xsouku04 píše:Díky za rozbor. Tak je to opravdu obyčejný callback zabalený tak, aby to nikdo nepoznal. Aplikace tak dovede skrýt příchozí hovor z toho čísla a maže i záznamy v historii hovorů - nebo možná zobrazuje historii hovorů podle toho jak uzná za vhodné. Prostě celá ta aplikace na vytáčení čísel se vám vymění za jinou, co dovede celý callback skrýt. Nejsem si ale jist co se pak stane, když to pak začne nějak blbnout, ale asi bude nějaký způsob jak volat napřímo. Když jsme připravovali naši aplikaci na callback nebylo možné jednoduchým způsobem přenést DTMF u příchozího hovoru. Prostě google na to nedal API a nechtěl k tomu hovoru ani nijak pustit. Od té doby buď google tohle omezení zrušil, nebo to nějako obelstili. Je také otázka jaká reálná hodnota je v tom callback takto maskovat. Např. pokud jste v 2. nebo 3. zóně roamingu, může být dobré vědět jak přesně to vlastně funguje. Nebo je aplikace až tak chytrá, že to sama pozná a spojení odmítne?mymartin píše:Mám několik poznatků.
Dříve nejspíše opravdu používali naše API na spojování hovorů, ale nyní už to mají u sebe.
Pokud by ještě jednou klesly propojovací poplatky, je možné že zpětné volání nabude znovu na popularitě. Dnešní mladí ale moc nevolají, potřebují spíše data. A pro starší testovat nějaké nové cool aplikace zas tolik není. Uvidíme jestli na to začne nějak reagovat potencionální uživatelé. Možná někdo nazná že je to hrozně cool a všichni se po něm začnou opičit.
Telidoo
Re: Telidoo
Re: Telidoo
Naštěstí v případě operátora není problém tu appku vyvěsit na svém webu a Google k tomu netřeba, stejně je nutnost, aby byl uživatel Odoriku registrovaný, takže samotné přímé stáhnutí někde z Google Play nestačilo.xsouku04 píše: Tak skončil např. CSIPsimple nebo Odorik callback.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Telidoo
Problém v 2. a 3. zóně roamingu je ten, že ceny v ceníku neplatí, protože nezahrnují cenu, kterou zaplatíte svému operátorovi za příchozí skrytý hovor v 2. nebo 3. zóně. Ceny příchozích hovorů v těchto zemích bývají hodně vysoké. Pokud chcete používat telido v zóně 2 nebo 3, je nutné si pořídit místní SIM a doufat, že telido nebude pro inicializaci hovoru prozvánět českou osmistovku, která nemusí být dostupná. Cena ale bude také úplně jiná a nejspíš na to ceník vůbec nemají.Pitomec píše:Např. pokud jste v 2. nebo 3. zóně roamingu, může být dobré vědět jak přesně to vlastně funguje. Nebo je aplikace až tak chytrá, že to sama pozná a spojení odmítne?
Re: Telidoo
Podle mě je celá ta služba úplně na lejno, protože člověk musí mít SIM od jiného operátora, tj. musí tu SIM udržovat v chodu (dobíjet, platit paušál).
Re: Telidoo
Já bych to tak černě neviděl.Pitomec píše:Podle mě je celá ta služba úplně na lejno, protože člověk musí mít SIM od jiného operátora, tj. musí tu SIM udržovat v chodu (dobíjet, platit paušál).
Nějaké minimální dobití předplacenky se dá vydržet. Asi nejvýhodnější podmínky má Kaktus - minimální dobití je 50 Kč, platnost kreditu rok. Utrácet nasyslený kredit operátora je opruz (když za služby vlastně platím někomu jinému), ale není to zase až tak zásadní problém - občas nějaký balíček dat, jízdenky MHD...
Navíc v nabídce operátorů se stále dají najít nějaké tarify s nízkým nebo nulovým paušálem - Vodafone dá na požádání "Nulový tarif Na míru" a pak existují různé tarify se symbolickým paušálem pro SIM používané v zařízeních.
