Další snižování cen volání

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2637
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Další snižování cen volání

Příspěvek od Pitomec »

Bonus za dobití nemá význam, protože jenom samotným dobitím žádný zisk operátorovi netvoříš. Smysl má bonus za provolané placené minuty.
mar001
Příspěvky: 11
Registrován: ned 02. zář 2012 20:29:32

Re: Další snižování cen volání

Příspěvek od mar001 »

Přimlouvám se k účtování poplatku za poskytnutí servisních služeb. Cena volání má obsahovat náklady na spojení, technologii, základní podporu a patřičný zisk k udržení provozu. Prostě garantujete služby v určitém rozsahu a pokud není problém u vás, nejste povinni to "zdarma" řešit. Ze zvýšené ceny volání se asi sotva zaplatí výjezd či hodinové zdržování tech. podpory, navíc při útratě několik desítek Kč.

Internetový provider taky nejezdí řešit zavirované či špatně nastavené PC, i když se o to dost uživatelů "nefungujícího" internetu snaží a háže vinu tam, kde vůbec není.
Odpovědět