Otázky nového zákazníka

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
5uch
Příspěvky: 456
Registrován: stř 21. lis 2012 4:01:18

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od 5uch »

pedro81 píše: čtv 11. led 2024 12:15:07 Dobrý den,
rád bych se informoval, jakým způsobem (+ co je nutné nastavit v uživatelském rozhranní), když bych v rámci služby zpětného volání z mobilního telefonu - callback) chtěl volat někomu jinému z rodiny, který má nastaveno nomandické číslo Odorik a volal bych za 0,59Kč/min.?
Na nomadické (910x) i geografické číslo (2x,3x, 4x, 5x) od Odoriku budete zpětným voláním (bez využití internetu v mobilu volajícího) vždy volat jen za 0,59 Kč/min, ne za 1,18 Kč.

Zpětné volání si představte jako požadavek na ústřednu Odoriku, aby zavolala na dvě libovolná čísla a hovor spojila. Cena hovoru se řídí tím, na jaká čísla volá - na mobily 0,59 Kč, na pevnou linku podle špičky/mimo špičku 0,49/0,25, na VoIP čísla Odoriku zdarma. Cena hovoru je pak součet cen těch dvou volání. Nic zvláštního kvůli tomu nastavovat není třeba, stačí jen použít nějakou metodu objednání zpětného volání a případně ji mít nastavenu:
- objednání přes SMS - funguje vždy a bez přípravy, stačí znát formát objednávací SMS a číslo, kam ji poslat
- přes prozvonění - musíte si na vašem účtu Odorik na webu nastavit "smluvené prozváněcí číslo" a toto číslo si uložit jako alternativní číslo kontaktu
- přes aplikaci (i pro hloupé mobily existuje Java aplikace) - pak je třeba mít nastavenu tu aplikaci.

Ale samozřejmě musíte zajistit, aby volané nomadické číslo bylo připojeno jako VoIP, tedy musí být provozováno na zařízení s připojeným internetem.

P.S. Objednávku hovor lze sjednat mezi dvěma libovolnými čísly. Můžete tak "zasponzorovat" hovor dvěma cizím lidem. ;-)

P.P.S. Pokud volaný má číslo Odorika, ale není na něm schopen přijímat hovory (má hloupý mobilní telefon/je bez internetu a Odorika si vzal jen proto, aby také mohl provádět levná zpětná volání), pak mu musíte pochopitelně zpětně volat na jeho mobilní číslo, za cenu volání Odorik -> mobil.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
pedro81
Příspěvky: 22
Registrován: stř 10. led 2024 14:39:36

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od pedro81 »

Děkuji za osvětu. Čiže jich se bude týkat ta poslední možnost, volání za 1,18 mezi sebou, což stále je vs. jiné předplacenky zcela něco jiného. Teď jsem se koukal, máme rok 2024 a Twist Standard a O2 skoro 5Kč/min. nebo O2 Nadlouho skoro 7Kč/min. Máme opravdu specifický trh, co se týče síťových OP.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2583
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od Pitomec »

U Odoriku je také možnost aktivovat neomezené volání mezi mobilními čísly Odorik za cenu 110 Kč měsíčně (čímž se zároveň vyřeší i nutnost tzv. minimálního plnění).
Obrázek
pedro81
Příspěvky: 22
Registrován: stř 10. led 2024 14:39:36

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od pedro81 »

Ano, ale u SIM Odorik. My v rodině necháváme SIM u Kaktusu + call back Odorik a na SMSky Orange SK (za euro mít 100 SMS je luxus). To neomezené volání je u jiných OP (předplacenky) levnější, ale zase mají dražší služby. Ještě mě napadá dotaz, z webu lze stáhnout aplikaci na volání Odorik. Já mám pod svým číslem rodiče (každý má svou nomandickou linku), ale zjistil jsem, že co se týká té aplikace na volání z netu (uloženo na ploše PC), tak přihlášení je nutné pod mým číslem (Pinem) a volá se pod mým číslem, což bych potřeboval, aby bylo přihlášení a volání pod číslem toho, kdo chce volat. Lze to nějak nastavit v rozhranní nebo by byla volba, maximálně oddělit číslo? Ale to bych zase neměl přehled ohledně výdajů, abych nabil kredit. Děkuji.
pedro81
Příspěvky: 22
Registrován: stř 10. led 2024 14:39:36