Jako větší problém vidím, že Telidoo s tímhle konceptem přišlo s křížkem po funuse. A pokud nebude mít dobrou marketingovou kampaň, pak se o téhle možnosti skoro nikdo nedozví.
Samotnému se mi ten koncept líbí po technické i lidské stránce (někdo vychází vstříc lidem s menší útratou a potřebou hlavně volat a SMSkovat). Ne jako současní operátoři, co chtějí lidi natlačit do paušálů s neomezeným voláním za 500 - 700 měsíčně.
Naposledy upravil(a) 5uch dne pon 10. úno 2020 1:51:59, celkem upraveno 1 x.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Re: Telidoo
Ano, i tak to lze chápat... a asi je to pravděpodobnější interpretace nejednoznačné formulace.xsouku04 píše: Spojilo se mu na jiné číslo, než si objednal v té původní aplikaci. Tedy spojilo se mu to na to číslo, které vyťukal pomocí DTMF. Tak jsem to pochopil já.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Re: Telidoo
S tarify do zařízení, např. Twist M2M (nebo různé čistě datové tarify, třeba do EET pokladen), se služba Telidoo používat nedá, protože ze SIM nelze volat.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Telidoo
Telido je velký projekt, je v tom hodně peněz, i když je to jen jedna apka. Na to, kolik do toho dali peněz, pochybuji, že se jim to vrátí.
Ale určitě zkusí nějaké marketingové fígle třeba i za miliony. Je pravda, že ta apka může zaujmout spousty zvědavců, ale jestli se ujme, těžko říct. Také je možné, že se chytnou někde jinde na světě.
Uživatelé Kaktusu jsou většinou mladí lidé, co jedou na datech a telefonování je moc nezajímá, a když už, tak si většinou vystačí s hovory do jedné minuty. Kdo chce ušetřit, hlídá si dobu, kdy se za dobití připíše dvojnásobek. Za dobití, tuším, 200 Kč mají volání v síti na měsíc zdarma? K čemu pak telido.
A co se týče jiných uživatelů předplacenek, tak ti také mají často potíž provolat, co si musí dobít, nejsou moc aktivní a zkoušet jakousi novou záhadně fungující apku asi není to, co by je zrovna bavilo. Některým mohu spoustakrát říkat, že přechodem na Kaktus nebo i Odorik by mohli polovinu ušetřit, hlavně díky účtování po vteřině, a stejně to neudělají a raději si šetří, aby měli dalších 200 Kč na další dobití.
U Odorika je dobré to kombinovat s VoIP, navíc volání v síti je levnější než callback. Osobně venku volám jen krátce a vše vyřídím přes VoIP doma z gigasetu, kde si mohu zvolit, aby se volaným jevilo, že volám z mého mobilu.
Co je ale pravda, že callback by mohlo hodně oživit, kdyby propojovací poplatky několikanásobně klesly. To ale oživí i VoIP. Pak je ale otázka, jestli zrovna telido, co se snaží dělat všechno a proces callbacku úplně schovat, je ta nejlepší volba. Osobně bych raději aplikaci, co se netváří tak záhadně a narovinu přizná, jak funguje, a neběží neustále na pozadí.
Taky si myslím, že telido obešli umělé omezení googlu, který jinak nechce pustit aplikace k příchozím hovorům. S tím se dají dělat ale i mnohem zajímavější věci, jako IVR (hlasové menu) s telefonní ústřednou a inteligentní asistentkou, GSM brána a podobně. Přes hlasové menu by se dala např. řídit chytrá domácnost - např. zapnout topení. Stačilo by zavolat na telefonní číslo domácího tabletu. Ale google si to nepřeje a může provést nějaké změny, který všechny cool futures telido odstraní a stane se z něj pak obyčejná callbacková aplikace tak, jako bude na iOS.
Ale určitě zkusí nějaké marketingové fígle třeba i za miliony. Je pravda, že ta apka může zaujmout spousty zvědavců, ale jestli se ujme, těžko říct. Také je možné, že se chytnou někde jinde na světě.
