Výpis hovorů přes API
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výpis hovorů přes API
Na webu je defaultně zvolen filtr tak, aby to bylo přehlednější. Pokud zvolíte i hovory v síti, budete to mít také dvakrát.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř 03. dub 2013 18:13:07
Re: Výpis hovorů přes API
Chápu to správně že call back přes api finguje takhle
https://www.odorik.cz/api/v1/callback?c ... =heslo-api
https://www.odorik.cz/api/v1/callback?c ... =heslo-api
Re: Výpis hovorů přes API
Jednotlivé parametry jsou popsány v dokumentaci. Jen upozorňuji, že je nutné požadavek předávat HTTP metodou POST.zavazujete píše:Chápu to správně že call back přes api finguje takhle
https://www.odorik.cz/api/v1/callback?c ... =heslo-api
Re: Výpis hovorů přes API
Nechci dělat někomu reklamu ale tomu Odoričímu, Popis API rozumí jen absolutně proškolený specialista přes VoIP ale pro běžné uživatele
je to Čínština, chápu že odorik myslí že lidé jsou zdatní ale všichni nejsou tak zdatní jak pan majitel a lid z firmy Odorik.cz.
OPRAVDU PĚKNÝ NÁVOD MÁ VOOCALL.CZ OPRAVDU JEDNODUCHÉ A SROZUMITELNÉ
Použití Callback API pro inicializaci hovoru
https://www.voocall.cz/api/?u=<uzivatel ... =<na_cislo>
<uzivatel> = přihlašovací jméno uživatele (email)
<heslo> = heslo uživatele
<z_linky> = kód odchozí linky (X910XXXXXX) - parametr je nepovinný
<na_cislo> = volané číslo nebo kód adresáře (#XX)
Použití Callback API pro zjisteni stavu kreditu
https://www.voocall.cz/api/?u=<uzivatel>&p=<heslo>&c=1
<uzivatel> = přihlašovací jméno uživatele
<heslo> = heslo uživatele
Použití SMS API
https://www.voocall.cz/api/sms.php?u=<u ... o>&t=<text>
<uzivatel> = přihlašovací jméno uživatele (email)
<heslo> = heslo uživatele
<z_linky> = kód odchozí linky (X910XXXXXX) - parametr je nepovinný
<na_cislo> = číslo příjemce nebo kód adresáře (#XX nebo *XX, pokud použijete # je nutné URL encode)
<text> = text zprávy (max. 160 znaků, text by měl být URL encoded)
je to Čínština, chápu že odorik myslí že lidé jsou zdatní ale všichni nejsou tak zdatní jak pan majitel a lid z firmy Odorik.cz.
OPRAVDU PĚKNÝ NÁVOD MÁ VOOCALL.CZ OPRAVDU JEDNODUCHÉ A SROZUMITELNÉ
Použití Callback API pro inicializaci hovoru
https://www.voocall.cz/api/?u=<uzivatel ... =<na_cislo>
<uzivatel> = přihlašovací jméno uživatele (email)
<heslo> = heslo uživatele
<z_linky> = kód odchozí linky (X910XXXXXX) - parametr je nepovinný
<na_cislo> = volané číslo nebo kód adresáře (#XX)
Použití Callback API pro zjisteni stavu kreditu
https://www.voocall.cz/api/?u=<uzivatel>&p=<heslo>&c=1
<uzivatel> = přihlašovací jméno uživatele
<heslo> = heslo uživatele
Použití SMS API
https://www.voocall.cz/api/sms.php?u=<u ... o>&t=<text>
<uzivatel> = přihlašovací jméno uživatele (email)
<heslo> = heslo uživatele
<z_linky> = kód odchozí linky (X910XXXXXX) - parametr je nepovinný
<na_cislo> = číslo příjemce nebo kód adresáře (#XX nebo *XX, pokud použijete # je nutné URL encode)
<text> = text zprávy (max. 160 znaků, text by měl být URL encoded)
Re: Výpis hovorů přes API
Dobrý den,otrava píše:Nechci dělat někomu reklamu ale tomu Odoričímu, Popis API rozumí jen absolutně proškolený specialista přes VoIP ale pro běžné uživatele
je to Čínština, chápu že odorik myslí že lidé jsou zdatní ale všichni nejsou tak zdatní jak pan majitel a lid z firmy Odorik.cz.
pro běžné uživatele máme rozhraní na adrese odorik.cz/ucet. API je určeno pro programátory (i bez specializace na VoIP), pro které doufám není vstupní bariéra o nic větší než u API populárních služeb jako jsou Twitter, Facebook, GitHub, Flickr a podobné.
