Výpis hovorů přes API

Jak ovládat Odorik a používat služby pomocí speciálních programů a aplikací.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8184
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výpis hovorů přes API

Příspěvek od xsouku04 »

Na webu je defaultně zvolen filtr tak, aby to bylo přehlednější. Pokud zvolíte i hovory v síti, budete to mít také dvakrát.
zavazujete
Příspěvky: 1
Registrován: stř 03. dub 2013 18:13:07

Re: Výpis hovorů přes API

Příspěvek od zavazujete »

Chápu to správně že call back přes api finguje takhle
https://www.odorik.cz/api/v1/callback?c ... =heslo-api
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Výpis hovorů přes API

Příspěvek od Largon »

zavazujete píše:Chápu to správně že call back přes api finguje takhle
https://www.odorik.cz/api/v1/callback?c ... =heslo-api
Jednotlivé parametry jsou popsány v dokumentaci. Jen upozorňuji, že je nutné požadavek předávat HTTP metodou POST.
otrava
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 04. dub 2013 18:27:48

Re: Výpis hovorů přes API

Příspěvek od otrava »

Nechci dělat někomu reklamu ale tomu Odoričímu, Popis API rozumí jen absolutně proškolený specialista přes VoIP ale pro běžné uživatele
je to Čínština, chápu že odorik myslí že lidé jsou zdatní ale všichni nejsou tak zdatní jak pan majitel a lid z firmy Odorik.cz.



OPRAVDU PĚKNÝ NÁVOD MÁ VOOCALL.CZ OPRAVDU JEDNODUCHÉ A SROZUMITELNÉ

Použití Callback API pro inicializaci hovoru
https://www.voocall.cz/api/?u=<uzivatel ... =<na_cislo>

<uzivatel> = přihlašovací jméno uživatele (email)
<heslo> = heslo uživatele
<z_linky> = kód odchozí linky (X910XXXXXX) - parametr je nepovinný
<na_cislo> = volané číslo nebo kód adresáře (#XX)


Použití Callback API pro zjisteni stavu kreditu
https://www.voocall.cz/api/?u=<uzivatel>&p=<heslo>&c=1

<uzivatel> = přihlašovací jméno uživatele
<heslo> = heslo uživatele


Použití SMS API
https://www.voocall.cz/api/sms.php?u=<u ... o>&t=<text>

<uzivatel> = přihlašovací jméno uživatele (email)
<heslo> = heslo uživatele
<z_linky> = kód odchozí linky (X910XXXXXX) - parametr je nepovinný
<na_cislo> = číslo příjemce nebo kód adresáře (#XX nebo *XX, pokud použijete # je nutné URL encode)
<text> = text zprávy (max. 160 znaků, text by měl být URL encoded)
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Výpis hovorů přes API

Příspěvek od Largon »

otrava píše:Nechci dělat někomu reklamu ale tomu Odoričímu, Popis API rozumí jen absolutně proškolený specialista přes VoIP ale pro běžné uživatele
je to Čínština, chápu že odorik myslí že lidé jsou zdatní ale všichni nejsou tak zdatní jak pan majitel a lid z firmy Odorik.cz.
Dobrý den,
pro běžné uživatele máme rozhraní na adrese odorik.cz/ucet. API je určeno pro programátory (i bez specializace na VoIP), pro které doufám není vstupní bariéra o nic větší než u API populárních služeb jako jsou Twitter, Facebook, GitHub, Flickr a podobné.
leosl
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 07. bře 2013 23:30:02

Re: Výpis hovorů přes API

Příspěvek od leosl »

Largon píše:
otrava píše:Nechci dělat někomu reklamu ale tomu Odoričímu, Popis API rozumí jen absolutně proškolený specialista přes VoIP ale pro běžné uživatele
je to Čínština, chápu že odorik myslí že lidé jsou zdatní ale všichni nejsou tak zdatní jak pan majitel a lid z firmy Odorik.cz.
Dobrý den,
pro běžné uživatele máme rozhraní na adrese odorik.cz/ucet. API je určeno pro programátory (i bez specializace na VoIP), pro které doufám není vstupní bariéra o nic větší než u API populárních služeb jako jsou Twitter, Facebook, GitHub, Flickr a podobné.

..API je určeno pro programátory.. Naprosto souhlas, běžný uživatel má k dispozici web..

L.
Uživatelský avatar
srsen
Příspěvky: 59
Registrován: čtv 11. říj 2012 16:15:59

Re: Výpis hovorů přes API

Příspěvek od srsen »

..API je určeno pro programátory.. Naprosto souhlas, běžný uživatel má k dispozici web..

L.[/quote]

No ale stejně by něškodilo zveřejnit nějaké příklady hlavně pro PHP ktré by šly použít stylem copy/paste. Já nechápu proč by to měl každý uživatel vymýšlet a ladit, když by na každou základní funkci šel udělat nějaký funkční příklad od kterého by se programátor "odrazil" a potom si ho třeba modifikoval podle potřeby. Možná by šlo tahle udělat kód celého vzorového webu s uživatelským rozhraním který by si každý potom mohl předělat podle potřeby pro sebe/svoje známé, kolegy ve firmě, použití na mobilu. Bylo by tam přihlášení, objednání callbacku, poslání SMS, výpis hovorů,...
Na příkladech se principy použití líp pochopí. Třeba by se toho mohl ujmout i někdo z fóra zběhlý v PHP kdo už odoričí api použil vnějakém projektu. Si myslím že by to rozšíření odorika mezi lidi a do firem pomohlo, hlavně proto, že by si každej udělal jen jednoduchý rozhraní na základní věci, mohl by ho i zamontovat do infomačního systému firmy a uživatelé takového rozhraní by nemuseli lézt do komlikovaného rozhraní odorika.
leosl
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 07. bře 2013 23:30:02

Re: Výpis hovorů přes API

Příspěvek od leosl »

srsen píše:..API je určeno pro programátory.. Naprosto souhlas, běžný uživatel má k dispozici web..