Uživatelé Kaktusu jsou většinou mladí lidé, co jedou na datech a telefonování je moc nezajímá, a když už, tak si většinou vystačí s hovory do jedné minuty. Kdo chce ušetřit, hlídá si dobu, kdy se za dobití připíše dvojnásobek. Za dobití, tuším, 200 Kč mají volání v síti na měsíc zdarma? K čemu pak telido.
A co se týče jiných uživatelů předplacenek, tak ti také mají často potíž provolat, co si musí dobít, nejsou moc aktivní a zkoušet jakousi novou záhadně fungující apku asi není to, co by je zrovna bavilo. Některým mohu spoustakrát říkat, že přechodem na Kaktus nebo i Odorik by mohli polovinu ušetřit, hlavně díky účtování po vteřině, a stejně to neudělají a raději si šetří, aby měli dalších 200 Kč na další dobití.
U Odorika je dobré to kombinovat s VoIP, navíc volání v síti je levnější než callback. Osobně venku volám jen krátce a vše vyřídím přes VoIP doma z gigasetu, kde si mohu zvolit, aby se volaným jevilo, že volám z mého mobilu.
Co je ale pravda, že callback by mohlo hodně oživit, kdyby propojovací poplatky několikanásobně klesly. To ale oživí i VoIP. Pak je ale otázka, jestli zrovna telido, co se snaží dělat všechno a proces callbacku úplně schovat, je ta nejlepší volba. Osobně bych raději aplikaci, co se netváří tak záhadně a narovinu přizná, jak funguje, a neběží neustále na pozadí.
Taky si myslím, že telido obešli umělé omezení googlu, který jinak nechce pustit aplikace k příchozím hovorům. S tím se dají dělat ale i mnohem zajímavější věci, jako IVR (hlasové menu) s telefonní ústřednou a inteligentní asistentkou, GSM brána a podobně. Přes hlasové menu by se dala např. řídit chytrá domácnost - např. zapnout topení. Stačilo by zavolat na telefonní číslo domácího tabletu. Ale google si to nepřeje a může provést nějaké změny, který všechny cool futures telido odstraní a stane se z něj pak obyčejná callbacková aplikace tak, jako bude na iOS.
Re: Telidoo
Ano, je třeba si dát pozor na podmínky M2M tarifů. Sám je nesleduji, tak konkrétní nedoporučím. Ale věřím, že mezi nimi dá najít nějaký s podporou volání i SMS - SMS a volání bude za hodně vysokou cenu, ale v případě Telidoo by to nevadilo. V jiné diskusi se někdo o takovém zmiňoval (včetně ceny za volání).Pitomec píše:S tarify do zařízení, např. Twist M2M (nebo různé čistě datové tarify, třeba do EET pokladen), se služba Telidoo používat nedá, protože ze SIM nelze volat.
Uppdate:
O2 Machine - Základní tarif bez dat:
19 Kč/měs.
Volání 3,75 Kč/min do všech sítí. SMS 1,94 Kč. 1 kB dat 0,04 Kč.
Jde to.
Naposledy upravil(a) 5uch dne pon 10. úno 2020 14:32:04, celkem upraveno 1 x.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Re: Telidoo
Omlouvám se, že jako laik vstupuji do odborné diskuze.
Já bych třeba na Telidoo nejspíše tratil. Když se snažím používat callback, v hodně případech se nedovolám, protože mi to dotyčný nezvedne, není prostě u telefonu, nebo nemůže (řídí auto a pod.)
Já ale zaplatím volání od odoriku ke mě i tak. V dlouhodobém horizontu by mě to celkem štvalo.
Já bych třeba na Telidoo nejspíše tratil. Když se snažím používat callback, v hodně případech se nedovolám, protože mi to dotyčný nezvedne, není prostě u telefonu, nebo nemůže (řídí auto a pod.)
Já ale zaplatím volání od odoriku ke mě i tak. V dlouhodobém horizontu by mě to celkem štvalo.