Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte se
Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte
Hlásím problém na lince 712311 (poslední testované ID hovoru: 445335924). Problém se objevil už před několika týdny, ale až teď jsem se k telefonu fyzicky dostal. Ať figuruje tato linka jako příchozí či jako odchozí, protistrana vždy slyší dobře, zatímco tato linka neslyší nic. (Tedy s výjimkou vyzváněcího tónu, pokud je stranou volající.) Zajímavé je, že ostatní mé linky chodí dobře.
Vybavení: LTE připojení (testování T-Mobile Twist Online a Tescomobile), modem Archer MR200, Gigaset A540 IP s pevnou IP adresou v místní síti a číselnou IP sip.odorik.cz. Chodit to přestalo bez jakékoliv změny v konfiguraci. Restart ani reset Gigasetu ani mikrotelefonu to nenapravi.
Vybavení: LTE připojení (testování T-Mobile Twist Online a Tescomobile), modem Archer MR200, Gigaset A540 IP s pevnou IP adresou v místní síti a číselnou IP sip.odorik.cz. Chodit to přestalo bez jakékoliv změny v konfiguraci. Restart ani reset Gigasetu ani mikrotelefonu to nenapravi.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte
Ano, to vypadá na ten vzácný případ, o kterém píši. Zapnul jsem vám na lince 712311 RTP proxy. Změnilo se něco?utx píše:Hlásím problém na lince 712311 (poslední testované ID hovoru: 445335924). Problém se objevil už před několika týdny, ale až teď jsem se k telefonu fyzicky dostal. Ať figuruje tato linka jako příchozí či jako odchozí, protistrana vždy slyší dobře, zatímco tato linka neslyší nic. (Tedy s výjimkou vyzváněcího tónu, pokud je stranou volající.) Zajímavé je, že ostatní mé linky chodí dobře.
Vybavení: LTE připojení (testování T-Mobile Twist Online a Tescomobile), modem Archer MR200, Gigaset A540 IP s pevnou IP adresou v místní síti a číselnou IP sip.odorik.cz. Chodit to přestalo bez jakékoliv změny v konfiguraci. Restart ani reset Gigasetu ani mikrotelefonu to nenapravi.
Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte
Funguje. Děkuji.xsouku04 píše:Ano to vypadá na ten vzácný případ o kterém píši, zapnul jsem vám na lince 712311 RTP proxy. Změnilo se něco?utx píše:Hlásím problém na lince 712311 (poslední testované ID hovoru: 445335924). Problém se objevil už před několika týdny, ale až teď jsem se k telefonu fyzicky dostal. Ať figuruje tato linka jako příchozí či jako odchozí, protistrana vždy slyší dobře, zatímco tato linka neslyší nic. (Tedy s výjimkou vyzváněcího tónu, pokud je stranou volající.) Zajímavé je, že ostatní mé linky chodí dobře.
Vybavení: LTE připojení (testování T-Mobile Twist Online a Tescomobile), modem Archer MR200, Gigaset A540 IP s pevnou IP adresou v místní síti a číselnou IP sip.odorik.cz. Chodit to přestalo bez jakékoliv změny v konfiguraci. Restart ani reset Gigasetu ani mikrotelefonu to nenapravi.
Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte
[quote="xsouku04"]Těm co se projevil problém dnes dopoledne, bylo to něco jiného a již jsme to opravili. Nefungovalo rtpproxy, které zapínáme právě na linkách na kterých není slyšet. Dnes dopoledne ale RTP proxy nefungovalo, takže místo aby to pomáhalo problém řešit, to problém způsobovalo. Už je to opravené, týkalo se to jen velmi malého množství zákazníků.
Co ale stále není úplně vyřešení, že minimálně jednomu zákazníkovi dnes přestalo fungovat šifrovaná registrace na TLS.[/quote]
Zdravím, potvrzuji problém s registrací přes TLS, port 5061 cca od 29.12.2021. Po přepnutí na TCP, port 5060 je registrace funkční. Zřejmě nějaký problém s certifikáty :-)
Co ale stále není úplně vyřešení, že minimálně jednomu zákazníkovi dnes přestalo fungovat šifrovaná registrace na TLS.[/quote]
Zdravím, potvrzuji problém s registrací přes TLS, port 5061 cca od 29.12.2021. Po přepnutí na TCP, port 5060 je registrace funkční. Zřejmě nějaký problém s certifikáty :-)
Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte
Dobrý den, právě jsem potřebovala volat do zahraničí (ČLR), hovor byl spojen, částka za hovor se odečetla, já jsem však neslyšela nic, přestože nasatavení mikrofonu v počítači je v pořádku. Nevíte, co by mohlo být za problém? Děkuji. SM
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte
Pokud nešel ani hovor do ČR, viděl bych problém v programu Odorik.exe. Je to cca 10 let starý program bez aktualizací, řadě lidí ale dodnes bez problému funguje. Jako náhradu doporučujeme Microsip.756813 píše:Dobrý den, právě jsem potřebovala volat do zahraničí (ČLR), hovor byl spojen, částka za hovor se odečetla, já jsem však neslyšela nic, přestože nasatavení mikrofonu v počítači je v pořádku. Nevíte, co by mohlo být za problém? Děkuji. SM
Jinak s voláním do Číny v roce 2021 byly docela trable, protože Čína nestojí o provoz zahraničních callcenter (tedy otravování ze zahraničí), všechny partnery, co jí tam takový provoz pouštěli, postupně blokovala, až se stalo, že to málokterému operátorovi fungovalo. I když tento případ na to nevypadá.
