Diagnostika zvukových paketů

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Diagnostika zvukových paketů

Příspěvekod Pitomec » ned 04. dub 2021 9:14:47

Již poněkolikáté se v samoobsluze při kliknutí ve výpisu hovorů na "diagnostiku zvukových paketů" objeví pouze chyba. Chtěl jsem se podívat, proč byl hovor němý (ID hovoru: 404460728), což by z toho šlo třeba vyčíst...
Přílohy
chyba.jpg
chyba.jpg (19.15 KiB) Zobrazeno 142 krát
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2196
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Diagnostika zvukových paketů

Příspěvekod xsouku04 » ned 04. dub 2021 11:19:38

Z gigasetu na který se volalo, nepřišel žádný rtp paket - zvuk. To je potřeba i proto aby fungoval druhý směl - otevřel se NAT a naše ústředna pak věděla kam zvuk poslat.

Opravil jsem aby to neházelo chybu, ale stejně to nic užitečného nezobrazí.
Přílohy
no_rtp_gigaset.png
no_rtp_gigaset.png (33.5 KiB) Zobrazeno 130 krát
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7308
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Diagnostika zvukových paketů

Příspěvekod Pitomec » ned 04. dub 2021 21:01:14

To je teda divný. Navíc jsem volal v jedné netové síti. Spíš jsem čekal problémy se SIP v mobilu, než v tom Gigasetu...
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2196
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno


Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník