Počítač dovede mluvit srozumitelněji než většina lidí.
-
- Příspěvky: 486
- Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15
Re: Počítač dovede mluvit srozumitelněji než většina lidí.
Že by konečně padl poslední důvod, proč mít ústřednu na 4smart.cz? Jestli tu bude už i IVR, tak se snad dá udělat téměř všechno, co se dá s dělat (sic s trochu větším komfortem) s Asteriskem
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Počítač dovede mluvit srozumitelněji než většina lidí.
Ano počítáme s tím, že pro naprostou většinu aplikací nebude vlastní Asterisk potřeba.mobilemanic píše:Že by konečně padl poslední důvod, proč mít ústřednu na 4smart.cz? Jestli tu bude už i IVR, tak se snad dá udělat téměř všechno, co se dá s dělat (sic s trochu větším komfortem) s Asteriskem
Problém je hlavně v tom, že umět dobře konfigurovat a hlídat Asterisk není nic triviálního a nelze to čekat od běžného zákazníka.
A abychom to dělali vše my, je také hodně náročné a ne příliš efektivní.
Lepší je to spravovat centrálně.