Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvekod TomK » pát 29. kvě 2020 15:35:35

Pro účtování dat je směrodatné počítání dat u operátora, tedy v tomto případě u TM, které je vidět na výpisu čerpání v účtu Odorik. Je možné, že tam je nějaké zaokrouhlení např. na celé kB a proto se může mírně lišit od počítadla přenesených dat v mobilu.
TomK
 
Příspěvky: 33
Registrován: stř 02. říj 2013 11:40:38

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvekod Hafi » pon 01. čer 2020 10:25:30

Tak nějak bych předpokládal, že TM předá Odoriku stejná data, na základě kterých pak blokuje přístup k internetu. A Odorik celkem jistě zobrazuje to, co dostal od TM.
Hafi
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř 01. črc 2015 10:13:50

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvekod xsouku04 » stř 03. čer 2020 9:23:15

Ono je možné, že nám nějaká data o datech předá T-mobile se zpožděním nebo vůbec ne. Pak se to může jevit, jako že byl někdo zablokovaný předčasně. Ale data byla skutečně přenesena, což lze ověřit na nejspolehlivěji a nejrychleji na telefonu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7672
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvekod kolda » stř 07. dub 2021 7:21:17

Dobry den,

mohl bych take poprosit o navyseni limitu? sluzba, tak jak je nastavena nyni, je naprosto nepouzitela. v dnesni dobe se 150mb/mesic nevyjdou ani ty nejzarputilejsi skrblici :evil:
Nejsem si jist, zda jsem to pochopil spravne, ale pokud bych podepsal smlouvu, tak limit odpada? A pokud bych dal simku do modemu, nebo do mobilu s jinym os, nez android, tak take?
Pokud je tomu tak, potom uz tomu vubec nerozumim...
Diky, Kolda.
Zdravím, Kolda
Uživatelský avatar
kolda
 
Příspěvky: 8
Registrován: pát 11. črc 2014 21:21:06

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvekod xsouku04 » stř 07. dub 2021 12:54:16

kolda píše:Dobry den,

mohl bych take poprosit o navyseni limitu? sluzba, tak jak je nastavena nyni, je naprosto nepouzitela. v dnesni dobe se 150mb/mesic nevyjdou ani ty nejzarputilejsi skrblici :evil:
Nejsem si jist, zda jsem to pochopil spravne, ale pokud bych podepsal smlouvu, tak limit odpada? A pokud bych dal simku do modemu, nebo do mobilu s jinym os, nez android, tak take?
Pokud je tomu tak, potom uz tomu vubec nerozumim...
Diky, Kolda.


Nerozumím moc dotazu. Pokud potřebujete pravidelně více jak 150 MB dat, účtování po MB se nevyplácí. Je třeba si koupit balíček podle spotřeby.
Ti, co mají podepsaný dodatek, si mohou nastavit vyšší limit, ale nemá to moc velké praktické využití.
Osobně si vystačím s cca 30 MB/měsíc. Používám jen několik úsporných aplikací jako opera mini, předpověď počasí aladin, radar, navlak.
Je dobré se podívat, co ta data spotřebovává a jestli to není někdy úplně zbytečné nebo se to nedá nějak snížit.
https://www.odorik.cz/w/android:data_pod_kontrolou
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7672
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvekod Hafi » pon 02. srp 2021 13:56:18

31.7. vyčerpán balíček, přepnuto na účtování po kB, vyřešeno nejnutnější, vypnuty mobilní data.
1.8. cca v 10 pouštím mobilní data, ještě jsem restartoval telefon, jak jsem se tu výše někde dočetl, že je vhodné, a data jsem používal. SMS o aktivaci balíčku přišla po poledni. Dnes vidím za včerejšek 70,45 MB za 17,23 Kč - tedy zjevně část dat jsem platil v 0,59 Kč/MB. Nevím, jestli se tam nenaúčtoval i ten nový 9 Kč poplatek. Jelikož 17 Kč odpovídá cca 30 MB a data jsem včera výrazně více užíval v odpoledních hodinách, neb dopo jsem byl vesměs v dosahu wifi, tak mám spíše pocit, že tam těch 9 Kč je začtovaných, ale nevím, jak bych to poznal, a nemám jak potvrdit svou domněnku o tom, kdy jsem užíval data.

Vím, že jste psali, že je problém na straně T-Mobile, ale tohle mi štve spíše z principu, ani tak ne kvůli 17 Kč (ačkoli by to taky nemuselo být 17, ale mnohem více). Nešlo by prostě nastavit na straně Odorika, že v takové situaci ta data nebudete účtovat? A pak si to klidně vyřešte s T-Mobile, neb zdržení 12 hodin s aktivací balíčku je fakt dloooouho.
Hafi
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř 01. črc 2015 10:13:50

Re: Zrušení balíčku 25MB a 100MB, blokace při dosažení FUP

Příspěvekod xsouku04 » pon 02. srp 2021 14:28:54

Hafi píše:31.7. vyčerpán balíček, přepnuto na účtování po kB, vyřešeno nejnutnější, vypnuty mobilní data.
1.8. cca v 10 pouštím mobilní data, ještě jsem restartoval telefon, jak jsem se tu výše někde dočetl, že je vhodné, a data jsem používal. SMS o aktivaci balíčku přišla po poledni. Dnes vidím za včerejšek 70,45 MB za 17,23 Kč - tedy zjevně část dat jsem platil v 0,59 Kč/MB. Nevím, jestli se tam nenaúčtoval i ten nový 9 Kč poplatek. Jelikož 17 Kč odpovídá cca 30 MB a data jsem včera výrazně více užíval v odpoledních hodinách, neb dopo jsem byl vesměs v dosahu wifi, tak mám spíše pocit, že tam těch 9 Kč je začtovaných, ale nevím, jak bych to poznal, a nemám jak potvrdit svou domněnku o tom, kdy jsem užíval data.

Vím, že jste psali, že je problém na straně T-Mobile, ale tohle mi štve spíše z principu, ani tak ne kvůli 17 Kč (ačkoli by to taky nemuselo být 17, ale mnohem více). Nešlo by prostě nastavit na straně Odorika, že v takové situaci ta data nebudete účtovat? A pak si to klidně vyřešte s T-Mobile, neb zdržení 12 hodin s aktivací balíčku je fakt dloooouho.


Změnu zadaváme cca v jednu hodinu v noci. Tentokráte to ale měli u T-mobile přetížené, protože těch změn bylo hodně, takže to potvrdili až v jednu odpoledne. Ten poplatek 9 Kč by účtován být neměl, protože žádost o změnu jsme zadali včas, jen ještě nebyla potvrzena. Peníze za ta data vrátíme.
Normálně je to do pěti minut.
Většina lidí na tom zpoždění "vydělá", protože při aktivaci se balíček znovu resetne. Tratí jen ti, co si data zapínájí z účtování po MB, a i ti, co měli data úplně vypnutá a zapnutí trvalo tak moc dlouho, tak špatně odhadujeme okamžik, kdy balíček měl být aktivní, protože tento okamžik je nedokumentován. Napište prosím emailem číslo.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7672
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Novinky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků