Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř 20. lis 2013 7:12:16
Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu
Tak se dívám, že tady se to již řeší, takže napíšu zde, co jsem psal v původním příspěvku v novém tématu, který už jsem smazal:
Mamka dostala na Vánoce telefon Huawei P10 Lite a jako operátora má Odorik. Přehodil jsem SIM do nového telefonu a zjistil jsem takový zajímavý problém. Když někomu volá, tak ve sluchátku neslyší signál vyzvánění. Prostě ve sluchátku nic neslyší. Až když člověk na druhé straně zvedne telefon, tak normálně v pohodě toho volaného slyší, ale do té doby neslyší nic. Dokonce i když si chce zjistit kredit zavoláním na 000000, tak neslyší automat, který čte výši kreditu. Co je ale zajímavé, tak když např. zavolá na pevnou linku v síti Odorik (např. ID hovoru 239918674), tak tam normálně vyzvánění jde slyšet. Zkusil jsem pak přehodit její SIM Odorik do mého testovacího telefonu Samsung Galaxy SIII mini a tam všechno v pohodě fungovalo, vč. čtení kreditu na lince 000000. Tak jsem ještě zkusil svoji SIM, která je v síti Vodafone vložit do jejího nového telefonu a tam to taky bylo bez problému. Když to shrnu, tak problém je pouze kombinace telefonu Huawei P10 Lite a SIM od Odoriku. Pro příklad ještě uvádím ID hovoru, kde se mi tento problém projevil: 239918717.
Třeba to dále pomůže k diagnostice problému.
Mamka dostala na Vánoce telefon Huawei P10 Lite a jako operátora má Odorik. Přehodil jsem SIM do nového telefonu a zjistil jsem takový zajímavý problém. Když někomu volá, tak ve sluchátku neslyší signál vyzvánění. Prostě ve sluchátku nic neslyší. Až když člověk na druhé straně zvedne telefon, tak normálně v pohodě toho volaného slyší, ale do té doby neslyší nic. Dokonce i když si chce zjistit kredit zavoláním na 000000, tak neslyší automat, který čte výši kreditu. Co je ale zajímavé, tak když např. zavolá na pevnou linku v síti Odorik (např. ID hovoru 239918674), tak tam normálně vyzvánění jde slyšet. Zkusil jsem pak přehodit její SIM Odorik do mého testovacího telefonu Samsung Galaxy SIII mini a tam všechno v pohodě fungovalo, vč. čtení kreditu na lince 000000. Tak jsem ještě zkusil svoji SIM, která je v síti Vodafone vložit do jejího nového telefonu a tam to taky bylo bez problému. Když to shrnu, tak problém je pouze kombinace telefonu Huawei P10 Lite a SIM od Odoriku. Pro příklad ještě uvádím ID hovoru, kde se mi tento problém projevil: 239918717.
Třeba to dále pomůže k diagnostice problému.
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: stř 20. lis 2013 7:12:16
Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu
Jenom tady ještě dodám, že jsem zakázal 3G a 4G sítě na mobilním telefonu a takto to opravdu funguje.
Hlavně, že T-mobile sám má tento telefon v nabídce, ale i tak si ho musí pořídit Odorik, aby ho půjčili technikům od T-mobile. To je bizár. Z druhé strany toto asi fakt v případě T-mobile nemůže už moc překvapit.xsouku04 píše:Pořídili jsme si telefon Huwei P9 lite, abychom jej mohli zapůjčit technikům od T-mobile a ti to tak snáze mohli řešit.
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: stř 27. pro 2017 23:04:31
- Bydliště: Praha
Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu
Zdravím,
tak jen potvrzuji vše výše napsané... Mám nový Honor 9 a chová se přesně jak zde bylo popsáno, nastavení sítě na 2G pomůže... ale to skutečně není řešení. V případě potřeby jsem ochoten podílet se na experimentech hledajících řešení. T-mobile to intenzivně řeší od října a stále nic? Tento stav nutí člověka k úvahám, jestli ten Honor 9 vrátit (zatím jsem v limitu kdy mohu), nebo hledat jiného Operátora. Obě řešení jsou špatná, ale aktuální stav není trvale udržitelný. Do 13.1. jednu z těchto variant musím zvolit...
tak jen potvrzuji vše výše napsané... Mám nový Honor 9 a chová se přesně jak zde bylo popsáno, nastavení sítě na 2G pomůže... ale to skutečně není řešení. V případě potřeby jsem ochoten podílet se na experimentech hledajících řešení. T-mobile to intenzivně řeší od října a stále nic? Tento stav nutí člověka k úvahám, jestli ten Honor 9 vrátit (zatím jsem v limitu kdy mohu), nebo hledat jiného Operátora. Obě řešení jsou špatná, ale aktuální stav není trvale udržitelný. Do 13.1. jednu z těchto variant musím zvolit...
Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu
Já neslyším vyzvánění (voip), když volám z Nokia 311 přes 3G a Wifi, a to ani v síti. Slyším, až když to někdo zvedne.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu
To vyzvánění neslyšíte, ani když voláte na číslo v síti? To je něco jiného, patrně chybně se chovající VoIP klient. Zapněte si Auto-answer u odchozích hovorů, nokia si tak bude myslet, že hovor je už zdvihnut a začne tak sama posílat zvuk, abyste mohl slyšet to vyzvánění.Karel píše:Já neslyším vyzvánění (voip), když volám z Nokia 311 přes 3G a Wifi, a to ani v síti. Slyším, až když to někdo zvedne.
