@ViR
Nez vymyslet takoveto slozitosti, to uz je podle mne mnohem jednodussi vyuzivat callback od VOIP, kdy i pri dvojnasobne cene (zhruba 2x 1,-Kc/min s DPH) je porad vysledek velmi dobry v porovnani cena/celkova komplikovanost.
Vodafone reaguje jako první představuje nové
Re: Vodafone reaguje jako první představuje nové
Když podobný systém vymyslela již před pár lety jen použitím selského rozumu moje tehdy cca dvaasedmdesátiletá matka, která o TelCo téměř nic neví a má jen běžné uživatelské znalosti, tak to asi zase taková složitost nebude.Zedna píše:Nez vymyslet takoveto slozitosti, to uz je podle mne mnohem jednodussi vyuzivat callback od VOIP, kdy i pri dvojnasobne cene (zhruba 2x 1,-Kc/min s DPH) je porad vysledek velmi dobry v porovnani cena/celkova komplikovanost.