Do dnešního dne nejsme schopni s nimi vykomunikovat, aby naši adresu dali do whitelistu.
Poslední jejich odpověď zní tak trochu, jako by neuměli česky.Cituji:
pokud je využit předaný záznam pro potřeby úprav, lze si všimnout, že hlavním problémem je výrazný nárůst spojení za krátkou dobu.
To co popisoval kolega je relevantní radou, kdy v rámci jednoho spojení předáte zprávy které potřebujete doručit.
Alternativně je vhodné pracovat s minutovými intervaly kdy se nepokoušíte desítky zpráv předat v rámci sekund ale je vhodné cíleně navázání komunikace podržet. Příkladem tak předat 20 - 30 zpráv v rámci jedné minuty a v rámci další minut pokračovat podobným způsobem.
Ve frontě ale čeká nyní již čeká více jak 1000 zpráv, které se opakovaně znovu snažíme doručit. Aby se posílalo více zpráv v jednom spojení, je nastaveno, nyní zkoumáme, jestli je to funkční a jak se to opravdu chová.
V každém případě přidání na whitelist by mělo být z jejich strany velmi jednoduché a zjevně bude účinnější, když si bude i nějaký jim platící zákazník. Žádný jiný mail server na světě v současné době problémy nemá.
Za vzniklé problémy se omlouváme, řešení je:
kontaktovat podporu savany (help@savana.cz) a požadovat, ať dají server mail.odorik.cz na whitelist
nebo
nastavit si v rozhraní odoriku jiný email.