Deaktivace přidržení hovoru u VOIP
Deaktivace přidržení hovoru u VOIP
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak si u pevné VOIP linky mohu ve webovém nastavení zrušit funkci "přidržení hovoru". Jde mi o to, že když bude na lince probíhat hovor, tak další volající uslyší pouze obsazovací tón. Děkuji za radu.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace přidržení hovoru u VOIP
Dobrý den,
Tohle se nastavuje na telefonu. Jde o to, aby telefon v případě dalšího hovoru poslal obsazeno, pak se to přenese až na volajícího.
Podmínkou ale je mít v paralelním zvonění jen jednu položku a přihlášené jen jedno zařízení. Volba se jmenuje tuším call waiting.
Tohle se nastavuje na telefonu. Jde o to, aby telefon v případě dalšího hovoru poslal obsazeno, pak se to přenese až na volajícího.
Podmínkou ale je mít v paralelním zvonění jen jednu položku a přihlášené jen jedno zařízení. Volba se jmenuje tuším call waiting.
Re: Deaktivace přidržení hovoru u VOIP
To se zpravidla nastavuje u koncového zařízení (telefon, brána). Možná se pletu, ale u odoriku jsem nikdy nic takového nenastavoval. Pravda je, že např. Panasonic KX-TGP500 se v tomto ohledu chová tak trochu nešikovně, protože dokud je volný alespoň jeden komunikační kanál (ze tří), tak volající i při obsazeném sluchátku hovorem dostává vyzváněcí tón. Sluchátko akusticky a i na displeji upozorní, že někdo volá a záleží jen na uživateli, zda další příchozí hovor přijme či ne. Gigaset je v tomto lepší.
U odoriku je jen třeba zvážit nastavení v paralelním zvonění, kde je i upozornění, že volající nikdy neuslyší obsazovací tón.
Než jsem to dopsal, tak mne předešel odpovědí pan Soukup.....
U odoriku je jen třeba zvážit nastavení v paralelním zvonění, kde je i upozornění, že volající nikdy neuslyší obsazovací tón.
Než jsem to dopsal, tak mne předešel odpovědí pan Soukup.....
Re: Deaktivace přidržení hovoru u VOIP
Děkuji za reakce.
Jako koncové zařízení používám bránu Well ATA 172. Máte ponětí, kterou položku bych tam tedy měl změnit? Jinak ve webovém nastavení mám v paralelním vyzvánění jen jedno číslo. Ještě jednou mockrát děkuji.
Jako koncové zařízení používám bránu Well ATA 172. Máte ponětí, kterou položku bych tam tedy měl změnit? Jinak ve webovém nastavení mám v paralelním vyzvánění jen jedno číslo. Ještě jednou mockrát děkuji.
Re: Deaktivace přidržení hovoru u VOIP
Otevřete "Phone Setting", následně "Call Waiting Setting" a označte "Off", pak "Submit". Funkce "čekající hovor" je vypnuta. To je u starší verze FW.
Novější verze FW:
"Phone" - "General Setting" - "Call Waiting": "Disable" - "Submit"
Novější verze FW:
"Phone" - "General Setting" - "Call Waiting": "Disable" - "Submit"
Re: Deaktivace přidržení hovoru u VOIP
Mockrát děkuji Kabekovi za podrobnou odpověď a pomoc. Návod ve starší verzi FW zafungoval.
Ještě dotaz mimo téma - je nějaký významnější rozdíl mezi starou a novou verzí FW u tohoto HW?
Ještě dotaz mimo téma - je nějaký významnější rozdíl mezi starou a novou verzí FW u tohoto HW?
Re: Deaktivace přidržení hovoru u VOIP
Rozdíl je, ale pozor na provedení brány (typ)! Pošlete v SZ kontakt.
FW lze získat zde: https://www.joyce.cz/cz/technicka-podpo ... -ip-brany/ Pozor! Nezaměnit ATA 172 a ATA 172 PLUS!!!!!! Nedoporučuji přeskakovat jednotlivé FW.
FW lze získat zde: https://www.joyce.cz/cz/technicka-podpo ... -ip-brany/ Pozor! Nezaměnit ATA 172 a ATA 172 PLUS!!!!!! Nedoporučuji přeskakovat jednotlivé FW.