L.
No ale stejně by něškodilo zveřejnit nějaké příklady hlavně pro PHP ktré by šly použít stylem copy/paste. Já nechápu proč by to měl každý uživatel vymýšlet a ladit, když by na každou základní funkci šel udělat nějaký funkční příklad od kterého by se programátor "odrazil" a potom si ho třeba modifikoval podle potřeby. Možná by šlo tahle udělat kód celého vzorového webu s uživatelským rozhraním který by si každý potom mohl předělat podle potřeby pro sebe/svoje známé, kolegy ve firmě, použití na mobilu. Bylo by tam přihlášení, objednání callbacku, poslání SMS, výpis hovorů,...
Na příkladech se principy použití líp pochopí. Třeba by se toho mohl ujmout i někdo z fóra zběhlý v PHP kdo už odoričí api použil vnějakém projektu. Si myslím že by to rozšíření odorika mezi lidi a do firem pomohlo, hlavně proto, že by si každej udělal jen jednoduchý rozhraní na základní věci, mohl by ho i zamontovat do infomačního systému firmy a uživatelé takového rozhraní by nemuseli lézt do komlikovaného rozhraní odorika.[/quote]

Chápu to úplně přesně..
Je potřeba aby to někdo udělal, otestoval pak k tomu udělal podrobný návod, dal to na web a potom spousta "programátorů" udělá copy/paste a má vyděláno.
No tak to asi takhle nepůjde, základ je a když se s tím někdo bude dělat, tak určitě ne proto, aby to druhej prodal.
Tolik můj názor ...
P.S. udělal jsem generování volání z API, bohužel postupem času jsem narazil na problém při volání na speciální čísla. Odorik to poskytuje v souladu s RFC, takže mi nezbývá níc jiného než nastuodvat doporučený jazyk a pokusit se o nové řešení. :)

L.
Uživatelský avatar
srsen
Příspěvky: 59
Registrován: čtv 11. říj 2012 16:15:59

Re: Výpis hovorů přes API

Příspěvek od srsen »

leosl píše: Chápu to úplně přesně..
Je potřeba aby to někdo udělal, otestoval pak k tomu udělal podrobný návod, dal to na web a potom spousta "programátorů" udělá copy/paste a má vyděláno.
No tak to asi takhle nepůjde, základ je a když se s tím někdo bude dělat, tak určitě ne proto, aby to druhej prodal.
Tolik můj názor ...
P.S. udělal jsem generování volání z API, bohužel postupem času jsem narazil na problém při volání na speciální čísla. Odorik to poskytuje v souladu s RFC, takže mi nezbývá níc jiného než nastuodvat doporučený jazyk a pokusit se o nové řešení. :)
L.
No ale není náhodou v zájmu odorika aby s ním volalo co nejvíc lidí? tak ať to udělá odorik a je to :) Že to potom použije nějakej programátor copy/paste, co na tom, odorik vydělá na hovorech. Když tohle neudělá odorik, nebo někdo pro odorika, zveřejní třeba něco podobnýho konkurence a ne moc schopní programátoři zamontují do svých projektů konkurenční řešení i když třeba ta konkurence bude mít drahý volání. jako když už má odorik udělaný api tak je škoda ho nevyužít na 100 procent.
leosl
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 07. bře 2013 23:30:02

Re: Výpis hovorů přes API

Příspěvek od leosl »

srsen píše:
leosl píše: Chápu to úplně přesně..
Je potřeba aby to někdo udělal, otestoval pak k tomu udělal podrobný návod, dal to na web a potom spousta "programátorů" udělá copy/paste a má vyděláno.
No tak to asi takhle nepůjde, základ je a když se s tím někdo bude dělat, tak určitě ne proto, aby to druhej prodal.
Tolik můj názor ...
P.S. udělal jsem generování volání z API, bohužel postupem času jsem narazil na problém při volání na speciální čísla. Odorik to poskytuje v souladu s RFC, takže mi nezbývá níc jiného než nastuodvat doporučený jazyk a pokusit se o nové řešení. :)
L.
No ale není náhodou v zájmu odorika aby s ním volalo co nejvíc lidí? tak ať to udělá odorik a je to :) Že to potom použije nějakej programátor copy/paste, co na tom, odorik vydělá na hovorech. Když tohle neudělá odorik, nebo někdo pro odorika, zveřejní třeba něco podobnýho konkurence a ne moc schopní programátoři zamontují do svých projektů konkurenční řešení i když třeba ta konkurence bude mít drahý volání. jako když už má odorik udělaný api tak je škoda ho nevyužít na 100 procent.
Je to Váš názor, máte na něj samozřejmě právo... jenomže se zkuste na to také podívat z druhé strany. Co kdyby odorik řekl, že žádné API pro výpis hovorů dělat nebude .. A šmitec.
Podle mě nabízí odorik super ceny za volání, tarifikace 1+1 ideální a osobně se už těším na to, až převedu svoje SIM karty k nim..
L.
Odpovědět