Kosmetická změna všeobecných podmínek.

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.

Kosmetická změna všeobecných podmínek.

Příspěvekod xsouku04 » pon 07. led 2019 21:23:22

Do sekce 7 všeobecných podmínek "Dostupnost služeb, kvalita hovorů a Reklamace účtování" přibyla věta: "Pokud s řešením reklamace nebudete souhlasit, můžete do jednoho měsíce od vyřízení reklamace uplatnit námitky proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu - http://www.ctu.cz. Tuto větu ve všeobecných podmínkách vyžaduje informační povinnost o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.
Text kolem této nové věty v bodě 7 byl nepatrně upraven/zkrácen, ale nemění význam. Plný text všeobecných podmínek: http://www.odorik.cz/Vseobecne_podminky_miniTEL_sro.pdf

Samozřejmě platí, že pokud nesouhlasíte, můžete odstoupit od smlouvy. U Odoriku navíc platí, že můžete odstoupit od smlouvy i kdykoli jindy.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6872
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Zpět na Novinky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků