Nahrávání hovorů pro callcentrum
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8161
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Nahrávání hovorů pro callcentrum
Pokud máte menší callcentrum a chcete si nahrávat všechny hovory a mít nahrávky sami pod vlastní kontrolou na vlastním disku, máme pro Vás řešení.
Řešení, které můžeme nabídnout je pasivní, tedy "odposlouchává" internetové připojení. Stačí si pořídit switch, který podporuje funkci zrcadlení / mirroring.
Princip je názorně vysvětlen na obrázcích zde http://www.miarec.com/faq/what-is-port-mirroring
Switch je možné si pořídit např. tento.
http://www.alfacomp.cz/php/product.php? ... 000000156R
Zde je seznam switchů co podporují tuhle funkci.
http://www.miarec.com/knowledge/switches-port-mirroring
Na switchi si nastavíte jeden port tak, aby se na něm zrcadlila data z jiných portů. Do tohoto portu připojíte nahrávací počítač. (nebo zařízení)
Možné je též použít starý HUB, pokud jsou přenášená data méně jak 5 Mbit.
Hlavní výhoda je v tom, že k nahrávacímu počítači máte přístup jen Vy a kdyby se s ním něco stalo, není ohroženo samotné volání. Volání je totiž na nahrávání nezávislé, dokonce je nezávislé i na tom, jakého používáte VoIP operátora. Běžně se nahrávání provádí pomocí vlastního Asterisku. Pokud se s ním něco stane, nezavoláte si bez přenastavování všech telefonů. Navíc může být Asterisk bezpečnostní riziko. Odposlouchávací počítač jen odposlouchává, takže může být plně imunní proti jakýmkoli SIP útokům.
Řešení, které bychom použili my, je založeno na opensource a Linuxu a přišli jsme na něj při hledání toho, jak monitorovat kvalitu hovorů přímo u zákazníka, na čemž dále pracujeme. Možná by celý odposlouchávací počítač mohl být jen virtuální ... http://www.petri.co.il/using-packet-ana ... etwork.htm, zjevně ale nejlépe se skutečnou síťovou kartou. Existují USB síťové karty, které by měly být schopny se přímo "napojit" do virtuálu, minimálně některé zvládnou i promiskuitní mód. Tedy mělo by to fungovat. Jestli jde odposlouchávat z virtuálu přes běžnou síťovou kartu, a to jinou než virtuální síť, není jisté, spíše očekávám, že nikoli.
Jiná možnost je koupit si program na http://www.miarec.com, který je přímo pro Windows a umí i real time odposlouchávání. Předpokládám, ale že to bude pěkně drahé. Proto to raději na stránkách přímo neuvádí cenu ...
Kompletní řešení pro větší callcentra stojí totiž až miliony Kč.
Řešení, které můžeme nabídnout je pasivní, tedy "odposlouchává" internetové připojení. Stačí si pořídit switch, který podporuje funkci zrcadlení / mirroring.
Princip je názorně vysvětlen na obrázcích zde http://www.miarec.com/faq/what-is-port-mirroring
Switch je možné si pořídit např. tento.
http://www.alfacomp.cz/php/product.php? ... 000000156R
Zde je seznam switchů co podporují tuhle funkci.
http://www.miarec.com/knowledge/switches-port-mirroring
Na switchi si nastavíte jeden port tak, aby se na něm zrcadlila data z jiných portů. Do tohoto portu připojíte nahrávací počítač. (nebo zařízení)
Možné je též použít starý HUB, pokud jsou přenášená data méně jak 5 Mbit.
Hlavní výhoda je v tom, že k nahrávacímu počítači máte přístup jen Vy a kdyby se s ním něco stalo, není ohroženo samotné volání. Volání je totiž na nahrávání nezávislé, dokonce je nezávislé i na tom, jakého používáte VoIP operátora. Běžně se nahrávání provádí pomocí vlastního Asterisku. Pokud se s ním něco stane, nezavoláte si bez přenastavování všech telefonů. Navíc může být Asterisk bezpečnostní riziko. Odposlouchávací počítač jen odposlouchává, takže může být plně imunní proti jakýmkoli SIP útokům.
