IVR timeout cislo

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
haidat
Příspěvky: 2
Registrován: stř 21. črc 2021 13:41:37

IVR timeout cislo

Příspěvek od haidat »

Zdravim,

mame u vas SIP linku s IVR sparovanou s verejnym cislem. V IVR je klasicky nastavena hlaska, pote je volajici spojen. Zaroven mame nastaveny timeout na 20s a cislo, ktere se ma vytocit po uplynuti teto doby.

Problem nastava v momente, kdy volajici zavesi probihajici hovor. V ten moment zacne vyzvanet timeout cislo, coz je pro nas nezadouci. Pokud to chapu spravne, tak se toto cislo ma vytocit jen v momente, kdy na SIP lince nikdo telefon nezvedne. V opacnem pripade, kdy probihajici hovor zavesi operator na SIP lince se timeout cislo nevytoci.

Paralelni vyzvaneni je nastaveno takto:
*084*1*0083!*0084 (), *"SIP cislo" ()
*1 - casove obdobi od 8h do 19h
*0083 - IVR menu v pracovni dobe
*0084 - IVR menu mimo pracovni dobu

Mohli byste nam prosim poradit/nasmerovat jak tento problem vyresit?

Diky
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 509
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: IVR timeout cislo

Příspěvek od kovik »

Dobry den,
provedl jsem zmeny.

Muzete provest test?

Dekuji
haidat
Příspěvky: 2
Registrován: stř 21. črc 2021 13:41:37

Re: IVR timeout cislo

Příspěvek od haidat »

Vypada to, ze uz je to v poradku. Dekuji za rychlou opravu.
gyrus
Příspěvky: 51
Registrován: sob 05. pro 2015 20:14:45

Re: IVR timeout cislo

Příspěvek od gyrus »

Dobrý den,

mám opačný problém:

Volajícímu zvedne IVR telefon (dle návodu ve FAQ "Přehrává se hláška a zároveň už zvoní telefon - jak nastavit?"), po 0,5s tichu se rovnou dle akce NIC volá na SIPjmeno1, timeout je nastavený na 40s, poté se volá SIPjmeno2, která přesměruje volajícího na voicebota (za kterého platím).

Narazil jsem ale na problém, že když hovor linka na SIPjmeno1 přijme, tak po jeho ukončení z naší strany je volající přepojen timeout číslo (SIPjmeno2). Jak tomu zabránit?

A nastavení paralelního zvonění zmiňovné výše
*084*1*0083!*0084 (), *"SIP cislo" ()
mi nefunguje, vždy to zvedne IVR a "SIP cislo" vubec nezvoní. Ale to mi nevadí, řeším to tím, že "SIP cislo" je v paralelním zvonění na SIPjmeno1.

Děkuji.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8287
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: IVR timeout cislo

Příspěvek od xsouku04 »

Dobrý den,
mohl byste vytvořit nějaký minimalistický příklad (ideálně bez robota) tak, abychom mohli problém zopakovat? Pak bychom potřebovali znát to číslo, kam volat, aby se problém zopakoval.
Případně alespoň napište do mailu, o jaké číslo a sip jméno se jedná.


Co týče toho, že *084*1*0083!*0084 (), *"SIP cislo" () nikdy na číslo nezazvoní, není to chyba, ale je to prostě tak. IVR hovor vždy okamžitě zvedne a tak to zazvonit nestihne. Kdybyste chtěl, aby vás to alespoň prozvonilo, tak můžete to zvednutí na IVR o několik vteřin zpozdit.
Odpovědět