Zlevní ceny hovorů ???
Re: Zlevní ceny hovorů ???
chtělo by to nabrat více zákazníků, prostě být více vidět. Já se o Odoriku dozvěděl úplně náhodou, to když mi známý doporučil mikrotech, který ale byl pro mě naprosto nepřijatelný - jak uživatelsky, tak referencemi, tak diletantskými Všeobecnými obchodními podmínkami. Tak jsem hledal něco jiné a Odorik mi přišel OK.
VOIP má nevýhodu, že člověk musí být občas trochu technicky zdatný, není to jen strčit SIM kartu do GSM přístroje, zadat PIN a volat. Naštěstí mladí lidé (nejen ti) dneska jsou šikovní, kolikrát vyhledávají různé alternativy, mají internet.... Osobně bych to viděl na lepší prezentaci a zviditelnění se. Jak to chodí u firemních zákazníků, to netuším
VOIP má nevýhodu, že člověk musí být občas trochu technicky zdatný, není to jen strčit SIM kartu do GSM přístroje, zadat PIN a volat. Naštěstí mladí lidé (nejen ti) dneska jsou šikovní, kolikrát vyhledávají různé alternativy, mají internet.... Osobně bych to viděl na lepší prezentaci a zviditelnění se. Jak to chodí u firemních zákazníků, to netuším
Re: Zlevní ceny hovorů ???
VOIP pouzivaji i duchodci, zpravidla rodice tech mladych technicky zdatnych.luky píše:VOIP má nevýhodu, že člověk musí být občas trochu technicky zdatný, není to jen strčit SIM kartu do GSM přístroje, zadat PIN a volat. Naštěstí mladí lidé (nejen ti) dneska jsou šikovní, kolikrát vyhledávají různé alternativy, mají internet....
Je to i pripad me rodiny i nekolika dalsich mych znamych, kteri si zridili VOIP sobe i svym mene technicky zdatnym rodicum v duchodovem veku.
Pro ty nejmene zdatne je pak potreba jim poridit VOIP branu + klasicky stary analogovy telefon na ktery jsou zvykli
Jinak ja fandim Odoriku a zustanu u nej, i pokud zlevni o trochu pozdeji nez ostatni, ale pokud do budoucna nastanou problemy, tak jak jiz bylo receno, neni problem si zridit ucet u vice VOIP operatoru a pouzivat je v soubehu (nebo nektereho jen v dobehu).
U levnych bank take neni problem mit ucet ve vice bankach zaroven (bez mesicnich pausalu) a z kazde vyuzivat to, co je nejvyhodnejsi, napriklad kombinace mBank+FIO pro bezny ucet + sporici ucty jinde, podobne se tedy v pripade potreby muzeme zachovat i u toho VOIP.
Re: Zlevní ceny hovorů ???
Tento způsob je samozřejmmě nasnadě. Ale má z hlediska low-cost operátorů jednou drobnou chybku (byť třeba u ha-loo je používán). Buď nízkonákladový operátor musí zvýšit marži o provizi "získatele", nebo na takovém zákazníkovi nemá žádný zisk. Vtip je totiž v tom, že poměr nákladů a výnosů, tedy míra zisku, je u energií podstatně příznivější, než u těch nejlevnějších VoIP operátorů.Kabek píše:O těch provizích - jedna plynařská firma dávala (možná to pokračuje) provizi za získané klienty. Bylo to jednoduché. Za každého získaného klienta člověk získal slevu na plyn ve výši několika procent z částky, kterou získaný klient zaplatil při vyúčtování. Tím se jaksi eliminovalo "nahánění mrtvých duší" - nový klient nic neodebírá, já nic nedostanu..
Další věc je, že růst počtu zákazníků musíte ustát z hlediska jejich obsluhy. A nejde jen o techniku, ale například o kapacity zákaznické linky a dalších kontaktních pracovišť. Noví zákazníci je využívají podstatně častěji, než ti "zkušení". A zatímco růst počtu zákazníků je postupný, tak náklady na obsluhu jsou u malých operátorů skokové. (Jednoduše řečeno, při rychlém růstu se potřeba posílení, ať už technického nebo personálního, projeví například při přírůstku dvou tis. zákazníků, ale ekonomicky na to malý operátor bude mít až při přírůstku pět tis. zákazníků, pookud nenajde dodatečné finanční zdroje....)
Re: Zlevní ceny hovorů ???
Kabek: Totéž má třeba VoIP operátor Softphone, kde za nového klienta (který zaplatí aktivaci 500Kč) dostaneš stovku. Ale sehnat někoho takovýho
Re: Zlevní ceny hovorů ???
Ono to hlavně chce zákazníky, kteří budou v hovorným točit stovky a tisíce měsíčně, přičemž jejich počet není až tak rozhodujícíluky píše:chtělo by to nabrat více zákazníků, prostě být více vidět. Já se o Odoriku dozvěděl úplně náhodou, to když mi známý doporučil mikrotech, který ale byl pro mě naprosto nepřijatelný - jak uživatelsky, tak referencemi, tak diletantskými Všeobecnými obchodními podmínkami. Tak jsem hledal něco jiné a Odorik mi přišel OK.
