Rychlé volby - nedostatečný počet

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
Odpovědět
marekzavadil
Příspěvky: 16
Registrován: pát 02. bře 2012 12:05:31

Rychlé volby - nedostatečný počet

Příspěvek od marekzavadil »

Bylo by možné zvýšit počet rychlých voleb na 1000 ?

Dále by pro mě bylo zajímavé mít i export a import rychlých voleb například z csv. (nebo nejaká <textarea> - kde by to bylo možné hromadně zadat).

Podle mě by to bylo docela rozumné neboť počet rychlých voleb by mohl odpovídat počtu kontaktů v mobilu pro zpětné volání - 100 je nedostatečný počet.
luky
Příspěvky: 635
Registrován: sob 24. bře 2012 20:56:12

Re: Rychlé volby - nedostatečný počet

Příspěvek od luky »

1000? Už 100 je úctyhodný počet
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Rychlé volby - nedostatečný počet

Příspěvek od ViR »

marekzavadil píše:Bylo by možné zvýšit počet rychlých voleb na 1000 ?
Ač patrně očekáváte odpověď operátora dovolím si přispět :-). Tedy především, technicky to nepochybně možné je. Ale také je nepochybné, že to vyvolá náklady na doprogramování databáze,atd. A za jistých okolností to může snížit uživatelský komfort. Takže by měl být dostatečný počet zájemců o tu tisícovku čísel a rozumná ekonomická návratnost...
Uživatelský avatar
Eshop
Příspěvky: 31
Registrován: pon 20. úno 2012 13:50:51

Re: Rychlé volby - nedostatečný počet

Příspěvek od Eshop »

Čísla rychlých kontaktů jsou záměrně 1-99, protože např. 0-stav kreditu, 100-infolinka, 112 atd. obecně tísňové linky.
Pokud by se měla přidat např * nebo # , byly by nejspíš také komplikace
*ukončuje hovor pokud se stiskne po zadání čísla. Pokud je před číslem, jedná se o volání v síti odorik, nebo speciální funkce
# stisknutím mřížky po zadání čísla potvrzujete, že je zadané číslo celé a probíhá vytáčení. Mřížka před číslem by nefungovala u některých voip telefonů kvůli dialplánu.
K čemu byste to potřeboval? Možná by se dalo vymyslet jiné řešení než rychlé kontakty.
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Rychlé volby - nedostatečný počet

Příspěvek od Kabek »

Netuším, jaký používáte telefon, popř. kombinaci brány a analogového telefonu, ale...


Když zkombinujete např. rychlé volby odorik (99 pozic - čísel) a k tomu "Phone Book" z brány (v tomto případě Well ATA172) kde je k dispozici dalších 140 pozic, pak už máte 239 regulérních pozic ve zkrácené volbě. Jen je nutné u té brány (nebo VoIP telefonu) neobsazovat čísla 1-99, ta jsou daná u Odoriku. Je jasné, že nikdo nebude obsazovat 112, 150, 155 atd.
Tyto zkrácené volby mají stejně jen číselné označení, tudíž je nutné pro uživatele "vytisknout" seznam. Pak už v tom seznamu může být klidně devítimístné číslo. Možná mám blbý názor, ale tak to vidím já.....
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlé volby - nedostatečný počet

Příspěvek od xsouku04 »

Pokud se stavíte u nás na pobočce, zdarma vám vytiskneme vaše rychlé volby aby to bylo jako nálepka.
Pokud má někdo více jak 100 kontaktů myslím, že budoucnost bude v tom, spojovat si hovory pohodlně z androidího telefonu, i když budete volat nakonec s jiným telefonem. Tedy raději bych pracoval na této aplikaci.
v.kopp
Příspěvky: 66
Registrován: ned 28. črc 2013 16:29:17

Re: Rychlé volby - nedostatečný počet

Příspěvek od v.kopp »

Já bych se také přimlouval pro možnost většího počtu "pojmenovaných" čísel - samozřejmě s možností importu.
Důvod následující: Zameškané hovory které nemám v rychlých volbách mi přijdou jako E-mail - a odtud také samozřejmě jako SMS na mobil. Jenže tam u většiny vidím jen telefonní číslo. To mám sice uložené v mobilu ale komfort zjistit kdo mi volal je velmi malý.
Jako rychlé volby v Odorik mám jen nejběžněji volaná čísla. V mobilu mám čísel víc než 100.

Nemusely by to být ani "rychlé volby" - tak jak jsou zavedeny teď. Stejně bych je nejspíš nepoužíval.
Proto jsem napsal "pojmenovaná čísla". To jmeno by bylo použito pouze pro zprávu o zameškaném hovoru a ve výpisu volání.

Berte to jako námět - není to nic zásadního...
Při této příležitosti bych chtěl velice pochválit to, že E-maily jsou formulovány co nejúsporněji - žádné zbytečné kecy. Autoři evidentně mysleli na to, že to někdo bude číst jako SMS.
Odpovědět