Snadnější definování časově podmíněného volání

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.

Snadnější definování časově podmíněného volání

Příspěvekod xsouku04 » úte 14. kvě 2019 16:37:39

Byla přidána možnost snadno si definovat časová období pro směrování hovorů. K nastavení se lze dostat po přihlášení v menu "Nastavení účtu"-> "Časová období pro přesměrování hovorů".
Je možné si definovat časová období 1-99, které lze pak použít v paralelním zvonění ve tvaru *084*A*XXXXX!YYYY A je číslo definice, XXXXX je číslo či SIP jméno, které se volá při splnění, a YYY je nepovinné číslo nebo SIP jméno, které se volá při nesplnění.
Viz též dokumentace http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla# ... ovani_nove

Možné je definovat i chování ve státní svátky, nebo pro konkrétní datum. Tyto konkrétnější definice mají přednost před definicemi pro dny v týdnu. Viz obrázek.

Prosíme uživatele o hlášení případných nedostatků.
Přílohy
ukazka_nastaveni_casovych_obdobi.png
ukazka_nastaveni_casovych_obdobi.png (44.7 KiB) Zobrazeno 828 krát
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6877
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Snadnější definování časově podmíněného volání

Příspěvekod marvel » stř 15. kvě 2019 9:49:12

Pěkné :)
Je možné nadefinovat časové období "pondělí-pátek, ne svátek", tj. jen pracovní dny jako při použití *08415s...? Nebo něco jako pracovní dny 9:00-17:00 ("pondělí-pátek, ne svátek") a ostatní 13:00-15:00 (sobota, neděle, svátek)? Je tam volba "Svátek", ale není vysvětleno jak se použije současně s dny "Pondělí-Pátek".

A pokud chci při nesplnění podmínky udělat přesměrování na záznamník/hlášku, tak mám zřejmě nadefinovat sip jméno, které přesměruji na záznamník, dle popisu asi nejde použít v *084*A*XXXXX!YYYY za YYYY kódy jako *0851... nebo *08550... apod.?
marvel
 
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 30. črc 2015 2:53:27

Re: Snadnější definování časově podmíněného volání

Příspěvekod xsouku04 » stř 15. kvě 2019 9:59:41

Jakýkoli den v týdnu včetně svátku a konkrétních dní je nepovinný. Pokud chcete nadefinovat pondělí až pátek 9-17 hodin budete mít 5 definic pro 5 dní. Pro jeden den lze mít i dvě definice a docílit tak např. polední přestávku.

Jestli je možné vložit rovnou kódy pro záznamník či jiné speciální, je třeba vyzkoušet. Budete tam ale mít místo XXXXX dvě hvězdičky za sebou, protože první hvězdička je oddělovač. Nevím, proč by to nemělo jít.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6877
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Snadnější definování časově podmíněného volání

Příspěvekod jadu » stř 15. kvě 2019 10:08:21

To je velmi užitečné, škoda, že to nebylo v době, kdy jsem to intenzivně potřeboval. Je dobře, že v rozhraní je standardní formát a nikoliv americký, jako zde v ukázce.
jadu
 
Příspěvky: 87
Registrován: pon 09. úno 2015 14:35:30

Re: Snadnější definování časově podmíněného volání

Příspěvekod xsouku04 » stř 15. kvě 2019 10:11:32

jadu píše:To je velmi užitečné, škoda, že to nebylo v době, kdy jsem to intenzivně potřeboval. Je dobře, že v rozhraní je standardní formát a nikoliv americký, jako zde v ukázce.

Použit je formát dle nastavení prohlížeče. Si to dělá prohlížeč sám.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6877
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Snadnější definování časově podmíněného volání

Příspěvekod helmut.niederman » čtv 16. kvě 2019 18:17:32

Vůbec to nefunguje, když jsem to testoval, tak hovor se snažil dovolat jen na geografické číslo ale dál už hovor nepřesměrovával. Do časového období pro přesměrování hovorů jsem vytvořil dvě období. 1. Pondělí až Pátek od 8 hodin do 18:59 hodin. 2. Pondělí až Pátek od 19:00 do 23:59 hodin.

Zkoušeno v čase v 18:25 hodin. Do paralelního zvonění jsem přidal kam se mají hovory směrovat. Viz screenshot
Odorik_2.png
Odorik_2.png (44.26 KiB) Zobrazeno 699 krát


Když jsem pak z mobilu zavolal na geografické číslo hovor se nepřesměroval na číslo 603123311 ale bylo slyšet pouze falešné zvonění. I ve výpisu hovorů se mi pak toto zobrazilo, že komunikace probíhala jen mezi mobilním telefonem a geografickým číslem.

Co dělám špatně, že mi to nefunguje ? Zkoušel jsem všechny varianty tedy i mezinárodní znak 00420 a nefunguje. Zkoušel jsem zadat do paralelního zvonění i *084*1*603123311!800123456 avšak ve výsledku při spojení s geografickým číslem mi hovor spadnul na číslo 800123456. Co tedy dělám špatně ?
Uživatelský avatar
helmut.niederman
 
Příspěvky: 871
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Snadnější definování časově podmíněného volání

Příspěvekod kovik » pát 17. kvě 2019 11:22:39

Dobry den,
nerozlisil jsem spravne uzivatele, kdyz se volalo z mobilu.
Opraveno.
Diky
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 456
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52

Re: Snadnější definování časově podmíněného volání

Příspěvekod helmut.niederman » pát 17. kvě 2019 13:59:49

kovik píše:Dobry den,
nerozlisil sem spravne uzivatele,kdyz se volalo z mobilu.
Opraveno.
Diky


Bohužel to zase jinak nefunguje, Pokud mám v paralelním zvonění nastaveno jen *084*1*00420601234567!00420800123456
a nic víc, tak při volání z mobilu na geografické číslo se hovor úspěšně spojí s číslem v tomto názorném příkladu 601 234 567 ale když tam přidám do paralelního zvonění *084*2*00420602345678!00421800123456 tedy ...
příchozí hovor bude paralelně vyzvánět též na čísle(ch): *084*1*00420601234567!00420800123456 (x), *084*2*00420602345678!00421800123456 (x)

... dojde k efektu takovému, že po vytočení geografického čísla z mobilu přeskočí to a hovor se spojí s číslem z tohoto názorého příkladu 00421800123456 tedy nevyzvání to ani na čísle 601 234 567 :-(
Uživatelský avatar
helmut.niederman
 
Příspěvky: 871
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Snadnější definování časově podmíněného volání

Příspěvekod kovik » pon 20. kvě 2019 10:12:30

Dobry den,
to je dle meho nazoru,dobre.
`!` je negace,ktera se uplatni,pro VSECHNY pripady, kdy neplati casove smerovani na danem zaznamu a dalsi zaznamy jej nezajimaji.
Ma tedy uplatneni jen, kdyz pouzivate pouze jedno casove smerovani.
Tedy napr: 1=stejna pracovni doba po-pa 8:00-17:00
*084*1*zvon_na_firme!(jinak)zaznamnik

Jakmile pridate dalsi smerovani napr. pro so-ne tak, `zvitezi` zaznamnik z prvniho smerovani.

V pripade potreby vice cas. smerovani je musite vsechny naklikat a nepouzivat `!`.
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 456
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52


Zpět na Novinky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků