Odorik bude virtuální mobilní operátor

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
Fex
Příspěvky: 32
Registrován: úte 07. kvě 2013 20:34:58

Re: Odorik bude virtuální mobilní operátor

Příspěvek od Fex »

ViR píše:
Fex píše:Tímto se veřejně ucházím o 799799799 :D
Jen na okraj - sešel se rok s rokem a tento týden ve středu mi najednou zvoní mobil..... a volající měl to výše uvedené číslo :-D
Vzhledem k tomu, že já jsem Vám nevolal, tak to pokládám za skandál. :D

P.S. Co vám p. Soukup chtěl? :-)
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8161
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odorik bude virtuální mobilní operátor

Příspěvek od xsouku04 »

Já taková pěkná čísla nepotřebuji, dost lidí mně volá i na obyčejné číslo. :)
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Odorik bude virtuální mobilní operátor

Příspěvek od Zedna »

stř 17. črc 2013 12:13:55
xsouku04 píše:
Pitomec píše:To je takový problém dát si ve své bance trvalý příkaz, aby částka XXX odcházela každý měsíc na účet Odoriku?
Lepší by bylo automatické dorovnávání kreditu, podle toho, kolik se provolalo minulý měsíc. Je to bezpečné, stále plně pod kontrolou zákazníka, ale přitom plně automatické.
Pripominam tuhle rok starou zalezitost.
Automaticke dorovnani kreditu dle provolane castky z minuleho mesice inkasem by bylo skutecne SUPER!

Muzeme se v blizke budoucnosti tesit nebo alespon doufat?
Diky.
5icz
Příspěvky: 75
Registrován: stř 08. led 2014 20:03:16

Re: Odorik bude virtuální mobilní operátor

Příspěvek od 5icz »

Ja si taky myslim, ze by to bylo super. Pak bych mohl prevest na odorika vsechny duchodce, protoze inkaso je bez starosti oproti dobiejni kreditu jakymkoli zpusobem.
MaT
Příspěvky: 364
Registrován: pát 29. bře 2013 14:35:14

Re: Odorik bude virtuální mobilní operátor

Příspěvek od MaT »

Také bych se velmi přimlouval za nějaké pohodlnější/automatické placení. Drahou polovičku jsem měl trochu problém přetáhnout - u Vodafone měla nastavené inkaso a nemusela se o nic starat. I když jsem jí říkal, že u Odorika si tam převede 3 stovky a taky se nebude muset nejmíň půl roku o nic starat, moc se jí nelíbilo, že to "bude muset hlídat".

Ideální by asi bylo mít možnost nastavit nějaké minimum, pod které kdyby kredit klesnul, stáhlo by si to něco (také nastavitelné?) pomocí inkasa. Zároveň možná i nějaký měsíční limit - i když to se dá docela dobře ošetřit i nastavením parametrů pro inkasní platby přímo u banky. Alespoň Fio třeba nabízí jak maximální limit za určité období (měsíc), tak třeba i počet plateb za nějaké odbobí.

Na implementaci by to asi také nemělo být složité - máte účet u Fio Banky a tam je myslím přes API možné nahrávat i příkazy ve formátu ABO - a snad tedy takhle jde nahrát i pokyn k inkasu.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2583
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Odorik bude virtuální mobilní operátor

Příspěvek od Pitomec »

Existuje nějaká jiná předplacená služba, kde by něco takového fungovalo?
Obrázek
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8161
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odorik bude virtuální mobilní operátor

Příspěvek od xsouku04 »

OK v pondělí se poptám u Fia a RB, jestli v této oblasti něco schůdného nabízí.

Vypadá, že to nabízí Mikrotech. http://voip.mikrotech.cz/uhradakreditu?left_menu=3-3 se svojí FIO bankou.
Ovšem jak moc je to použitelné, netuším.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Odorik bude virtuální mobilní operátor

Příspěvek od Zedna »

xsouku04 píše:OK v pondělí se poptám u Fia a RB, jestli v této oblasti něco schůdného nabízí.
SUPER!

Divam se, ze FIO API podporuje i generovani prikazu k inkasu, viz. zde
http://www.fio.cz/bankovni-sluzby/api-bankovnictvi
http://www.fio.cz/docs/cz/API_Bankovnictvi.pdf

strana 34: 7 Import (upload) platebních příkazů do banky

Platební příkazy jsou importovány skrze adresu https://www.fio.cz/ib_api/rest/import/
Po úspěšném uploadu dat se příkazy se sdruží v bankovním systému do dávky, která musí být
dodatečně autorizována (sms, fio podpis) oprávněnou osobou na účtu. Bez dodatečné autorizace
nebudou příkazy zpracovány.
API umožňuje podávání platebních příkazů ve formátech:
- ABO
- XML

strana 35: XML příkaz platba do ČR a SR --> paymentType:
typ platby:
431001 - standardní
431004 - zrychlená
431005 - prioritní
431022 - příkaz k inkasu

EDIT:
Jak uz zde nekdo navrhoval, bylo by dobre pridat nejen
- inkaso (mesicni) na castku provolanou minuly mesic
ale i
- inkaso nastavene castky pri poklesu pod urcity kredit

Timto by se resila pripadna vyssi spotreba v nekterem vyjimecnem mesici, aby nedosel kredit.
A v tom pravidelnem mesicnim inkasu (dle spotreby v minulem mesici) by se pak melo zohlednit (odecist) i to pripadne inkaso pri poklesu kreditu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8161
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odorik bude virtuální mobilní operátor

Příspěvek od xsouku04 »

Ještě to můžeme udělat tak, že když má někdo menší kredit, pošleme informační SMS, kde napíšeme, kolik kreditu hodláme dobít. A pokud dotyčný částku nezmění nebo chystané inkaso nezruší, tak si ji prostě strhneme následující den.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Odorik bude virtuální mobilní operátor

Příspěvek od Zedna »

xsouku04 píše:Ještě to můžeme udělat tak, že když má někdo menší kredit, pošleme informační SMS s informační sms, kde napíšeme kolik kreditu hodláme dobít. A pokud dotyčný částku nezmění nebo chystané inkaso nezruší, tak si ji prostě strhneme následující den.
To mi pripada zbytecne slozite.
V nastaveni si kazdy urci jednak vysi kreditu pri jehoz poklesu se automaticky inkasem dobije kredit
a jednak si v tom nastaveni i urci vysi te castky, ktera se pri poklesu kreditu automaticky inkasem dobije.

Toto si uzivatel nastavi jednorazove v uzivatelskem rozhrani Odorika
a pak uz se o to nemusi vubec starat a nejsou potreba ani zadne potvrzovaci SMSky.

Mozna jedine informacni email, ktery by se poslal zaroven s tim inkasem.
Odpovědět