi píše:Ve statistice podle čísel i celkové (záleží, kolik čísel máte u odoriku nebo do zahraničí a jestli nevoláte z VoIPu): všechny "poloviny" callbacku mimo odorik mají cenu 0,59 (příp. 0,49/0,25 na pevnou), přímo z mobilu by měly víc. Tj. stačí sečíst a přidat stejný počet minut na druhou polovinu callbacku za 0,59? + nějaká ta rezerva na zvonění.. Nebo jsem něco přehlídl?
Asi rozumná možnost je dodělat ten příznak callbacku do exportu do LibreOffice a pak lze použít váš přístup pro jen callbackové hovory. Pokud to není velký effort.
Re: Vyúčtování callback hovorů
žena si zřídila speciální linku pro účtování. Nicméně se zdá, že i když během callbacku vytočila dané číslo ve formátu *[10]. Nicméně ani volání na její mobil (zde používala přednastavený callback s jinou linkou - ID hovoru: 205566696) ale ani volání na dané číslo s hvězdičkou (ID hovoru: 205566697) nebylo účtováno na linku 10, i když má tato linka povolenou identifikaci vůči lince v předvoleném callbacku.
Bohužel jsme to zjistili ex-post, co měsíce poctivě volá s hvězdičkovou syntaxí a ty hovory se naúčtovali lince uvedené v přednastaveném callbacku.
Je to chyba nebo vlastnost? Lze nějak zjistit, která čísla byla takto volána s hvězdičkou?
Bohužel jsme to zjistili ex-post, co měsíce poctivě volá s hvězdičkovou syntaxí a ty hovory se naúčtovali lince uvedené v přednastaveném callbacku.
Je to chyba nebo vlastnost? Lze nějak zjistit, která čísla byla takto volána s hvězdičkou?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyúčtování callback hovorů
Callbackový server zjevně nepodporuje onu syntaxi s hvězdičkou na konci čísla. Ale nechápu moc proč ji vlastně používáte? Proč si nenastaví přednastavené zpětné volání přímo na lince, kde chce aby se hovory objevily?vlk píše:žena si zřídila speciální linku pro účtování. Nicméně se zdá, že i když během callbacku vytočila dané číslo ve formátu *[10]. Nicméně ani volání na její mobil (zde používala přednastavený callback s jinou linkou - ID hovoru: 205566696) ale ani volání na dané číslo s hvězdičkou (ID hovoru: 205566697) nebylo účtováno na linku 10, i když má tato linka povolenou identifikaci vůči lince v předvoleném callbacku.
Bohužel jsme to zjistili ex-post, co měsíce poctivě volá s hvězdičkovou syntaxí a ty hovory se naúčtovali lince uvedené v přednastaveném callbacku.
Je to chyba nebo vlastnost? Lze nějak zjistit, která čísla byla takto volána s hvězdičkou?
Re: Vyúčtování callback hovorů
No zřídil jsem novou účtovací linku a nezřídil jsem ji hned i přednastavený callback, nebo si číslo na něj neuložila. Spoléhali jsme na hvězdičkovou konstrukci. Děkujeme za vysvětlení.xsouku04 píše:Callbackový server zjevně nepodporuje onu syntaxi s hvězdičkou na konci čísla. Ale nechápu moc proč ji vlastně používáte? Proč si nenastaví přednastavené zpětné volání přímo na lince, kde chce aby se hovory objevily?vlk píše:žena si zřídila speciální linku pro účtování. Nicméně se zdá, že i když během callbacku vytočila dané číslo ve formátu *[10]. Nicméně ani volání na její mobil (zde používala přednastavený callback s jinou linkou - ID hovoru: 205566696) ale ani volání na dané číslo s hvězdičkou (ID hovoru: 205566697) nebylo účtováno na linku 10, i když má tato linka povolenou identifikaci vůči lince v předvoleném callbacku.
Bohužel jsme to zjistili ex-post, co měsíce poctivě volá s hvězdičkovou syntaxí a ty hovory se naúčtovali lince uvedené v přednastaveném callbacku.
Je to chyba nebo vlastnost? Lze nějak zjistit, která čísla byla takto volána s hvězdičkou?