Re: Výpis hovorů přes API
Largon píše:Dobrý den,otrava píše:Nechci dělat někomu reklamu ale tomu Odoričímu, Popis API rozumí jen absolutně proškolený specialista přes VoIP ale pro běžné uživatele
je to Čínština, chápu že odorik myslí že lidé jsou zdatní ale všichni nejsou tak zdatní jak pan majitel a lid z firmy Odorik.cz.
pro běžné uživatele máme rozhraní na adrese odorik.cz/ucet. API je určeno pro programátory (i bez specializace na VoIP), pro které doufám není vstupní bariéra o nic větší než u API populárních služeb jako jsou Twitter, Facebook, GitHub, Flickr a podobné.
..API je určeno pro programátory.. Naprosto souhlas, běžný uživatel má k dispozici web..
L.
Re: Výpis hovorů přes API
..API je určeno pro programátory.. Naprosto souhlas, běžný uživatel má k dispozici web..
L.[/quote]
No ale stejně by něškodilo zveřejnit nějaké příklady hlavně pro PHP ktré by šly použít stylem copy/paste. Já nechápu proč by to měl každý uživatel vymýšlet a ladit, když by na každou základní funkci šel udělat nějaký funkční příklad od kterého by se programátor "odrazil" a potom si ho třeba modifikoval podle potřeby. Možná by šlo tahle udělat kód celého vzorového webu s uživatelským rozhraním který by si každý potom mohl předělat podle potřeby pro sebe/svoje známé, kolegy ve firmě, použití na mobilu. Bylo by tam přihlášení, objednání callbacku, poslání SMS, výpis hovorů,...
Na příkladech se principy použití líp pochopí. Třeba by se toho mohl ujmout i někdo z fóra zběhlý v PHP kdo už odoričí api použil vnějakém projektu. Si myslím že by to rozšíření odorika mezi lidi a do firem pomohlo, hlavně proto, že by si každej udělal jen jednoduchý rozhraní na základní věci, mohl by ho i zamontovat do infomačního systému firmy a uživatelé takového rozhraní by nemuseli lézt do komlikovaného rozhraní odorika.
L.[/quote]
No ale stejně by něškodilo zveřejnit nějaké příklady hlavně pro PHP ktré by šly použít stylem copy/paste. Já nechápu proč by to měl každý uživatel vymýšlet a ladit, když by na každou základní funkci šel udělat nějaký funkční příklad od kterého by se programátor "odrazil" a potom si ho třeba modifikoval podle potřeby. Možná by šlo tahle udělat kód celého vzorového webu s uživatelským rozhraním který by si každý potom mohl předělat podle potřeby pro sebe/svoje známé, kolegy ve firmě, použití na mobilu. Bylo by tam přihlášení, objednání callbacku, poslání SMS, výpis hovorů,...
Na příkladech se principy použití líp pochopí. Třeba by se toho mohl ujmout i někdo z fóra zběhlý v PHP kdo už odoričí api použil vnějakém projektu. Si myslím že by to rozšíření odorika mezi lidi a do firem pomohlo, hlavně proto, že by si každej udělal jen jednoduchý rozhraní na základní věci, mohl by ho i zamontovat do infomačního systému firmy a uživatelé takového rozhraní by nemuseli lézt do komlikovaného rozhraní odorika.
Re: Výpis hovorů přes API
No ale stejně by něškodilo zveřejnit nějaké příklady hlavně pro PHP ktré by šly použít stylem copy/paste. Já nechápu proč by to měl každý uživatel vymýšlet a ladit, když by na každou základní funkci šel udělat nějaký funkční příklad od kterého by se programátor "odrazil" a potom si ho třeba modifikoval podle potřeby. Možná by šlo tahle udělat kód celého vzorového webu s uživatelským rozhraním který by si každý potom mohl předělat podle potřeby pro sebe/svoje známé, kolegy ve firmě, použití na mobilu. Bylo by tam přihlášení, objednání callbacku, poslání SMS, výpis hovorů,...srsen píše:..API je určeno pro programátory.. Naprosto souhlas, běžný uživatel má k dispozici web..
