Deaktivace přidržení hovoru u VOIP

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
radoch
Příspěvky: 32
Registrován: úte 02. říj 2012 15:35:33

Deaktivace přidržení hovoru u VOIP

Příspěvek od radoch »

Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak si u pevné VOIP linky mohu ve webovém nastavení zrušit funkci "přidržení hovoru". Jde mi o to, že když bude na lince probíhat hovor, tak další volající uslyší pouze obsazovací tón. Děkuji za radu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace přidržení hovoru u VOIP

Příspěvek od xsouku04 »

Dobrý den,
Tohle se nastavuje na telefonu. Jde o to, aby telefon v případě dalšího hovoru poslal obsazeno, pak se to přenese až na volajícího.
Podmínkou ale je mít v paralelním zvonění jen jednu položku a přihlášené jen jedno zařízení. Volba se jmenuje tuším call waiting.
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Deaktivace přidržení hovoru u VOIP

Příspěvek od Kabek »

To se zpravidla nastavuje u koncového zařízení (telefon, brána). Možná se pletu, ale u odoriku jsem nikdy nic takového nenastavoval. Pravda je, že např. Panasonic KX-TGP500 se v tomto ohledu chová tak trochu nešikovně, protože dokud je volný alespoň jeden komunikační kanál (ze tří), tak volající i při obsazeném sluchátku hovorem dostává vyzváněcí tón. Sluchátko akusticky a i na displeji upozorní, že někdo volá a záleží jen na uživateli, zda další příchozí hovor přijme či ne. Gigaset je v tomto lepší.
U odoriku je jen třeba zvážit nastavení v paralelním zvonění, kde je i upozornění, že volající nikdy neuslyší obsazovací tón.

Než jsem to dopsal, tak mne předešel odpovědí pan Soukup.....
radoch
Příspěvky: 32
Registrován: úte 02. říj 2012 15:35:33

Re: Deaktivace přidržení hovoru u VOIP

Příspěvek od radoch »

Děkuji za reakce.
Jako koncové zařízení používám bránu Well ATA 172. Máte ponětí, kterou položku bych tam tedy měl změnit? Jinak ve webovém nastavení mám v paralelním vyzvánění jen jedno číslo. Ještě jednou mockrát děkuji.
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Deaktivace přidržení hovoru u VOIP

Příspěvek od Kabek »

Otevřete "Phone Setting", následně "Call Waiting Setting" a označte "Off", pak "Submit". Funkce "čekající hovor" je vypnuta. To je u starší verze FW.
Novější verze FW:
"Phone" - "General Setting" - "Call Waiting": "Disable" - "Submit"
radoch
Příspěvky: 32
Registrován: úte 02. říj 2012 15:35:33

Re: Deaktivace přidržení hovoru u VOIP

Příspěvek od radoch »

Mockrát děkuji Kabekovi za podrobnou odpověď a pomoc. Návod ve starší verzi FW zafungoval.

Ještě dotaz mimo téma - je nějaký významnější rozdíl mezi starou a novou verzí FW u tohoto HW?
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Deaktivace přidržení hovoru u VOIP

Příspěvek od Kabek »

Rozdíl je, ale pozor na provedení brány (typ)! Pošlete v SZ kontakt.

FW lze získat zde: https://www.joyce.cz/cz/technicka-podpo ... -ip-brany/ Pozor! Nezaměnit ATA 172 a ATA 172 PLUS!!!!!! Nedoporučuji přeskakovat jednotlivé FW.
Odpovědět