Zdravim,
mame u vas SIP linku s IVR sparovanou s verejnym cislem. V IVR je klasicky nastavena hlaska, pote je volajici spojen. Zaroven mame nastaveny timeout na 20s a cislo, ktere se ma vytocit po uplynuti teto doby.
Problem nastava v momente, kdy volajici zavesi probihajici hovor. V ten moment zacne vyzvanet timeout cislo, coz je pro nas nezadouci. Pokud to chapu spravne, tak se toto cislo ma vytocit jen v momente, kdy na SIP lince nikdo telefon nezvedne. V opacnem pripade, kdy probihajici hovor zavesi operator na SIP lince se timeout cislo nevytoci.
Paralelni vyzvaneni je nastaveno takto:
*084*1*0083!*0084 (), *"SIP cislo" ()
*1 - casove obdobi od 8h do 19h
*0083 - IVR menu v pracovni dobe
*0084 - IVR menu mimo pracovni dobu
Mohli byste nam prosim poradit/nasmerovat jak tento problem vyresit?
Diky
IVR timeout cislo
Re: IVR timeout cislo
Dobry den,
provedl jsem zmeny.
Muzete provest test?
Dekuji
provedl jsem zmeny.
Muzete provest test?
Dekuji
Re: IVR timeout cislo
Vypada to, ze uz je to v poradku. Dekuji za rychlou opravu.
Re: IVR timeout cislo
Dobrý den,
mám opačný problém:
Volajícímu zvedne IVR telefon (dle návodu ve FAQ "Přehrává se hláška a zároveň už zvoní telefon - jak nastavit?"), po 0,5s tichu se rovnou dle akce NIC volá na SIPjmeno1, timeout je nastavený na 40s, poté se volá SIPjmeno2, která přesměruje volajícího na voicebota (za kterého platím).
Narazil jsem ale na problém, že když hovor linka na SIPjmeno1 přijme, tak po jeho ukončení z naší strany je volající přepojen timeout číslo (SIPjmeno2). Jak tomu zabránit?
A nastavení paralelního zvonění zmiňovné výše
Děkuji.
mám opačný problém:
Volajícímu zvedne IVR telefon (dle návodu ve FAQ "Přehrává se hláška a zároveň už zvoní telefon - jak nastavit?"), po 0,5s tichu se rovnou dle akce NIC volá na SIPjmeno1, timeout je nastavený na 40s, poté se volá SIPjmeno2, která přesměruje volajícího na voicebota (za kterého platím).
Narazil jsem ale na problém, že když hovor linka na SIPjmeno1 přijme, tak po jeho ukončení z naší strany je volající přepojen timeout číslo (SIPjmeno2). Jak tomu zabránit?
A nastavení paralelního zvonění zmiňovné výše
mi nefunguje, vždy to zvedne IVR a "SIP cislo" vubec nezvoní. Ale to mi nevadí, řeším to tím, že "SIP cislo" je v paralelním zvonění na SIPjmeno1.*084*1*0083!*0084 (), *"SIP cislo" ()
Děkuji.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8287
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: IVR timeout cislo
Dobrý den,
mohl byste vytvořit nějaký minimalistický příklad (ideálně bez robota) tak, abychom mohli problém zopakovat? Pak bychom potřebovali znát to číslo, kam volat, aby se problém zopakoval.
Případně alespoň napište do mailu, o jaké číslo a sip jméno se jedná.
Co týče toho, že *084*1*0083!*0084 (), *"SIP cislo" () nikdy na číslo nezazvoní, není to chyba, ale je to prostě tak. IVR hovor vždy okamžitě zvedne a tak to zazvonit nestihne. Kdybyste chtěl, aby vás to alespoň prozvonilo, tak můžete to zvednutí na IVR o několik vteřin zpozdit.
mohl byste vytvořit nějaký minimalistický příklad (ideálně bez robota) tak, abychom mohli problém zopakovat? Pak bychom potřebovali znát to číslo, kam volat, aby se problém zopakoval.
Případně alespoň napište do mailu, o jaké číslo a sip jméno se jedná.
Co týče toho, že *084*1*0083!*0084 (), *"SIP cislo" () nikdy na číslo nezazvoní, není to chyba, ale je to prostě tak. IVR hovor vždy okamžitě zvedne a tak to zazvonit nestihne. Kdybyste chtěl, aby vás to alespoň prozvonilo, tak můžete to zvednutí na IVR o několik vteřin zpozdit.