- Přílohy
-
- aut_answer.png (81.71 KiB) Zobrazeno 7723 x
Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu
Po zapnutí auto-answer je vyzvánění slyšet. Děkuji za radu
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: stř 27. pro 2017 23:04:31
- Bydliště: Praha
Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu
Dobrý den,
udělal jsem malý experiment - koupil jsem si nejlevnější předplacenou kartu T-mobilu a půjčil i Vodafon, dal je do svého Honoru 9 a výsledkem je, že všechny kromě Odoriku fungují normálně, vyzvánění je slyšet i při povolené 4G síti. U Odoriku pouze při 2G. Zkusil jsem volání na svá čísla ze sítě Odorik i jiná mimo Odorik a v tomto není rozdíl, výsledek stále stejný. Při volání ze SIM karty Odoriku a povolené 4G síti naopak vyzvánění (ani žádné hlášky o nedostupnosti volaného atd.) není slyšet nikdy. Tedy aspoň jsem zatím nenarazil na číslo u kterého bych to slyšel. Takže se zdá, že přinejmenším pro své zákazníky to T-mobile dokázal vyřešit. Všechny uvedené skutečnosti mohu doložit a předvést, pokud by vám to k něčemu bylo. Pokuste se prosím o nějaké řešení. Nechci schopný mobil degradovat na 2G kvůli nějaké chybě v nastavení sítě, nebo sporům mezi operátory.
Děkuji a zdravím,
Petr Dvořák
udělal jsem malý experiment - koupil jsem si nejlevnější předplacenou kartu T-mobilu a půjčil i Vodafon, dal je do svého Honoru 9 a výsledkem je, že všechny kromě Odoriku fungují normálně, vyzvánění je slyšet i při povolené 4G síti. U Odoriku pouze při 2G. Zkusil jsem volání na svá čísla ze sítě Odorik i jiná mimo Odorik a v tomto není rozdíl, výsledek stále stejný. Při volání ze SIM karty Odoriku a povolené 4G síti naopak vyzvánění (ani žádné hlášky o nedostupnosti volaného atd.) není slyšet nikdy. Tedy aspoň jsem zatím nenarazil na číslo u kterého bych to slyšel. Takže se zdá, že přinejmenším pro své zákazníky to T-mobile dokázal vyřešit. Všechny uvedené skutečnosti mohu doložit a předvést, pokud by vám to k něčemu bylo. Pokuste se prosím o nějaké řešení. Nechci schopný mobil degradovat na 2G kvůli nějaké chybě v nastavení sítě, nebo sporům mezi operátory.
Děkuji a zdravím,
Petr Dvořák
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu
Experiment, který jste udělal, jsme udělali také. A i nějaké další. T-mobile to nyní řeší cca měsíc. Opravdu se tím zabývají, vidím to na hovorech na pokusné číslo, které jsme za tím účelem poskytli. Kromě půjčeného telefonu mají i naši SIM. Myslím, že je pravděpodobné, že to do cca měsíce vyřeší, tedy alespoň podle předběžného vyjádření.petrdvorak píše:Dobrý den,
udělal jsem malý experiment - koupil jsem si nejlevnější předplacenou kartu T-mobilu a půjčil i Vodafon, dal je do svého Honoru 9 a výsledkem je, že všechny kromě Odoriku fungují normálně, vyzvánění je slyšet i při povolené 4G síti. U Odoriku pouze při 2G. Zkusil jsem volání na svá čísla ze sítě Odorik i jiná mimo Odorik a v tomto není rozdíl, výsledek stále stejný. Při volání ze SIM karty Odoriku a povolené 4G síti naopak vyzvánění (ani žádné hlášky o nedostupnosti volaného atd.) není slyšet nikdy. Tedy aspoň jsem zatím nenarazil na číslo u kterého bych to slyšel. Takže se zdá, že přinejmenším pro své zákazníky to T-mobile dokázal vyřešit. Všechny uvedené skutečnosti mohu doložit a předvést, pokud by vám to k něčemu bylo. Pokuste se prosím o nějaké řešení. Nechci schopný mobil degradovat na 2G kvůli nějaké chybě v nastavení sítě, nebo sporům mezi operátory.
Děkuji a zdravím,
Petr Dvořák
Prý je to obecnější problém, který se prý někdy vzácně vyskytne, i když hovor nejde přes nás. Na druhé straně, žádné stížnosti jiných lidí na internetu jsem nenašel. Tedy je to opravdu zvláštní.
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: stř 27. pro 2017 23:04:31
- Bydliště: Praha
Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu
Dobrý den,
s radostí mohu ohlásit, že na mém Honoru 9, už to začalo fungovat správně, vyzvánění slyším i při nastavené jiné než 2G síti. Změna nastala pravděpodobně dnes, nebo možná včera.
Zdravím,
Petr Dvořák
s radostí mohu ohlásit, že na mém Honoru 9, už to začalo fungovat správně, vyzvánění slyším i při nastavené jiné než 2G síti. Změna nastala pravděpodobně dnes, nebo možná včera.
Zdravím,
Petr Dvořák
Re: Neslyším vyzvánění u odchozího hovoru z mobilu
U mě už také dobré. Sláva.