Další snižování cen volání
Re: Další snižování cen volání
Bonus za dobití nemá význam, protože jenom samotným dobitím žádný zisk operátorovi netvoříš. Smysl má bonus za provolané placené minuty.
Re: Další snižování cen volání
Přimlouvám se k účtování poplatku za poskytnutí servisních služeb. Cena volání má obsahovat náklady na spojení, technologii, základní podporu a patřičný zisk k udržení provozu. Prostě garantujete služby v určitém rozsahu a pokud není problém u vás, nejste povinni to "zdarma" řešit. Ze zvýšené ceny volání se asi sotva zaplatí výjezd či hodinové zdržování tech. podpory, navíc při útratě několik desítek Kč.
Internetový provider taky nejezdí řešit zavirované či špatně nastavené PC, i když se o to dost uživatelů "nefungujícího" internetu snaží a háže vinu tam, kde vůbec není.
Internetový provider taky nejezdí řešit zavirované či špatně nastavené PC, i když se o to dost uživatelů "nefungujícího" internetu snaží a háže vinu tam, kde vůbec není.