Jinak pro lidi, co občas volají do zahraničí a mají neomezené volání v ČR (nebo hodně volných minut), bych doporučil přesměrovat u Odorku sdílené číslo pevné linky tam, kam potřebujete. Nastavení přesměrování vám vydrží fungovat roky a je to bez starostí a v dobré kvalitě.
Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte
Zdravím, mě tento problém trápí už delší dobu. Objeví se vždy tak asi 1x za 2-3 měsíce kdy někomu volám já ho neslyším, ale on mě ano. Myslel jsem si, že mám vadnou sim kartu.
Naposledy se mi to stalo právě dnes večer, kdy mi volal kolega z práce. Poté jsem to zkoušel s manželčiným telefonem. Číslo se vytáčí, ale já žádný ton neslyším, ale na druhé
straně telefon normálně vyzvání. ID hovorů: 446893282; 446893601; 446893894; 446893957.
Naposledy se mi to stalo právě dnes večer, kdy mi volal kolega z práce. Poté jsem to zkoušel s manželčiným telefonem. Číslo se vytáčí, ale já žádný ton neslyším, ale na druhé
straně telefon normálně vyzvání. ID hovorů: 446893282; 446893601; 446893894; 446893957.
Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte
??? Omlouvám se, ale vůbec nechápu, co máte na mysli. Jaké „sdílené číslo pevné linky“? Kam přesměrovat?xsouku04 píše: Jinak pro lidi, co občas volají do zahraničí a mají neomezené volání v ČR (nebo hodně volných minut), bych doporučil přesměrovat u Odorku sdílené číslo pevné linky tam, kam potřebujete. Nastavení přesměrování vám vydrží fungovat roky a je to bez starostí a v dobré kvalitě.
Volání do zahraničí občas řeším, hlavně u příbuzenstva, takže mne každá související informace zajímá...
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte
Radys píše:Zdravím, mě tento problém trápí už delší dobu. Objeví se vždy tak asi 1x za 2-3 měsíce kdy někomu volám já ho neslyším, ale on mě ano. Myslel jsem si, že mám vadnou sim kartu.
Naposledy se mi to stalo právě dnes večer, kdy mi volal kolega z práce. Poté jsem to zkoušel s manželčiným telefonem. Číslo se vytáčí, ale já žádný ton neslyším, ale na druhé
straně telefon normálně vyzvání. ID hovorů: 446893282; 446893601; 446893894; 446893957.
Hovory vypadají normálně, zvuk proudí v obou směrech. Navíc se jedná o běžný hovor z mobilního telefonu. Doporučuji se podívat do nastavení telefonu a zkusit vypnout službu jako VoLTE a také můžete zkusit zakázat nyní zrušenou síť 3G. Jak je možné, že to dělá Android nebo něho telefonní aplikace.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokud při hovoru neslyšíte (ale druhá strano ANO) ozvěte
Posílám příklad s tím, kde a jak si nastavit přesměrování hovorů.jlo píše:??? Omlouvám se, ale vůbec nechápu, co máte na mysli. Jaké „sdílené číslo pevné linky“? Kam přesměrovat?xsouku04 píše: Jinak pro lidi, co občas volají do zahraničí a mají neomezené volání v ČR (nebo hodně volných minut), bych doporučil přesměrovat u Odorku sdílené číslo pevné linky tam, kam potřebujete. Nastavení přesměrování vám vydrží fungovat roky a je to bez starostí a v dobré kvalitě.
Volání do zahraničí občas řeším, hlavně u příbuzenstva, takže mne každá související informace zajímá...
Na obrázku mám nastaveno, že když ze svého mobilu 608424631 zavolám 533533401 spojí mne to s číslem 910801438.
Místo čísla 910801438 dáte číslo do zahraničí, které často voláte. Pokud má číslo 608424631 neomezené volání po ČR, může volat do zahraničí za internetové ceny a navíc velmi jednoduše a pohodlně.
Pokud někdo občas volá číslo, které nezná předem, můžete hovor poslat na speciální číslo *8223004, k zadání čísla, které chce volat, bude vyzván dodatečně.
Takto si lze nastavit více různých zahraničních čísel, každé bude mít jiné české přesměrované číslo, které si prostě k dotyčnému uložíte.
Např. tak můžete volat na Slovensko na pevnou za 0.25 Kč/min přímo z mobilu a to třeba i při jízdě autem, kde by to z internetu ani moc nešlo, protože internet nemusí být stabilní po celou dobu cesty.
- Přílohy
-
- 2022-01-13_13-31.png (191.32 KiB) Zobrazeno 8728 x