Automatické zasílání daňových dokladů

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
j i r u n a
Příspěvky: 12
Registrován: stř 26. pro 2018 18:10:10

Automatické zasílání daňových dokladů

Příspěvek od j i r u n a »

Automatické zasílání daňových dokladů na email nastavený v "Uživatelská nastavení účtu"

"Nutno zadat fungující e-mailovou adresu, na které je možné přijmout potvrzení.
Na tuto adresu budou zasílány jen důležité informace týkající se Vašeho telefonního účtu a daňové doklady v PDF."

Nic mi nikdy nedošlo. Někomu z vás ano?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické zasílání daňových dokladů

Příspěvek od xsouku04 »

A jaký doklad očekáváte? Jestli ten, co vystavuje po každé platbě, ten chodí vždy při vytvoření. Jestli souhrnný doklad za celý měsíc, protože máte aktivované premium služby, ten nechodí, protože to využijí odhadem řádově tak 2 zákazníci.
Ve všech případech je možné si jej stáhnout po přihlášení.
j i r u n a
Příspěvky: 12
Registrován: stř 26. pro 2018 18:10:10

Re: Automatické zasílání daňových dokladů

Příspěvek od j i r u n a »

Souhrnný doklad za celý měsíc protože mám aktivované premium služby.
Konkrétně se to jmenuje "Zjednodušený daňový doklad", v poznámce portálu "souhrnný doklad".

Možná jste to ještě nezaregistrovali, ale systémový robot nezasílá žádné, a to ani nesouhrnné doklady.
A protože se tato sekce jmenuje "Náměty a připomínky", tak si dovoluji předložit námět. Což nastavit robota tak, aby zasílal všechny vystavené doklady? Přesto, že to využijí dva spokojení zákazníci.

S jízlivostí lidskému rodu vlastní, si dokážete představit, jak nutím účetního, přihlásit se každý měsíc do vašeho portálu a to proto, aby si zde stáhl souhrnný zjednodušený daňový doklad.

Děkuji za vstřícnost.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické zasílání daňových dokladů

Příspěvek od xsouku04 »

Ten problém je opravdu jen u těch souhrnných dokladů. Pokud se vystavují souhrnné, běžné už se nevystavují. Tedy v tom případě nepřijde nic. Generování souhrných dokladů zadáváme jednou za měsíc ručně, poté je kontroluje (že sedí součty), poté zveřejníme - objeví se v rozhraní. Mohu tedy přidat další krok po zveřejnění a to rozeslání těch emailů s odkazy ke stáhnutí dokladu.
Jen je trochu škoda rozeslat stovky emailů, aby užitečné byly jen v několika případech. Rozdíl s běžnou platbou je v tom, že je to i potvrzení toho, že platba byla připsána, tedy tam to neobtěžuje.
j i r u n a
Příspěvky: 12
Registrován: stř 26. pro 2018 18:10:10

Re: Automatické zasílání daňových dokladů

Příspěvek od j i r u n a »

... poté zveřejníme - objeví se v rozhraní - objeví se v nastaveném emailu a budeme to mít na tom světě, při těch všech složitostech, o něco automatičtější.

Z portálu u O2:
"Zde si můžete nechat vygenerovat daňové doklady pro vaše podnikání. Daňové doklady budou vystavené a zaslané následující den po aktivaci.
Prohlašuji, že jsem jako uživatel uvedeného telefonního čísla osobou povinnou k dani nebo právnickou osobou a toto číslo používá pro ekonomickou činnost ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb. o DHP. Daňový doklad bude vystaven 15 dní od konce fakturačního období."

Po aktivaci, jsou doklady vystavovány automaticky, za každé zdaňovací období. To je rozumné řešení, zasílat doklad jen těm, kteří ho opravdu k něčemu potřebují.
Když už tedy automaticky nezasíláte žádné doklady, použijte email v "Uživatelská nastavení účtu" u Odoriku, jen pro případy zákona č. 235/2004 Sb. o DHP.

