Zvuková hláška se dá přepsat zavoláním na tel. číslo

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
Odpovědět
swcfg
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 09. črc 2020 11:05:06

Zvuková hláška se dá přepsat zavoláním na tel. číslo

Příspěvek od swcfg »

Dobrý den, na základě časových období pro přesměrování hovoru máme nastavené paralelní zvonění na speciální číslo, pro které je určená zvuková hláška.

Paralelní volání je nastaveno následovně: *084*1*2!*0093, přičemž první 1 = časové období č. 1, 2 = tel. číslo č. 2 a 3 = zvuková hláška č. 3


Přehrání zvukové hlášky na základě období funguje správně, ale na konci hlášky se volajícímu umožní stisknutím tlačítka 2 nahrát svou vlastní hlášku, která naší hlášku přepíše. Z toho důvodu tedy může kdokoliv, kdo se na naše číslo dovolá, hlášku změnit.

Dá se tato možnost deaktivovat?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvuková hláška se dá přepsat zavoláním na tel. číslo

Příspěvek od xsouku04 »

To číslo *009X je určeno jen pro vás, ne pro vaše zákazníky.
Je potřeba použít jiné speciální číslo podle toho, jestli chcete, aby zákaznici mohli zanechat vzkaz nebo nikoli.
http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla# ... ms_odpoved
Odpovědět