Dobrý den, na základě časových období pro přesměrování hovoru máme nastavené paralelní zvonění na speciální číslo, pro které je určená zvuková hláška.
Paralelní volání je nastaveno následovně: *084*1*2!*0093, přičemž první 1 = časové období č. 1, 2 = tel. číslo č. 2 a 3 = zvuková hláška č. 3
Přehrání zvukové hlášky na základě období funguje správně, ale na konci hlášky se volajícímu umožní stisknutím tlačítka 2 nahrát svou vlastní hlášku, která naší hlášku přepíše. Z toho důvodu tedy může kdokoliv, kdo se na naše číslo dovolá, hlášku změnit.
Dá se tato možnost deaktivovat?
Zvuková hláška se dá přepsat zavoláním na tel. číslo
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8177
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvuková hláška se dá přepsat zavoláním na tel. číslo
To číslo *009X je určeno jen pro vás, ne pro vaše zákazníky.
Je potřeba použít jiné speciální číslo podle toho, jestli chcete, aby zákaznici mohli zanechat vzkaz nebo nikoli.
http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla# ... ms_odpoved
Je potřeba použít jiné speciální číslo podle toho, jestli chcete, aby zákaznici mohli zanechat vzkaz nebo nikoli.
http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla# ... ms_odpoved