Řešení, které bychom použili my, je založeno na opensource a Linuxu a přišli jsme na něj při hledání toho, jak monitorovat kvalitu hovorů přímo u zákazníka, na čemž dále pracujeme. Možná by celý odposlouchávací počítač mohl být jen virtuální ... http://www.petri.co.il/using-packet-ana ... etwork.htm, zjevně ale nejlépe se skutečnou síťovou kartou. Existují USB síťové karty, které by měly být schopny se přímo "napojit" do virtuálu, minimálně některé zvládnou i promiskuitní mód. Tedy mělo by to fungovat. Jestli jde odposlouchávat z virtuálu přes běžnou síťovou kartu, a to jinou než virtuální síť, není jisté, spíše očekávám, že nikoli.
Jiná možnost je koupit si program na http://www.miarec.com, který je přímo pro Windows a umí i real time odposlouchávání. Předpokládám, ale že to bude pěkně drahé. Proto to raději na stránkách přímo neuvádí cenu ...
Kompletní řešení pro větší callcentra stojí totiž až miliony Kč.
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Nahravani hovoru se hodi i beznemu uzivatel kdyz vam nekdo vola, sjednavate nejake terminy a jste v terenu tudiz si nemuzete data nikam poznamenat.
Zkusil jsem pro zvedavost nastavit nahravani pres *086 na webu v menu, kde se nastavuji cisla pro paralelni vyzvaneni a po hovoru prijde e-mail s prilohou .ogg avsak tento soubor ma pouze 3 KB coz je na audio velmi malo. Rekl bych ze je to jen nejaka hlavicka ogg souboru bez zvukovych dat. Mozna jsem neco spatne nastavil.
Je treba zadavat *086*cislovsitiodorik a nebo *086verejnecislo ? Ma fungovat automaticky zaznam jak pro prichozi tak odchozi hovory ?
Muzete prosim funkci nahravani hovoru overit ? Diky.
Zkusil jsem pro zvedavost nastavit nahravani pres *086 na webu v menu, kde se nastavuji cisla pro paralelni vyzvaneni a po hovoru prijde e-mail s prilohou .ogg avsak tento soubor ma pouze 3 KB coz je na audio velmi malo. Rekl bych ze je to jen nejaka hlavicka ogg souboru bez zvukovych dat. Mozna jsem neco spatne nastavil.
Je treba zadavat *086*cislovsitiodorik a nebo *086verejnecislo ? Ma fungovat automaticky zaznam jak pro prichozi tak odchozi hovory ?
Muzete prosim funkci nahravani hovoru overit ? Diky.
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Nemáš to volání náhodou přesměrované? Protože pak to nahrávání samozřejmě nefunguje.
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Mam jen nastaveno paralelni vyzvaneni na mobil. Pokud mi nekdo vola, ja hovor prijmu, tak mi prijde jen onen 3 KB ogg soubor.
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Mně šlo nahrávat jenom hovory, které jsem přijmul přímo na dané lince. Když ten hovor šel paralelně na mobil (tj. přesměrování), tak nic, resp. taky pár kb prázdný soubor.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8161
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Pokud chcete, aby se nehrával i hovor na mobil, je potřeba tam zadat mobilní číslo také s tím nahrávacím prefixem.Pitomec píše:Mně šlo nahrávat jenom hovory, které jsem přijmul přímo na dané lince. Když ten hovor šel paralelně na mobil (tj. přesměrování), tak nic, resp. taky pár kb prázdný soubor.
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Dík, zkusím!
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Takový návrh - co takhle přidat přepínač do rozhraní, kterým by se zapínalo/vypnínalo nahrávání komplet všech hovorů který půjdou přes účet? Bude asi hodně lidí, kteří by si chtěli uchovat komplet všechny hovory jak odchozí tak příchozí a je otravné před odchozí hovory pořád cpát nahrávací prefix.
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Ano ano, o tomto se psalo už v postu o nahrávání, že by to tak chtělo. Ono na Androidu je opravdu těžké kvalitně nahrát hovor bez rootu zařízení.
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Taky bych se přimlouval za možnost aby šlo zvolit nahrávání všech hovorů bez zadání předvolby.