Hezký den.
Naposledy upravil(a) j i r u n a dne pát 28. pro 2018 20:58:27, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Automatické zasílání daňových dokladů

Příspěvek od Pitomec »

j i r u n a píše: S jízlivostí lidskému rodu vlastní, si dokážete představit, jak nutím účetního, přihlásit se každý měsíc do vašeho portálu a to proto, aby si zde stáhl souhrnný zjednodušený daňový doklad.
Já to u Kaktusu musím dělat přesně takto - ručně se přihlásit do zákaznické zóny, kliknout na položku se žádostí o vygenerování dokladu, pak několik dní čekat až se ten doklad v zákaznické zóně objeví, následně ho stáhnout a zaslat emailem účetní. A je to proto, že jsem asi v té skupině cca 1%, která to dává do účetnictví, zatímco 99% lidí to vůbec neřeší neboli to neřeší ani T-Mobile (Kaktus).
Obrázek
nijel
Příspěvky: 34
Registrován: úte 05. kvě 2015 15:42:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické zasílání daňových dokladů

Příspěvek od nijel »

Taky bych bych bral aby souhrnný doklad přišel automaticky mailem a nemusel bych ho stahovat ručně.
j i r u n a
Příspěvky: 12
Registrován: stř 26. pro 2018 18:10:10

Re: Automatické zasílání daňových dokladů

Příspěvek od j i r u n a »

Běžné doklady také nedoručujete, ani jako potvrzení došlé platby. Ověřeno u dalších třech účtu, kde prémiové služby nejsou nastaveny. Nedaří se mi vás pochopit. Jaké daňové doklady v pdf tedy automaticky zasíláte?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatické zasílání daňových dokladů

Příspěvek od xsouku04 »

j i r u n a píše:Běžné doklady také nedoručujete, ani jako potvrzení došlé platby. Ověřeno u dalších třech účtu, kde prémiové služby nejsou nastaveny. Nedaří se mi vás pochopit. Jaké daňové doklady v pdf tedy automaticky zasíláte?
Jakým způsobem platíte, možná je to polámáno jen u jednoho/některých typů plateb. Ideálně kdybychom mohli prozkoumat konkrétní platbu.
j i r u n a
Příspěvky: 12
Registrován: stř 26. pro 2018 18:10:10

Re: Automatické zasílání daňových dokladů

Příspěvek od j i r u n a »

Běžně inkasem, ojediněle převodem z Fio banky, naposledy debetní kartou.

Účet 7025560 - inkaso 02.11.2018 02.11.2018 247,33
Účet 7043123 - převod 04.10.2018 04.10.2018 100,00
Účet 7044059 - platba kartou 12.12.2018 12.12.2018 210,00

Vrátil bych se k podstatě věci, která jak se zdá někam unikla.
1. obdržím platbu
2. musím vystavit daňový doklad, to je jedno jaký (dle platného zákona)
3. zašlu ho tomu, kdo o něj žádá (myslím tím přílohu ve formátu pdf, jpg, atd.)

Proč ho zasílat tomu, kdo ho nechce!
A nezasílat tomu kdo ho chce!
Mám tak pokřivené myšlení?

Upozornění o přijaté platbě odesíláte. Pdf doklad nepřišel v příloze nikdy, ať už to byla platba taká, jakou si jen dokážeme vymyslet.

Cituji z vašeho portálu v nastavení účtu "Nutno zadat fungující e-mailovou adresu, na které je možné přijmout potvrzení.
Na tuto adresu budou zasílány jen důležité informace týkající se Vašeho telefonního účtu a daňové doklady v PDF."

Už vůbec neřeším platby v hotovosti a složitost EET, i když platby kartou do toho také spadají.

To, že se nám nám to na tom světě nějak polámálo, je zřejmé z našeho společného chatu. Pokud to zní nesrozumitelně, zavolejte mi na tel. uvedené u účtu 7025230. Snad, to nějak společně zjednodušíme.
Odpovědět