Ve statistice vidím, že se mi tento měsíc naúčtoval dvakrát poplatek za VPN balíček. Poprvé 110 Kč klasicky 1.6., podruhé zase 110 Kč kolem 10.6. Není to chyba?
Jedná se o linky 736043 a 702768.
Dvojnásobné zaúčtování VPN balíčku
Re: Dvojnásobné zaúčtování VPN balíčku
Dobrý den,
jedná se o problém, o kterém vím, a na nápravě pracuju. Kredit se vám vrátí.
Je to způsobené migrací datové platformy, kterou dělal minulý měsíc T-Mobile. Dozvěděli jsme se od nich, že s některými způsoby nastavení SIM jejich migrace nepočítala, tak část našeho nastavení SIM prostě zahodili. Takže jsme to teď u několika tisíc SIM karet opravovali a vzhledem k tomu, že se s takovým stavem nikdy nepočítalo, tak u dotčených zákazníků mohlo dojít k duplicitnímu zaúčtování LTE/VPN balíčku.
jedná se o problém, o kterém vím, a na nápravě pracuju. Kredit se vám vrátí.
Je to způsobené migrací datové platformy, kterou dělal minulý měsíc T-Mobile. Dozvěděli jsme se od nich, že s některými způsoby nastavení SIM jejich migrace nepočítala, tak část našeho nastavení SIM prostě zahodili. Takže jsme to teď u několika tisíc SIM karet opravovali a vzhledem k tomu, že se s takovým stavem nikdy nepočítalo, tak u dotčených zákazníků mohlo dojít k duplicitnímu zaúčtování LTE/VPN balíčku.
Re: Dvojnásobné zaúčtování VPN balíčku
V tuhle chvíli už by měl stav všech SIM odpovídat nastavení u nás a zároveň by měli mít všichni uživatelé zpět kredit, který se kvůli tomu duplicitně strhnul. Omlouváme se za komplikace.