L.
Na příkladech se principy použití líp pochopí. Třeba by se toho mohl ujmout i někdo z fóra zběhlý v PHP kdo už odoričí api použil vnějakém projektu. Si myslím že by to rozšíření odorika mezi lidi a do firem pomohlo, hlavně proto, že by si každej udělal jen jednoduchý rozhraní na základní věci, mohl by ho i zamontovat do infomačního systému firmy a uživatelé takového rozhraní by nemuseli lézt do komlikovaného rozhraní odorika.[/quote]
Chápu to úplně přesně..
Je potřeba aby to někdo udělal, otestoval pak k tomu udělal podrobný návod, dal to na web a potom spousta "programátorů" udělá copy/paste a má vyděláno.
No tak to asi takhle nepůjde, základ je a když se s tím někdo bude dělat, tak určitě ne proto, aby to druhej prodal.
Tolik můj názor ...
P.S. udělal jsem generování volání z API, bohužel postupem času jsem narazil na problém při volání na speciální čísla. Odorik to poskytuje v souladu s RFC, takže mi nezbývá níc jiného než nastuodvat doporučený jazyk a pokusit se o nové řešení.
L.
Re: Výpis hovorů přes API
No ale není náhodou v zájmu odorika aby s ním volalo co nejvíc lidí? tak ať to udělá odorik a je to Že to potom použije nějakej programátor copy/paste, co na tom, odorik vydělá na hovorech. Když tohle neudělá odorik, nebo někdo pro odorika, zveřejní třeba něco podobnýho konkurence a ne moc schopní programátoři zamontují do svých projektů konkurenční řešení i když třeba ta konkurence bude mít drahý volání. jako když už má odorik udělaný api tak je škoda ho nevyužít na 100 procent.leosl píše: Chápu to úplně přesně..
Je potřeba aby to někdo udělal, otestoval pak k tomu udělal podrobný návod, dal to na web a potom spousta "programátorů" udělá copy/paste a má vyděláno.
No tak to asi takhle nepůjde, základ je a když se s tím někdo bude dělat, tak určitě ne proto, aby to druhej prodal.
Tolik můj názor ...
P.S. udělal jsem generování volání z API, bohužel postupem času jsem narazil na problém při volání na speciální čísla. Odorik to poskytuje v souladu s RFC, takže mi nezbývá níc jiného než nastuodvat doporučený jazyk a pokusit se o nové řešení.
L.
Re: Výpis hovorů přes API
Je to Váš názor, máte na něj samozřejmě právo... jenomže se zkuste na to také podívat z druhé strany. Co kdyby odorik řekl, že žádné API pro výpis hovorů dělat nebude .. A šmitec.srsen píše:No ale není náhodou v zájmu odorika aby s ním volalo co nejvíc lidí? tak ať to udělá odorik a je to Že to potom použije nějakej programátor copy/paste, co na tom, odorik vydělá na hovorech. Když tohle neudělá odorik, nebo někdo pro odorika, zveřejní třeba něco podobnýho konkurence a ne moc schopní programátoři zamontují do svých projektů konkurenční řešení i když třeba ta konkurence bude mít drahý volání. jako když už má odorik udělaný api tak je škoda ho nevyužít na 100 procent.leosl píše: Chápu to úplně přesně..
Je potřeba aby to někdo udělal, otestoval pak k tomu udělal podrobný návod, dal to na web a potom spousta "programátorů" udělá copy/paste a má vyděláno.
No tak to asi takhle nepůjde, základ je a když se s tím někdo bude dělat, tak určitě ne proto, aby to druhej prodal.
Tolik můj názor ...
P.S. udělal jsem generování volání z API, bohužel postupem času jsem narazil na problém při volání na speciální čísla. Odorik to poskytuje v souladu s RFC, takže mi nezbývá níc jiného než nastuodvat doporučený jazyk a pokusit se o nové řešení.
L.
Podle mě nabízí odorik super ceny za volání, tarifikace 1+1 ideální a osobně se už těším na to, až převedu svoje SIM karty k nim..
L.