Tady jsem byl asi nepřesný. Nedovolám se nyní ani z práce. Je ale pravda, že jsem si včera nastavoval jiný rozsah RTP portů. Doma to po této změně fungovalo (...když jsem to zkoušel - nevím jestli se to opravilo na stálo....).alfi píše:pokud to se stejnou konfigurací zlobí jen doma, vypadá to celkem jednoznačně na chybu v připojení. NAT a s ním spojené SIP ALG může být na prvním a sedmém routeru. ten na 192.168.0.1 je váš = vidíte do web administrace? většinou to jde zakliknout. příp. googlujte "SIP ALG" + typ routeru, bude tam, jestli je defaultně zapnutý a jak vypnout. pokud to nezabere nebo router není váš, pak nezbývá, než uhánět poskytovatele.. příp. teda důsledně změnit všechny porty, aby si SIP provozu routery nevšímaly.MartinJ píše: Znamenalo by to tedy, abych požádal operátora, aby se mi podíval na své wifi routery (instalované u mě) a zkontroloval, případně vypnul SIP ALG?
Výpis trasy k sip.odorik.cz [81.31.45.51]
1 1 ms 3 ms 8 ms 192.168.0.1
...
7 6 ms 8 ms 6 ms 172.25.107.1
Volám běžně v práci tímto telefonem s CSipSimple připojeným přes WIFI. A nepamatuji se že bych s tím měl někdy nějaké problémy. Doma ano.
Do administrace toho routeru se nedostanu. Budu muset kvůli tomu kontaktovat providera.
Co to znamená "teda důsledně změnit všechny porty, aby si SIP provozu routery nevšímaly." ?