Dobrý den, zjistil jsem, že zpětné volání vykazuje jednu nemilou věc a to když zavěsí protistrana a já ne, tak se stále účtuje hovor a automaticky se nepřeruší!
Zde jsou dostupné informace k ověření:
* hovor probíhá mezi telefonem s Androidem na telefon bez otevřeného operačního systému
* z androidu se prozvoní ústředna, vyčká se na zavolání a po spojení probíhá standardně hovor
* pro ukončení hovoru protistrana zavěsí, ale na zdrojovém telefonu s androidem stále probíhá hovor
ID testovacího hovoru, kde sem ověřil popsané chování: 260950845 (prozvonění ústředny), 260951092 (zpětné volání), 260951082 / 260953937 (vytvořené spojení - volaný 5:58, volající po ručním ukončení 6:36)
PS: Prosím ještě o ověření hovoru, také přes callback, který prý probíhal pár minut, ale naúčtovalo se 120 minut (volaný neukončoval hovor a po dvou hodinách si všiml, že stále probíhá) = ID 259913484 (volaný je přesvědčen, že položil hovor, ale není si jistý)
Callback - neočekávané chování
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Callback - neočekávané chování
Nejdříve k tomu extrémnímu dvouhodinovém případu. Směrem od volaného přicházel zvuk neboli RTP po celé dvě hodiny. Směrem od volajícího jen 600 vteřin, což by mohla být opravdová délka hovoru.
Ale zavěšení nepřišlo ani z jedné strany.
Zatím kdykoli jsem podobné případy řešil a bylo je možné s jistotou rozklíčovat, problém byl v tom, že zapomněl zavěsit jak volaný tak volající. Nebo to bylo celé volání z kapsy.
Nebezpečné mohou být také možnosti jako přidržet hovor a podobně, kdy tam může dlouho hrát hudba místo zavěšení.
Pokud oba, jak volaný tak volající zapomenou zavěsit. Nejde u nás dělat nic jiného než hovor nechat spojený.
Pokud by zapomněl zavěsit jen volající a volaný zavěsil, chvíli to bude vyzývat k zadání dalšího čísla a pak se to samo ukončí. Tedy škoda je minimální.
Při volání na pevnou linku od O2 může zavěšení trvat až desítky vteřin, ale vždy se nakonec provede.
Podobné případy jsou vzácné a stane se to jednou za několik měsíců.
Pro jistotu se to pokusím zopakovat a schválně nezavěsit.
Ale zavěšení nepřišlo ani z jedné strany.
Zatím kdykoli jsem podobné případy řešil a bylo je možné s jistotou rozklíčovat, problém byl v tom, že zapomněl zavěsit jak volaný tak volající. Nebo to bylo celé volání z kapsy.
Nebezpečné mohou být také možnosti jako přidržet hovor a podobně, kdy tam může dlouho hrát hudba místo zavěšení.
Pokud oba, jak volaný tak volající zapomenou zavěsit. Nejde u nás dělat nic jiného než hovor nechat spojený.
Pokud by zapomněl zavěsit jen volající a volaný zavěsil, chvíli to bude vyzývat k zadání dalšího čísla a pak se to samo ukončí. Tedy škoda je minimální.
Při volání na pevnou linku od O2 může zavěšení trvat až desítky vteřin, ale vždy se nakonec provede.
Podobné případy jsou vzácné a stane se to jednou za několik měsíců.
Pro jistotu se to pokusím zopakovat a schválně nezavěsit.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Callback - neočekávané chování
Vrátil jsem 130 Kč (což by mělo být za 110 minut hovoru - předpokládám, že 10 minut bylo skutečného. Předpokládám, že problém není možné zopakovat jiným způsobem než prostě zapomenout zavěsit nebo přidržet hovor.
Re: Callback - neočekávané chování
Dobrý den, mockrát děkuji - to jsem ani nepředpokládal:-)
Už jsem dal všem instrukce, aby vždy zavěsili a zkontrolovali, že nevisí hovor.
Už jsem dal všem instrukce, aby vždy zavěsili a zkontrolovali, že nevisí hovor.