Dobrý den,
dnes jsem se snažil dovolat na ukrajinské číslo - mobil a nedovolal jsem se Vyzvánělo to 56s. Stejnak jste mi naúčtovali 3,6kč
To si děláte srandu nebo jako vážně za toto strháváte peníze? Pokud je to omyl, tak to abych si kontroloval pořád výpisy.
co to je za podraz
Re: co to je za podraz
Že jste slyšel vyzváněcí tón ještě nutně neznamená, že nedošlo ke spojení. Ale samozřejmě je to třeba prověřit. Navrhuji zaslat mail na podporu s identifikací konkrétního voláníthegrid píše:Dobrý den,
dnes jsem se snažil dovolat na ukrajinské číslo - mobil a nedovolal jsem se Vyzvánělo to 56s. Stejnak jste mi naúčtovali 3,6kč
To si děláte srandu nebo jako vážně za toto strháváte peníze? Pokud je to omyl, tak to abych si kontroloval pořád výpisy.
Re: co to je za podraz
Podpora už mi odpověděla to samé a slíbila náhradu. Dělalo to jen na tuto zemi. Číslo mám ověřený, není to žádná veřejná linka, takže jestli je to podvod tak jedině na straně toho operátora, což bych se na Ukrajině nedivil, i když my už jsme taky takovej takovej divokej východ
Díky za odpověď
Díky za odpověď
Re: co to je za podraz
Když nám dělal prezentaci technik Vodafone tak říkal, že i oni se setkávají s problémy při volání do zahraničí (mají hodně zákazníků volající na Ukrajinu a říkal to v této souvislosti). Pokud si to dobře pamatuji, tak říkal, že hovor jde přes nějaké další tranzitní operátory, kteří si "přivydělávají" v určitém procentu případů tak, že hovor nepředají dál, ale zaúčtují jakoby ho předali. Dělá se to právě jen občas a tak se s tím nedá nic dělat.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: co to je za podraz
Přesně tak. Ne že by s tím nešlo vůbec nic dělat, jde to reklamovat a hovor směrovat jinudy. Čas od času se to ale stane. Když to shrnu, tak úmyslně krade nějaký operátor po cestě a spoléhá na to, že to bude chvíli trvat než jej někdo odřízne, protože velké firmy jsou velmi neobratné.GeBu píše:Když nám dělal prezentaci technik Vodafone tak říkal, že i oni se setkávají s problémy při volání do zahraničí (mají hodně zákazníků volající na Ukrajinu a říkal to v této souvislosti). Pokud si to dobře pamatuji, tak říkal, že hovor jde přes nějaké další tranzitní operátory, kteří si "přivydělávají" v určitém procentu případů tak, že hovor nepředají dál, ale zaúčtují jakoby ho předali. Dělá se to právě jen občas a tak se s tím nedá nic dělat.
Jsou-li tedy potíže u hovorů do zahraničí s tím že to občas krade, není slyšet nebo je kvalita špatná, je třeba nám to hlásit. Vždy je třeba hlásit konrétní hovor, protože jen konkrétní hovor lze reklamovat u dodavatelů a dohledat kudy šel. Informace typu do Ruska je špatně slyšet, nebo nemůžu se dovolat na Pobřeží slonoviny, je relativně bezcenná.