Ahoj, dobrý den,
Dnes jsem volal linku 158 z mobilního telefonu Nokia 210. Co mě ale zaujalo, ve výpise na internetu vidím, že jsem volal linku 112. Pokud došlo k přesměrování někde na straně operačního střediska PČR, očekával bych, že ve výpise uvidím číslo které jsem vytočil.
Směrování tísňových hovorů
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Směrování tísňových hovorů
Můžete napsat id toho hovoru? http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Tísňové hovory nejdou přes naši ústřednu kvůli správné lokalizaci, informaci o hovoru dostaneme až dodatečně.
Tísňové hovory nejdou přes naši ústřednu kvůli správné lokalizaci, informaci o hovoru dostaneme až dodatečně.
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: stř 07. čer 2017 19:55:54
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Re: Směrování tísňových hovorů
ID hovoru: 421235524
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Směrování tísňových hovorů
112 nám předal T-mobile. Proč, to netuším.