nápad možná hloupý

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2583
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: nápad možná hloupý

Příspěvek od Pitomec »

To v ČR nejde, operátor nemůže vypovědět smlouvu bezdůvodně nebo proto, že se mu zákazník nevyplácí. A je to tak myslím dobře, protože ve zdejším oligopolu by to byla další levárna, kterou by operátoři svorně prováděli :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: nápad možná hloupý

Příspěvek od Zedna »

xsouku04 píše:... stačí obeslat všech 15 000 zákazníků s důležitou zprávou (např. neplaťte na sazce protože zadržuje peníze) a náhle je simkarta zablikována a z vodafonu přijde jen sms ve smyslu, že je zde podezření ze spamování...
Takze Odorik ma 15 000 zakazniku?
Zajimava informace.
Info

Re: nápad možná hloupý

Příspěvek od Info »

xsouku04: Zrovna ty SMS by operátoři nemuseli řešit vůbec, protože se z nich neplatí žádné propojovací poplatky a náklady na ně jsou NULA NIC - de facto 100% té částky je zisk pro operátora.

Je to doplňková služba a podle mě by se za ni nemělo platit formou jednotlivých zpráv, ale měla by být automaticky zdarma od určitého ARPU. A ne jak v dnešní době, kdy si někteří lidi platí obří paušál - například XXL od O2 za 3900 Kč a pak si chtějí poslat SMS známému do Vadofone a O2 jim účtuje 1,5 Kč za kousek :-D To už je opravdu zlodějina...

Nakonec jiné doplňkové služby jsou poskytovány také zdarma a všem i s ARPU nula. Například služba NITZ (Network Identity and Time Zone), která automaticky aktualizuje datum, čas a sdělí časové pásmo, kde se SIM nachází. Taky operátor nikomu neúčtuje 5 Kč za každou aktualizaci nebo neprodává "výhodné balíčky neomezených aktualizací" za 50 Kč nebo "NITZ Family za 250 Kč", "NITZ Small Office za 300 Kč" a "NITZ Big Corporation za 5000 Kč".

I když na "českém specifickém trhu" se jednou dočkáme i toho :-D Nakonec třeba konkrétně O2 ještě stále nemá zrušený zcela debilní "aktivační poplatek" a tak je novým mobilním zákazníkům účtováno 95 Kč za to, že se vůbec stali zákazníky. Jediná možnost, jak se tomu chudák zákazník může vyhnout, je pořídit si dobíjecí kartu (kterou lze pořídit i zdarma nebo za cenu kreditu) a až tu si nechat převést na tarif. Každopádně aktivační poplatek považuju za absurditu roku!
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: nápad možná hloupý

Příspěvek od xsouku04 »

Zedna píše: Takze Odorik ma 15 000 zakazniku?
Zajimava informace.
To je jen příklad. Navíc jsme obesílali jen zákazníci, kteří už alespoň jednou v minulosti dobíjeli na sazce, takže bylo pravděpodobné, že by chtěli dobít znovu. :)
Odpovědět