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od pedro81 »

Zákaznická podpora mě pomohla, díky za ni. Již to funguje i s tou jinou linkou. Stále se učím, Odorik je opravdu všestranný a domnívám se, že v takovém rozsahu je jediný na trhu. To, že nefunguje mobilní CLIP u OP, to až tak neřeším. Kdo nezvedá 910, by si i tak měl uvědomit, že pod 9 jsou i záchranné složky, úřady, atd. A těžko bude někdo něco hradit na příchozím hovoru. Ale na druhou stranu x lidí si kupuje všelijaké hry přes 900 a to je OK. Úsměvné. :lol:
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2583
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od Pitomec »

U Kaktusu je neomezené volání v síti na měsíc také, ale je potřeba dobít za min. 200 Kč. Výhodou pak je, že ten dobitý kredit lze libovolně čerpat.
Obrázek
pedro81
Příspěvky: 22
Registrován: stř 10. led 2024 14:39:36

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od pedro81 »

Dobré odpoledne, chtěl jsem se prosím poradit - mám tři linky, na první CLIP nemám (T-Mobile řešit nebudu, a vyhovuje mě nomandické číslo), druhá linka tam je geografické číslo, taky OK stav, třetí linka nomandické číslo, tam jsem si nastavil CLIP svoje mobilní číslo, co mám u Tesco Mobile. A dostávám se k dotazu - co nastavit v rozhranní, abych z čísla u Tesco Mobile prozvonil ústřednu a zavolá mě systém (tak, jak to funguje nyní u linky 1), protože tam mám informaci, že mám prozvonit z čísla, které mám vedené jaké hlavní u Odoriku. Chtěl bych mít možnost, abych mohl ústřednu prozvonit, jak z hlavního čísla, tak z čísla TescoM a tak si vybrat, jak budu volat. Zkoušel jsem použít číslo linky + čtyřmístný PIN, ale hodí mě to info, že je to špatně. Děkuji.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky nového zákazníka

Příspěvek od xsouku04 »

pedro81 píše: stř 21. úno 2024 12:35:13 Dobré odpoledne, chtěl jsem se prosím poradit - mám tři linky, na první CLIP nemám (T-Mobile řešit nebudu, a vyhovuje mě nomandické číslo), druhá linka tam je geografické číslo, taky OK stav, třetí linka nomandické číslo, tam jsem si nastavil CLIP svoje mobilní číslo, co mám u Tesco Mobile. A dostávám se k dotazu - co nastavit v rozhranní, abych z čísla u Tesco Mobile prozvonil ústřednu a zavolá mě systém (tak, jak to funguje nyní u linky 1), protože tam mám informaci, že mám prozvonit z čísla, které mám vedené jaké hlavní u Odoriku. Chtěl bych mít možnost, abych mohl ústřednu prozvonit, jak z hlavního čísla, tak z čísla TescoM a tak si vybrat, jak budu volat. Zkoušel jsem použít číslo linky + čtyřmístný PIN, ale hodí mě to info, že je to špatně. Děkuji.
U tesco čísla si nastavte, že máte O2. Zatím to není moc důležité, ale v budoucnu možná bude.
Co se týče zpětného volání, to lze nastavit libovolně pomocí přednastaveného zpětného volání. V tom případě může být prozváněcí číslo libovolné. A prozvánět můžete některé ze sdílených k tomu určených čísel. K tomu se dostanete přes "průvodce nastavení" -> Zpětné volání -> Přednastavené zpětné volání. U přednastaveného zpětného volání si můžete vybrat linku, přes kterou má jít hovor a tím ovlivnit zobrazené číslo.
Odpovědět