Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sobotní problémy s daty - na začátku měsíce ?

Příspěvek od xsouku04 »

Martin321 píše:Na služebním telefonu od T-Mobile (ne tedy od Odoriku) mi někdy v tuto dobu nefungovala data. Používám je občas, další den jsem to zkusil znovu, zase nic. Začalo to fungovat asi až třetí den. Když to nešlo, prohlížeč byl přesměrován na stránku s privátní IP adresou a textem něco jako "Nemáte aktivován žádný datový balíček". Takže odhaduji, že to byl nějaký problém v síti T-Mobilu.
Díky za info. Informaci o tom, jestli se problém týkal i některých zákazníků T-mobile, jsem neměl, ale považoval jsem to za pravděpodobné. Osobně mám pocit, že velkou část (ne všechny) problémů, co zaznamenají zákazníci Odoriku kvůli potížím na straně T-mobile, zaznamená více či méně v nějaké formě i část zákazníků přímo T-mobile. Nebo samozřejmě i jiných virtuálů pod T-mobile.
I když se opticky může zdát, že máme problémů více, do velké míry je to spíše tím, že o tom poctivěji a otevřeněji komunikujeme.
Pokud by mělo problém např. 5% zákazníků (což mohl být tento případ), zjevně se o tom nikdo (kromě těch, co se jich to týká) nedozví. Problémy se totiž přiznávají, až když jsou naprosto zřejmé a nejde je bagatelizovat a tutlat. Např. pokud by několik hodin nejela třetina republiky, budou o tom psát i hlavní média (stane se třeba jednou za rok), pokud ale 5 % simkaret zlobí týden roaming nebo data, veřejně se o tom diskutovat rozhodně nebude, přestože mohli desetitisícům lidí způsobit velmi nepříjemné problémy např. kvůli EET pokladnám. Nebo nemožnost komunikovat v romaingu během naléhavých situací...
To, co se dostane do médií, je až špička ledovce, různých interních docela závažných problémů je daleko více. A to mluvím úplně obecně, občasné potíže mají všichni. Např. jsem už několikrát řešil stížnost zákazníka, že není možné se dovolat na mobil. Zkoušel to na tři různá čísla. A pak zjistím, že všechna tři čísla jsou nějakou náhodou operátora O2, který měl shodou okolností ve Středočeském kraji nějaké vážné potíže...
Odpovědět