Diagnostika zvukových paketů

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Diagnostika zvukových paketů

Příspěvek od Pitomec »

Již poněkolikáté se v samoobsluze při kliknutí ve výpisu hovorů na "diagnostiku zvukových paketů" objeví pouze chyba. Chtěl jsem se podívat, proč byl hovor němý (ID hovoru: 404460728), což by z toho šlo třeba vyčíst...
Přílohy
chyba.jpg
chyba.jpg (19.15 KiB) Zobrazeno 2521 x
Obrázek
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika zvukových paketů

Příspěvek od xsouku04 »

Z Gigasetu, na který se volalo, nepřišel žádný rtp paket - zvuk. To je potřeba i proto, aby fungoval druhý směr - otevřel se NAT a naše ústředna pak věděla, kam zvuk poslat.

Opravil jsem, aby to neházelo chybu, ale stejně to nic užitečného nezobrazí.
Přílohy
no_rtp_gigaset.png
no_rtp_gigaset.png (33.5 KiB) Zobrazeno 2509 x
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Diagnostika zvukových paketů

Příspěvek od Pitomec »

To je teda divný. Navíc jsem volal v jedné netové síti. Spíš jsem čekal problémy se SIP v mobilu, než v tom Gigasetu...
Obrázek
Odpovědět