VOIP má nevýhodu, že člověk musí být občas trochu technicky zdatný, není to jen strčit SIM kartu do GSM přístroje, zadat PIN a volat. Naštěstí mladí lidé (nejen ti) dneska jsou šikovní, kolikrát vyhledávají různé alternativy, mají internet.... Osobně bych to viděl na lepší prezentaci a zviditelnění se. Jak to chodí u firemních zákazníků, to netuším
Re: Zlevní ceny hovorů ???
Některé názory ohledně odchodu jsou vážně d.e.b.i.l.n.í Po 3-4 dnech dělat z pár haléřů promarněné miliony...
Provozovateli přeju pevné nervy. Vždy se najdou individua, kteří jen kazí radost z dobře odvedené práce, nepochopí a neocení žádnou snahu...
Neodcházím, ale pořídil jsem další čísla k existujícím
Provozovateli přeju pevné nervy. Vždy se najdou individua, kteří jen kazí radost z dobře odvedené práce, nepochopí a neocení žádnou snahu...
Neodcházím, ale pořídil jsem další čísla k existujícím
Re: Zlevní ceny hovorů ???
Na tom samozřejmě něco je. Není zákazník, jako zákazník.Pitomec píše:Ono to hlavně chce zákazníky, kteří budou v hovorným točit stovky a tisíce měsíčně, přičemž jejich počet není až tak rozhodující
Když si svého času jistý nový vlastník převzal jistého velkého VoIP operátora a udělal analýzu, vyšlo mu, že při ztrátě až 2/3 čísel z těch tehdy 70 tis. (mnozí retailoví zákazníci měli vice čísel, neb to bylo v podstatě zdarma) přijde jen asi o 1/10 tržeb, avšak zajistí je s výrazně menšími náklady. Tedy s větším ziskem.....
Re: Zlevní ceny hovorů ???
Osobně mám s Mikrotechem o něco lepší zkušenost, ale jinak s pořadím asi souhlasím. Před ony tři zmiňované bych ale - ze svého pohledu, po testování od doby, kdy se zdálo, že Odorik nezlevní - předřadil voocall. (Je ovšem pravda, že neposkytuje geografická čísla, jen nomadická a mobilní CLI).Kabek píše:)
Dva měsíce "testuji" nejlevnější trojku - Odorik, IPVOX, Mikrotech. Při zcela subjektivním hodnocení mi vychází stejné pořadí - poměr kvalita, služby/cena. I za starou cenu volání na mobil mně osobně stále ještě Odorik vychází nejlépe - sice dražší, ale VŽDY bezproblémový hovor (G729) a ztráta volání NULA, což je asi největší bolest IPVOX-u. Mikrotech - škoda mluvit...
Re: Zlevní ceny hovorů ???
Přesně tak. A v tom taky patrně bude jádro toho, proč se vůbec vede debata v tomhle vlákně. Provozovatel Odorika si to nejspíš takto nějak spočítal - což je samozřejmě zcela v pořádku a udělal by to každý rozumný manažer.ViR píše:Na tom samozřejmě něco je. Není zákazník, jako zákazník.Pitomec píše:Ono to hlavně chce zákazníky, kteří budou v hovorným točit stovky a tisíce měsíčně, přičemž jejich počet není až tak rozhodující
Když si svého času jistý nový vlastník převzal jistého velkého VoIP operátora a udělal analýzu, vyšlo mu, že při ztrátě až 2/3 čísel z těch tehdy 70 tis. (mnozí retailoví zákazníci měli vice čísel, neb to bylo v podstatě zdarma) přijde jen asi o 1/10 tržeb, avšak zajistí je s výrazně menšími náklady. Tedy s větším ziskem.....
Re: Zlevní ceny hovorů ???
Já osobně, pokud hodnotím Voocall (který se, pravda, pro ty účely pro které je vytvořen jeví minimálně cenově značně výhodným), tak k němu přistupuji s jistou obezřetností. Je dobré totiž vzít v úvahu, že provozovatel je stejný jako provozovatel služby MůjTelefon (Canistec).Návštěvník píše: .....po testování od doby, kdy se zdálo, že Odorik nezlevní - předřadil voocall. (Je ovšem pravda, že neposkytuje geografická čísla, jen nomadická a mobilní CLI).
Voocall ve stávající podobě jsou v podstatě jen "jednoúčelově vyzobané rozinky" z běžného portfolia služeb jaké má MůjTelefon a dotažené (téměř) k dokonalosti. To je samozřejmě legitimní. Avšak neočekávám proto příliš u této úzce specializované služby nějaký nadstandard, který by byl ekonomicky náročnější, neb cena je úmyslně minimalistická (zase nic proti tomu).
Trochu problém je, že zkušenosti se službou MůjTelefon z minulosti ve mně dodnes vyvolávají "smíšené" pocity. Potíže byly nikoli technické, ke kvalitě nemám připomínky, ale ve vztahu k zákazníkům.
Sice jsme si s majitelem po letech "vyříkali" to, co já považuji za "pokoutní" změnu VOP v neprospěch zákazníků a bez jejich řádného seznámení ( detaily jsou k nalezení na http://www.telefonujeme.cz), ale to neznamená, že bych si proto nyní Voocall pečlivě nehlídal .
Naproti tomu, Odorik považuji za velmi "bezpečnou službu", a to má také svou cenu.