Ahoj,
nevím kam jinam to zařadit, zkusím zde.
Neřešili jste náhodou někdo technologii/způsob, jak nejlépe přes nějaké API vytočit číslo a přehrát mu (klidně statickou) zprávu?
Skvělý hlasový automat má kooperativa, kde to i řekne kolik je nezaplaceno apod., ale tak skvělé to ani nepotřebuju.
Díky za tipy
Zavolání a přehrání zprávy
Re: Zavolání a přehrání zprávy
asi bych použil paralelní zvonění *08550XX*YY v kombinaci se zvukovými hláškami
http://www.odorik.cz/w/ivr:ivr_jak_na_to
http://www.odorik.cz/w/ivr:ivr_jak_na_to
Re: Zavolání a přehrání zprávy
Souhlas.
API Odoriku má pak dokumentaci zde: https://www.odorik.cz/w/api → funkce callback, kde po vytočení volaného jako druhou stranu ideálně vytočit SIP kontakt, ve kterém bude nadefinované paralelní zvonění s kódem pro přehrátí nadefinovaného IVR menu s nastavenou hláškou a akcí po přehrátí. A ještě by to (nejspíše dalším kódem) chtělo omezit počet sekund vytáčení, pokud by volaný nezvedal, aby nezvonilo 2 minuty. Jinak přes API Odoriku lze přehrávat i dynamickou hlášku, vygenerovanou z textu, viz sekce Text-to-speech.
API Odoriku má pak dokumentaci zde: https://www.odorik.cz/w/api → funkce callback, kde po vytočení volaného jako druhou stranu ideálně vytočit SIP kontakt, ve kterém bude nadefinované paralelní zvonění s kódem pro přehrátí nadefinovaného IVR menu s nastavenou hláškou a akcí po přehrátí. A ještě by to (nejspíše dalším kódem) chtělo omezit počet sekund vytáčení, pokud by volaný nezvedal, aby nezvonilo 2 minuty. Jinak přes API Odoriku lze přehrávat i dynamickou hlášku, vygenerovanou z textu, viz sekce Text-to-speech.
Re: Zavolání a přehrání zprávy
super, diky, zkusim se s tim poprat