Můžete prosím ten problém popsat? O stížnostech na špatně fungující data v ČR momentálně nevíme. Ano, velký problém byl cca před rokem, kdy to tak nějak fungovalo/nefungovalo, trval řádově měsíc, než to definitivně opravili, ale od té doby se ještě nikdy žádné potíže stejného typu nepotvrdily. Což naznačuje, že ve Vašem případě by to mohlo být něco jiného.Papulin píše:Dobrý den,
posledních cca 7 dní mám problém s daty v ČR. Je to podle mě stejný problém jako před měsíci s týmobajlem, který upřednostňoval svoje zákazníky. Často restartuji data 10 minut dokola, dokud nenaskočí. Před pár dny jsem navyšoval datový balíček.
Stěžujte si u regulátora, tohle už je o nervy. Tohle je cílená dikriminace a nevěřím jejich odůvodnění.
Zdeněk Toman
Jak se to přesně projevuje? Občas data jdou a občas ne? Ideální by bylo, kdyby se ozval ještě nějaký další jeden nebo dva lidé se stejným problémem, aby se to lépe dalo zkoumat. Ale o nikom nevím, přitom data používá na SIM Odorik.cz tisíce lidí.
Jaký máte telefon? Je to Windows phone?