Dobry den,
prepnul sem Vase registrace na novou proxy, ve webovem rozhrani uz neni videt Vase registrace, ale jste zaregistrovan.
Nová proxy má tu výhodu, že detailněji loguje SIP komunikaci, tedy snad bychom mohli lépe vidět, co tam Ha-loo nekorektního vyvádí. U nás je zatím vždy všechno v pořádku.
Volal jsem uživatelům a ti mi tvrdí, že od pátku vše funguje už OK, tedy asi tato změna u nás nebyla potřebná.
Nejspíše tedy něco změnili u Ha-loo, protože my jsme do dneška žádné změny neprováděli.
VOIP - volající mě neslyší
Re: VOIP - volající mě neslyší
Číslo jsem nechal převést k Vám a teď jsem chtěl ještě upravit nastavení "Zapojení vlastního telefonního čísla od jiného operátora ". Mám za to, že i když jsem přechozí nastavení smazal, že tam někde zůstalo. Chtěl bych, aby se teď uplatňovalo jen to nově (dnes) zadané s poznámkou "ha-loo35, odorik2", dle výpisu hovorů to ale vypadá, že se tam pořád uplatňuje i to smazané (směrování na nomadickou linku). Můžete se na to prosím podívat?prepnul sem Vase registrace na novou proxy, ve webovem rozhrani uz neni videt Vase registrace, ale jste zaregistrovan.
Nová proxy má tu výhodu, že detailněji loguje SIP komunikaci, tedy snad bychom mohli lépe vidět, co tam Ha-loo nekorektního vyvádí. U nás je zatím vždy všechno v pořádku.
Re: VOIP - volající mě neslyší
Dobry den,gyrus píše:Číslo jsem nechal převést k Vám a teď jsem chtěl ještě upravit nastavení "Zapojení vlastního telefonního čísla od jiného operátora ". Mám za to, že i když jsem přechozí nastavení smazal, že tam někde zůstalo. Chtěl bych, aby se teď uplatňovalo jen to nově (dnes) zadané s poznámkou "ha-loo35, odorik2", dle výpisu hovorů to ale vypadá, že se tam pořád uplatňuje i to smazané (směrování na nomadickou linku). Můžete se na to prosím podívat?prepnul sem Vase registrace na novou proxy, ve webovem rozhrani uz neni videt Vase registrace, ale jste zaregistrovan.
Nová proxy má tu výhodu, že detailněji loguje SIP komunikaci, tedy snad bychom mohli lépe vidět, co tam Ha-loo nekorektního vyvádí. U nás je zatím vždy všechno v pořádku.
napiste prosim id hovoru, ktery je smerovan spatne.
Dekuji
Re: VOIP - volající mě neslyší
245287034, ale vypadá to, že v dalších testovacích hovorech to už bylo v pořádku.