Stránka 1 z 1

Časově podmíněné přesměrování mimo pracovní dobu

Napsal: pon 01. črc 2013 0:26:23
od GeBu
Přemýšlím, jak donutit časově podmíněné přesměrování mimo pracovní dobu tj. aby se hovor přesměroval na mobil když v kanceláři nikdo není např. od 0 - 10 hodin a pak třeba od 18 - 24 hodin. Nemáte někdo nápad jak to udělat?
Jedna věc, co mne napadla, je telefon vypínat a využít "Záložní číslo pro případ nedostupnosti", ale to není úplně ono.

Re: Časově podmíněné přesměrování mimo pracovní dobu

Napsal: pon 01. črc 2013 0:32:44
od GeBu
Aha, počkat, co kdybych nastavil dvě podmíněná přesměrování každý den. Jedno na ráno než začne směna a druhé po skončení směny obě na stejné číslo.
Zítra vyzkouším.
Super. Funguje to.

Re: Časově podmíněné přesměrování mimo pracovní dobu

Napsal: čtv 04. črc 2013 13:34:53
od xsouku04
GeBu píše:Aha, počkat, co kdybych nastavil dvě podmíněná přesměrování každý den. Jedno na ráno než začne směna a druhé po skončení směny obě na stejné číslo.
Zítra vyzkouším.
Super. Funguje to.
Jo, takto by to mělo jít. Nebo si můžete nastavit zpožděné paralelní vyzvánění na mobil bez omezení.
Na mobil vám to bude volat i pokud si v pracovní době někam odskočíte.

Re: Časově podmíněné přesměrování mimo pracovní dobu

Napsal: čtv 04. črc 2013 14:37:18
od GeBu
Díky, ale tak to právě nechci. V pracovní době to mají zvedat v kanceláři a jenom, když je mimo, tak se to bude směrovat na jednoho z nich.
xsouku04 píše:Nebo si můžete nastavit zpožděné paralelní vyzvánění na mobil bez omezení.
Na mobil vám to bude volat i pokud si v pracovní době někam odskočíte.